Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Haha okej då ska jag hålla mig borta från Vildanden då alltså. Den sista meningen skrämde mig dock lite

. EC-studenter är väl inte som teknologer hoppas jag?
Hahaha, nej nej och åter nej!

Teknologer och EC-folk är som natt och dag (generellt sätt, alltså)! Ekonomer är (ö)kända i Lund, på rakt motsatt sätt än vad teknologerna är. Du kommer att märka att när folk (oftast humanister och liknande) hör att du är ekonom, direkt placerar dig i facket "brat", oavsett om du är det eller inte. Folk är så fördomsfulla i den här stan... Men vad bryr vi oss, vi vet att vi är bäst, eller hur?
Citat:
Ja det är klart, det jag menade är om det finns någon universell lista så man kan se vilket plats man har av alla sökande. 447 av 800 för att ge ett exempel.
Jo jag förstod vad du menade, men jag tror inte att man kan se det. Jag har för mig att det kom fram i en annan tråd att de ändrat turordningen i år. Tidigare har det varit att den som registrerat sig först, hamnade först. I år var det nog bara slumpen som avgjorde, oavsett när man reggade sig.
Citat:
På ditt inrådande har jag nu avbokat mina vildandenbokningar och ersatt dem med två sparta istället. Visserligen ligger jag 10:a där, och bör således inte få dem, men det känns bättre iaf

Helt rätt!