Citat:
Ursprungligen postat av Risan
Kan dra en historia som utspelade sig igår:
00:30 , jag och Anders träffas vid ett ställe då vi bestämt att vi ska måla, vi visste att det området hade ronderande bevakning men Anders skulle hålla utkik medans jag gjorde min piece. Vi fixar burkarna & capsen och drar ut, inte ens en fågel flyger.. Vi går sakta men säkert mot vårt spot och på vägen dit ser vi en bevakningsbil, vi lägger oss mitt i gräset(förberedelse för skadegörelse) och hoppas att den jäveln inte ser oss.. vilket han inte gjorde
, vi fortsätter mot stället , jag gör klart min målning, sen bestämde vi att vi ska bomba ner hela stället ( centrum m.m ) vi bombar ner centrum, byggnader, gymnasium, sedan sa Anders "vi drar dit vi målade, det fanns några cleana väggar som vi borde fräscha till" jag ba "mmmm okej" vi beger oss dit, bombar busshållsplatserna o sedan orkade vi inget mer så vi bestämde att vi ska dra hem till mig.. det var 25 min till mitt hus och vi hade 2 påsar med massa burkar.. vi såg en bil bakom oss, och självklart var det ronderande bevakningen.. den stod still och kollade på oss , den var runt 100 m bakom oss.. vi dumpar försiktigt påsarna.. bevaknings bilen backar så vi inte ser han o han ser inte oss.. vi såg en skog framför oss, vi sprang dit som dårar och gömde oss i buskarna, min kompis sa "akta dig för lerfloden" och självklart råkar jag trampa i hela skiten, så blöt sko & brallor och jag ba "FAAAAAAAAAAAN" skrek jag, då hör vi bevakningsbilen komma i full fart o parkera.. vi hör han stiga ut ur bilen och komma mot busken fast inte nära oss.. han går försiktigt o PLASSSSKKK så ramlar väktaren i den där lerfloden HAHAHAHAHAHAH, jag o min polare höll oss för garv som FAN !! han går långt bort från oss och nu tände han sin ficklampa "shit".. nu var han runt 50m borta från oss.. så anders sa "springa?" jag ba "vi har ju ingen färg på händerna eller kannor...vi stannar här fan, han kmr ta oss om vi springer" anders sa "nej fan vi springer" och då sprang vi.. vi sprang runt 30 m innan vi hör "STANNNANAAAA" framför och bakom oss med utfällda teleskopbatonger jag ba "VAFAN VILL NI? JAG E SEN TILL EN FEST SKYNDA, VAD VILL NI?" ena väktaren ba "Det är nyklottrat här, och ni är de enda på gatorna nu, kan jag få se era händer?" jag visade mina rena händer och jag berättade lite lögner dylikt o sedan sa den andra väktaren "ser vi dumma ut?" jag ba "väldigt dumma" .. de blev förvånade och sa "jaja om ni ser någon person gå här , så kan ni nå oss på detta nummer" jag ba "visst"..... sedan sprang vi och min polare skrek "HAHA DET VAR VI SOM KLOTTRADE HAHAHAH" jag ba "FAN GJORDE DU SÅ FÖR IDIOT" då sprang väktarna mot oss, fällde ut batongerna... min polare drog någonstans jag inte ens hann ana, jag klättrade över en jävla massa taggtrådsstaket till ett företag och sedan gömde jag mig där.. väntade där i 50 min~ sedan ringde jag upp min polare och sedan drog vi hem, och tog hand om mina sår som jag fick av staketet..
ursäkta dålig text och grammatikfel
00:30 , jag och Anders träffas vid ett ställe då vi bestämt att vi ska måla, vi visste att det området hade ronderande bevakning men Anders skulle hålla utkik medans jag gjorde min piece. Vi fixar burkarna & capsen och drar ut, inte ens en fågel flyger.. Vi går sakta men säkert mot vårt spot och på vägen dit ser vi en bevakningsbil, vi lägger oss mitt i gräset(förberedelse för skadegörelse) och hoppas att den jäveln inte ser oss.. vilket han inte gjorde
, vi fortsätter mot stället , jag gör klart min målning, sen bestämde vi att vi ska bomba ner hela stället ( centrum m.m ) vi bombar ner centrum, byggnader, gymnasium, sedan sa Anders "vi drar dit vi målade, det fanns några cleana väggar som vi borde fräscha till" jag ba "mmmm okej" vi beger oss dit, bombar busshållsplatserna o sedan orkade vi inget mer så vi bestämde att vi ska dra hem till mig.. det var 25 min till mitt hus och vi hade 2 påsar med massa burkar.. vi såg en bil bakom oss, och självklart var det ronderande bevakningen.. den stod still och kollade på oss , den var runt 100 m bakom oss.. vi dumpar försiktigt påsarna.. bevaknings bilen backar så vi inte ser han o han ser inte oss.. vi såg en skog framför oss, vi sprang dit som dårar och gömde oss i buskarna, min kompis sa "akta dig för lerfloden" och självklart råkar jag trampa i hela skiten, så blöt sko & brallor och jag ba "FAAAAAAAAAAAN" skrek jag, då hör vi bevakningsbilen komma i full fart o parkera.. vi hör han stiga ut ur bilen och komma mot busken fast inte nära oss.. han går försiktigt o PLASSSSKKK så ramlar väktaren i den där lerfloden HAHAHAHAHAHAH, jag o min polare höll oss för garv som FAN !! han går långt bort från oss och nu tände han sin ficklampa "shit".. nu var han runt 50m borta från oss.. så anders sa "springa?" jag ba "vi har ju ingen färg på händerna eller kannor...vi stannar här fan, han kmr ta oss om vi springer" anders sa "nej fan vi springer" och då sprang vi.. vi sprang runt 30 m innan vi hör "STANNNANAAAA" framför och bakom oss med utfällda teleskopbatonger jag ba "VAFAN VILL NI? JAG E SEN TILL EN FEST SKYNDA, VAD VILL NI?" ena väktaren ba "Det är nyklottrat här, och ni är de enda på gatorna nu, kan jag få se era händer?" jag visade mina rena händer och jag berättade lite lögner dylikt o sedan sa den andra väktaren "ser vi dumma ut?" jag ba "väldigt dumma" .. de blev förvånade och sa "jaja om ni ser någon person gå här , så kan ni nå oss på detta nummer" jag ba "visst"..... sedan sprang vi och min polare skrek "HAHA DET VAR VI SOM KLOTTRADE HAHAHAH" jag ba "FAN GJORDE DU SÅ FÖR IDIOT" då sprang väktarna mot oss, fällde ut batongerna... min polare drog någonstans jag inte ens hann ana, jag klättrade över en jävla massa taggtrådsstaket till ett företag och sedan gömde jag mig där.. väntade där i 50 min~ sedan ringde jag upp min polare och sedan drog vi hem, och tog hand om mina sår som jag fick av staketet..ursäkta dålig text och grammatikfel

coolast va när han skrek. hur vågade han?
)
, vaknar sedan upp i ett av kontoren i industriområdet(det var övergivet) å en numera känd writer sitter där å han berättar att han såg allt, efter jag stupat så drog han in mig i en buske å fick sedan fläskberget att springa efter sej själv å lurar bort honom
.