Hjälp!
Nu är det så att jag totalt sabbat relationerna med mina korridorare. Måste ha hjälp att snabbt fixa allt.
Nu är det så att min farbror är bonde i Norge. Min farsa har alltid klagat på det dyra köttet här i Sverige. Lite på skoj tog min farbor då med sig tre stycken levande grisar när han kom på besök nu i påsk (han har hundratals grisar så ingen större förlust). Dessa slaktades på gården (familjen bor i en villa några mil från lund, ute på landsbyggden. Borde egentligen åkt till slakteri men blabla).
Tyvvär (i det här fallet) är det dock en jävla massa kött en gris innehåller. Den första grisen tog mer än vad som fick plats i hela kylen och frysen tillsammans med alla andra jävla varor. Så åkte med skiten till korridoren. Alternativet var att kasta allt. Fyllde alla tre kylskåp och frysar med med skiten. Helt propfullt och fick t.o.m. kasta lite som inte fick plats. Nästan alla i korridoren var hemma under påsken så det var lungt i huset och träffade ingen i korridoren eller grannkoridorerna.
Nu idag och igår kom de dock hem och det blev det jävla liv

Låsades naturligtvis som inget och att jag också varit hemma och varken sett eller hört något. När en tjej skulle ta ut flera köttbitar från kylen och slänga och jag råkade vara i köket tog jag dock bitarna från henne och började steka. Sade att det är gott kött och att man måste visa solidaritet mot den som behövde förvara allt. Pga detta + att jag är relativt nyinflyttad börjar folk misstänka att det var jag. Får hela tiden konstiga blickar när jag går runt oh träffar folk i korridoren. Och alla har inte ens flyttat tillbaka än (akta er om ni bor på Sparta

)