Citat:
Ursprungligen postat av tspunkin
Jag tror det är nästan kört. Jag ringde och pratade med AFB någon gång i mitten på förra veckan och frågade hur flödet av novischbostäder skulle fortsätta att se ut. Jag har ett rätt bra könummer men man vill vänta och få något så bra som möjligt. Då sa dom att det skulle komma novischbostäder med inflyttning den 1/9 t.o.m den 15e augusti. Väntade således och bokade inget även fast det var en del som jag kunde tänka mig som jag låg etta på.
Dagen efter så var allt borta med inflytt den 1/9 och nu var det bara med inflytt 1/10. Jag ringde för att höra med dom igen, kändes verkligen som att jag hade bränt min chans då jag flyttar ca 70 mil. Då säger dom att det har blivit "ett missförstånd" och att det inte kommer komma något mer, utan nu med inflytt den 1/10.
Nu är det nästan helt tomt. Hoppas det kommer upp en hel del när de börjar jobba imorgon...
Fast det är väldigt märkligt om det inte kommer ut mer novischrum.
Förra året höll det väl på en bit in i september har jag för mig. Jag lovar ingenting,
men jag blir väldigt förvånad om inte det kommer fler snart. Åtminstone med inflyttning
den 1/10.