Citat:
Ursprungligen postat av fogducker
Haha det finns inte en chans att jag får en lägenhet i så fall. Datorn brukar oftast stängas av vid 2100 och den sätts på igen vid 0800 tiden.
Du har nog missuppfattat det... Det handlar inte om vem som "anmäler" sig på en speciell lägenhet först, det handlar om vem som stått längst i kö.
Tidigare år har det varit grym belastning på AFBs hemsida runt kl 00.00 första dagen det varit möjligt att registrera sig, bara för att få en bra köplats. I år har de ändrat det, alla som registrerat sig inom en 5 dagars period (tror det var 5 dagar) hade samma registreringsdatum, sen blev det slumpen som avgjorde vem som fick bäst plats.
Så det spelade ingen roll när du reggade dig, alla har haft lika stor chans att få en bra köplats. Likaså spelar det ingen roll om du sätter upp dig på lägenheten 5 minuter innan tiden går ut, har du lottats till att få bäst köplats så får du lägenheten, oavsett om det var 0 eller 100 personer som redan ställt sig i kö på just denna lägenhet.
Citat:
Ursprungligen postat av buyzaba
Gör ett undantag?

Ang. EC så stämmer det nog fan att alla har bilden av dem som brats, men utanför byggnaderna så ser man ju bara folk med bakåtkammat hår

Jag tror mycket handlar om att man ser vad man vill se och vad man har hört andra berätta. Men att det
endast skulle finnas osympatiska, bortskämda ungar på EC, är helt fel
Och jag lovar, ingen student på EC tar illa upp av att folk baktalar en. Snarare tycker man bara att det är fascinerande att vissa kan ha så mycket problem med hur man klär sig, vilken frisyr man har, etc