2023-07-19, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Absolut, vi behöver folk som kan torka av toaletterna efter oss.

Människor som inte ens vill bo med sina egna släktingar i sina egna länder - för att de tycker att deras egna länder suger och deras släktingar suger.

Ni blattar måste verkligen hata er själva och era egna länder. Vilka pissländer ni måste komma ifrån. Fy fan. Sicka stackare ni är. Helt utan stolthet. Hit kommer ni som tiggare. I stället för att vara stolta i era egna länder.

Har ni ingen som helst egen nationell stolthet?
Ja ni lata som fan bra du erkänner 😀

Folk flydde från krig om du missat det?
Citera
2023-07-19, 23:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1

Du är definitivt kosovo-alban-muslim.
Åk hem för fan. Kriget är slut. Sedan 30+ år.

Och du är ju verkligen ett exempel på att det är helt värdelöst att låta "flyktingar" stanna kvar - kan inte prata språket, kan inte skriva språket, kan inte ens iaktta normal hyfs.

Åk hem. Lämna plats åt de som faktiskt är flyktingar i nutid och inte åt de som gnäller 30+ år senare.
Citera
2023-07-19, 23:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1

Är ditt eget folk och ditt eget land och dina egna släktingar verkligen så vidriga att du inte ens kan tänka dig att bo med dem?
Citera
2023-07-20, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Det är vanlig syn på Arlanda att nyanlända familjer köar för att åka hem på semester till länder såsom Somalia, Irak och Syrien.

Men hur har de råd med detta? Dessa familjer går ofta på bidrag. Ändå lyckas de resa hem till hemlandet väldigt ofta?

Är flygbiljetterna till dessa länder superbilliga eller vad är grejen? Hur ser klimatvännerna i Sverige på nyanländas resande? Det brukar ju heta att det är vita män som förstår klimatet, men hur stora klimatvännerna är egentligen nyanlända i Sverige som ständigt åker med flyget till hemlandet på semester? Chansen att de klimatkompenserar för detta sedan torde vara relativt liten.
Den som spar han har.
Citera
2023-07-20, 00:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskfarsan
Den som spar han har.

Den blatte som kommer i åtnjutande av svenska skattebetalares pengar,
den blatten kan åka hem till landet som han "flydde ifrån".

Och ta med sig hela familjen. Och den familjen brukar vara stor.
Citera
2023-07-20, 00:20
Fanns en annan tråd i ämnet där en somalier i Örebro överklagade sig till en resa till hemlandet efter att socialen först nekat.

Såg papper på det.

Men det mörkas utav helvete.
Citera
2023-07-20, 01:11
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Har de sk flytt från krig så ska de inte åka hem till sina hemländer

Hur vet du att de har flytt öht?
Citera
2023-07-20, 01:11
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Bidragsfusk. De får bidrag för döda släktingar som varit begravda sedan länge

Hur vet du det?
Citera
2023-07-20, 01:14
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh
I Danmark kräver myndigheterna att flyktingar säljer sin smycken lyxklockor.

Lagen finns men 2019, tre år efter att lagen implementerades, hade inget konfiskerats.
Eller har du annan info?

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/d...i-danmark-2016
Citera
2023-07-20, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Du är helkurd och svartskalle. Men "självklart ser du dig som svensk och Sverige är definitivt ditt hemland"?

Varifrån har du fått den vanföreställningen?

Du är inte svensk. Sverige är inte ditt hemland. Åk hem och kämpa på för ditt hittepåland Kurdistan. Finns säkert många "svenska" sossar och "komiker" som kan ge dig en slant eller en Karl-Gustav på vägen.

Men svensk är du inte. Vilket du ju själv skriver. Helkurd och svartskalle = inte svensk. Åk hem och gör något åt situationen för ditt eget folk i stället för att bara parasitera på Sverige.
Lol, jag har arbetat sen jag var 16 år samt betalat skatt så försök inte kalla mig för parasit. Tills att mitt svenska medborgarskap ryker så kommer jag alltid att kalla mig svensk🤣. Men personer som du var precis de jag refererade till i min förra post.

De jag tycker är så komiskt med människor som du är att ni är så sjukt högljudda på nätet och Flashback men har aldrig varit med om att en person sagt detta till mitt ansikte. Skulle gissa på att det är för att ni är tjocka Incels som är så pass fega att uttrycka era åsikter i verkligheten istället för bakom en skärm.
Citera
2023-07-20, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R5A
Somalia vet jag sällan att folk reser till men ja många syrier och irakier har lyckats bra i Sverige, Irakier är överrepresenterade som apotekare, optiker m.m. Varför ska svenskar alltid leva efter jante och ifrågasätta när folk lever livet?

Det är ju en rätt befogad fundering med tanke på att dessa s.k flyktingar "flytt" från sina hemländer, kan man åka dit och semestra så kan jag tycka att vi borde dra in deras pass vid utresa så kan de stanna där sen för tydligen har ju skyddsbehovet upphört om det är ok att semestra där!
Citera
2023-07-20, 10:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kalken03
Lol, jag har arbetat sen jag var 16 år samt betalat skatt så försök inte kalla mig för parasit. Tills att mitt svenska medborgarskap ryker så kommer jag alltid att kalla mig svensk🤣. Men personer som du var precis de jag refererade till i min förra post.

De jag tycker är så komiskt med människor som du är att ni är så sjukt högljudda på nätet och Flashback men har aldrig varit med om att en person sagt detta till mitt ansikte. Skulle gissa på att det är för att ni är tjocka Incels som är så pass fega att uttrycka era åsikter i verkligheten istället för bakom en skärm.

När blattar ifrågasätts här så har de alltid jättestora muskler, betalar 300 % skatt och har 50 fräcka bilar och får alla svenska brudar de vill ha.

Du var inget undantag i hittepåsvängen.

Åk hem till dina förfäders - ditt - land och försök göra något åt skiten där i stället. Och ta med dig dina kriminella blattskallebröder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in