Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-06-25, 12:10
  #1141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Maxosol. Någon med erfarenhet? Blir riktigt brun med BUS men inte mycket i själva solen. Bara smått gyllenbrun. Tänkte boosta.

Använd melanotan 2. Då behöver du inte sola ofta, du blir brun ändå.
Citera
2022-06-25, 14:16
  #1142
Medlem
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockyvonfjutt
Använd melanotan 2. Då behöver du inte sola ofta, du blir brun ändå.
Sätta en spruta med jag-vet-inte-vad i min egen kropp för en solbränna? Aldrig i livet! Jag är inte bakom flötet. Bara otroligt korkade och helt desperata människor sysslar med sådant. Idiot.
Citera
2022-06-26, 11:38
  #1143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Sätta en spruta med jag-vet-inte-vad i min egen kropp för en solbränna? Aldrig i livet! Jag är inte bakom flötet. Bara otroligt korkade och helt desperata människor sysslar med sådant. Idiot.

Då antar jag att du vet innehållet i maxosol, BUS-produkter med. Antar du använder smink och andra skönhetsprodukter också. För att inte tala om hur skadlig solen i sig är! Mycket märkligt att raljera om hur idiotiskt det är med just melanotan haha. Snacka om dubbelmoralkärring.
Citera
2022-06-26, 23:21
  #1144
Medlem
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockyvonfjutt
Då antar jag att du vet innehållet i maxosol, BUS-produkter med. Antar du använder smink och andra skönhetsprodukter också. För att inte tala om hur skadlig solen i sig är! Mycket märkligt att raljera om hur idiotiskt det är med just melanotan haha. Snacka om dubbelmoralkärring.
Ja lägga sockerlösning på min hud är inget problem, ej heller att soaka upp solen utomhus som ger mig d-vitamin men att spruta in okända ämnen i min blodbana? U betcha I wont.
Citera
2023-01-19, 18:08
  #1145
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Ja lägga sockerlösning på min hud är inget problem, ej heller att soaka upp solen utomhus som ger mig d-vitamin men att spruta in okända ämnen i min blodbana? U betcha I wont.

Men nu är det ju inte okända ämnen.
Från början är det läkare i Australien som tog fram det först.
Det var bara ämnat för rödhåriga och för människor som bränner sig direkt på stranden.
Du kan googla på det ingen skulle spruta in okända kemikalier i sin kropp, det fattar du väl själv?
Citera
2023-01-19, 23:51
  #1146
Medlem
Vildbloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Men nu är det ju inte okända ämnen.
Från början är det läkare i Australien som tog fram det först.
Det var bara ämnat för rödhåriga och för människor som bränner sig direkt på stranden.
Du kan googla på det ingen skulle spruta in okända kemikalier i sin kropp, det fattar du väl själv?
Spelar noll brännboll. Kemiska ämnen hör inte hemma i mitt blod det fattar du väl själv?
Citera
2023-02-23, 00:34
  #1147
Medlem
att vara solbränd är väl inte detsamma som att vilja vara svart?
Citera
2023-10-31, 14:56
  #1148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockyvonfjutt
Använd melanotan 2. Då behöver du inte sola ofta, du blir brun ändå.

(Melanotan 2 Como )Använder jag det bästa jag testat fungera perfekt behöver inte ligga och pressa i solen sola solarium någon gång i veckan och det räcker för mig .

Hur mycket Melanotan tar du och under hur lång tid ?
Citera
Jultrollets avatar

Moderatormeddelande

Postat av Jultrollet 2023-10-31, 20:32
Moderator
Tänk på att det inte är tillåtet att diskutera, efterfråga eller recensera shoppar eller beställningar av Melanotan på forumet. Inlägg av den typen kan leda till varning eller avstängning.

/Moderator
2024-03-06, 23:21
  #1150
Medlem
MakeMeTrips avatar
Bästa tanning mousset?
Citera
2024-03-06, 23:22
  #1151
Medlem
MakeMeTrips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Men nu är det ju inte okända ämnen.
Från början är det läkare i Australien som tog fram det först.
Det var bara ämnat för rödhåriga och för människor som bränner sig direkt på stranden.
Du kan googla på det ingen skulle spruta in okända kemikalier i sin kropp, det fattar du väl själv?
Är det tillgängligt i sverige? Kan man få det på ett rent/vitt sätt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback