2012-07-13, 06:04
Medlem
PHUCKups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tictacs
De gånger jag köpt heggen direkt från stånd i chris har man varit tvungen att vänta tills efter sju tiden. Innan dess brukar där bara stå en massa underhuggare utan kvantitet. Vill varmt rekommendera Northern lights samt lemon haze, du kommer inte att bli besviken!

Lemon Haze köpte vi nog lite sist när jag var där i februari, helt fantastiskt. Northern Lights har man också hört mycket bra om.
Men vad skulle man få ge för ett hegge utav dem strainsen? Är mängdrabbaterna nice, eller det beror helt på ståndet och säljarens humör?
Kan berätta att jag bara tänkt göra en snabb visit. In och handla sen åka hem mot svea rike igen.
Vill ju gärna undvika att va en jobbig svensk och glida runt för mycket.
Citera
2012-07-13, 06:17
Medlem
freqks avatar
Hej! Ska till chris nu på söndag, någon som vet vad det finns för utbud?? Samt något tips om vart man hittar bästa skiten? Andra gången jag åker ner, gick hyffsat när jag var här sist men lite tips är alltid bra!
mvh
Citera
2012-07-13, 12:39
Medlem
Tar oskulden i helgen

Blir intressant o se denna omtalade stadsdel :-)
Citera
2012-07-13, 12:41
Medlem
YoungThugs avatar
Förbi igår igen, hämtade ett hegge Orange Haze, 110klass. Fick det för 4900 av min vanliga pusher och det är duuuuuuuuuuunder
Citera
2012-07-13, 15:02
Medlem
PHUCKups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YoungThug
Förbi igår igen, hämtade ett hegge Orange Haze, 110klass. Fick det för 4900 av min vanliga pusher och det är duuuuuuuuuuunder

Låter ju jävligt gott, finns det nån halvtaskig karta över pusher street där du kan dela med det av detta lovande stånd?
Citera
2012-07-13, 15:06
Medlem
YoungThugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHUCKup
Låter ju jävligt gott, finns det nån halvtaskig karta över pusher street där du kan dela med det av detta lovande stånd?

Gå förbi sunshine bageriet, rakt fram, exakt när man kommer förbi kineserna så finns det ett stånd till vänster, precis mittemot där de steker hamburgare. Sköna grabbar med dunder grejer och fantastiska priser.
Citera
2012-07-13, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PHUCKup

vänster sida är det som gäller!
Citera
2012-07-13, 15:16
Medlem
skoningens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freqk
Hej! Ska till chris nu på söndag, någon som vet vad det finns för utbud?? Samt något tips om vart man hittar bästa skiten? Andra gången jag åker ner, gick hyffsat när jag var här sist men lite tips är alltid bra!
mvh

Det är bara att gå fram till de olika stånden och kolla vad som erbjuds. Titta,lukta och känn så ser du vad det är. Du hittar ungefär samma saker hos de flesta eftersom de byter med varandra. (se kan det heta olika namn hos olika personer) Men köper du något gräs som kostar från 110DKK och uppåt så är det i regel alltid bra.
Citera
2012-07-13, 15:53
Medlem
PHUCKups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
vänster sida är det som gäller!

Citat:
Ursprungligen postat av YoungThug
Gå förbi sunshine bageriet, rakt fram, exakt när man kommer förbi kineserna så finns det ett stånd till vänster, precis mittemot där de steker hamburgare. Sköna grabbar med dunder grejer och fantastiska priser.

Och detta är när man kommer ifrån huvudentrén och inte nere vid vattnet.
Ska försöka komma ihåg allt detta, tackar så mycket för all information och hoppas på en fet deal!
Citera
2012-07-13, 21:33
Medlem
freqks avatar
Någon som skulle kunna besvara några ytterligare frågor?

Har fått infromationen att man börjar i köpenhavn(centralen), tar buss 2A till christianshavn, går tillbaka vart bussen kom ifrån, första vänster sedan en promenad på kanske 5min sen ska man se en ingång. stämmer det? Kommer ha all tid i världen när jag väl är framme, men vill ju skåda detta fina så fort som möjligt!
Citera
2012-07-13, 21:43
Medlem
MindWalker86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freqk
Någon som skulle kunna besvara några ytterligare frågor?

Har fått infromationen att man börjar i köpenhavn(centralen), tar buss 2A till christianshavn, går tillbaka vart bussen kom ifrån, första vänster sedan en promenad på kanske 5min sen ska man se en ingång. stämmer det? Kommer ha all tid i världen när jag väl är framme, men vill ju skåda detta fina så fort som möjligt!

Spara busspengarna...

Tar ca 15 min att gå från stationen...

http://www.taintedthoughts.com/archi...tiania_map.jpg

Mvh MindWalker86
Citera
2012-07-13, 22:53
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindWalker86
Spara busspengarna...

Tar ca 15 min att gå från stationen...