Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-06-14, 03:07
  #1
Medlem
Errys avatar
när man röker får man munchies.. finns det några biverkningar vad gäller röka/matsmältning.. min mage blir nämligen katastrof efter ett tags rökande (veckor)
Citera
2007-06-14, 03:16
  #2
Medlem
yeah´ss avatar
veckor?!
jag blir risig som fan redan nästa dag!!
Citera
2007-06-14, 10:21
  #3
Medlem
cannabe²s avatar
Har jag aldrig kännt av faktiskt.

Röker dagligen och har inga som helst problem med det.
Citera
2007-06-14, 10:30
  #4
Medlem
Starpoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erry
när man röker får man munchies.. finns det några biverkningar vad gäller röka/matsmältning.. min mage blir nämligen katastrof efter ett tags rökande (veckor)

Vad är stoppar du i dej? åker det ner en jävla massa skit som godis och snabbmat så är det väl enkel matematik att räkna ut att din mage blir knas. Ät frukt och mat som är mer gynnsam för matsmältningen så slipper du din munchiesmage.

Fridens Liljor
Citera
2007-06-14, 11:17
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starpoop
Vad är stoppar du i dej? åker det ner en jävla massa skit som godis och snabbmat så är det väl enkel matematik att räkna ut att din mage blir knas. Ät frukt och mat som är mer gynnsam för matsmältningen så slipper du din munchiesmage.

Fridens Liljor

Det är exakt som Starpoop skriver. Det är ju givetvis inte cannabis, det är all jävla snabbmat och alla onyttigheter man får i sig.

Det är oftast lindrigare för magen om du dricker ditt socker istället för att äta det. Mindre risk för brick-belly dagen efter

Dock tål det att sägas att jag inte lär som jag lever
Citera
2007-06-14, 11:23
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheLure
Det är exakt som Starpoop skriver. Det är ju givetvis inte cannabis, det är all jävla snabbmat och alla onyttigheter man får i sig.

Det är oftast lindrigare för magen om du dricker ditt socker istället för att äta det. Mindre risk för brick-belly dagen efter

Dock tål det att sägas att jag inte lär som jag lever

Det trodde jag med, så jag testade gå på diet och bara äta frukt och nyttig mat. Resultat ; magen var ändå fucked up. Det du skriver stämmer alltså inte, iaf inte för mig och mina kamrater. Men det är väl personligt...
Citera
2007-06-14, 11:29
  #7
Medlem
dr_phils avatar
fick magkatarr efter förra årets sommarjobb som kommer tbx då och då. cannabis hjälper rejält med att det ska försvinna om jag inte äter pillerna som jag får
Citera
2007-06-14, 11:34
  #8
Medlem
Starpoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andeereyy
Det trodde jag med, så jag testade gå på diet och bara äta frukt och nyttig mat. Resultat ; magen var ändå fucked up. Det du skriver stämmer alltså inte, iaf inte för mig och mina kamrater. Men det är väl personligt...


Vad är nyttig mat/frukt för dej? inlagda persikohalvor i sockerlag, light chips?. Klart som fan att det har betydelse vad du stoppar i dej...
Citera
2007-06-14, 11:50
  #9
Medlem
TurboBoosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erry
när man röker får man munchies..


Ursäkta en lekman, men jag har alltid undrat vad munchies står för.. jag förstår inte riktigt..
Citera
2007-06-14, 11:54
  #10
Medlem
dr_phils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
Ursäkta en lekman, men jag har alltid undrat vad munchies står för.. jag förstår inte riktigt..

hehe tog ett tag innan jag fatta det med .

munchies= matnojja
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback