2011-12-11, 13:01
Medlem
Någon i denna tråden som har koll på hur ettorna på 25kvm på delphi (Magistratsvägen 57B) är utrustade? Hur är köket utrustat och överlag vilken standard är det på lägenheten?
Citera
2011-12-11, 15:59
Medlem
När är AFB lottningen klar? Borde inte det vara idag?
Citera
2011-12-11, 17:26
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarateDog1
När är AFB lottningen klar? Borde inte det vara idag?
Imorgon.

http://www.afb.se/sv/Om-AFB/Novisch-ny-i-Lund/
Citera
2011-12-11, 19:36
Medlem
Skall bli kul om man har tur! Vet någon hur stora rum det är, vart dessa lägenheter för novischer är någonstans etc?
Citera
2011-12-11, 19:41
Medlem
Lillmoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tim_p
Skall bli kul om man har tur! Vet någon hur stora rum det är, vart dessa lägenheter för novischer är någonstans etc?
http://www.afb.se/sv/Om-AFB/Vara-bostader/Alla-Omraden/
Citera
2011-12-11, 19:49
Medlem
Jag är verkligen dålig på att utforska hemsidor.
Tack så mycket!
Citera
2011-12-11, 21:21
Medlem
eradicos avatar
Lite konstig fråga men:
Hur har korridorrummen det med tillgång till frysfack? Tänkte flytta redan till sommaren men ekonomin är inte den bästa så om det hade varit möjligt att laga mat och frysa in veckovis så hade det varit kanon.
Citera
2011-12-11, 22:08
Medlem
ginger-arabs avatar
kommer det endast ut novisch-boenden nu framöver eller även för oss andra?
Citera
2011-12-11, 23:43
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eradico
Lite konstig fråga men:
Hur har korridorrummen det med tillgång till frysfack? Tänkte flytta redan till sommaren men ekonomin är inte den bästa så om det hade varit möjligt att laga mat och frysa in veckovis så hade det varit kanon.
De flesta som bor i korridor har ett frysfack. På sommaren är det ju färre som bor i sin korridor och därmed är det inte ovanligt att fler frysfack är lediga som man kan låna tills folk kommer tillbaka.

Citat:
Ursprungligen postat av ginger-arab
kommer det endast ut novisch-boenden nu framöver eller även för oss andra?
Det släpps även lägenheter och enstaka korridorrum för icke-novicher, men då rör det sig framför allt om rum på de lite mer eftertraktade boendena Magasinet och Tomegapsgården.
Citera
2011-12-12, 00:09
Medlem
ginger-arabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd
Det släpps även lägenheter och enstaka korridorrum för icke-novicher, men då rör det sig framför allt om rum på de lite mer eftertraktade boendena Magasinet och Tomegapsgården.

när kan man förvänta sig få något om man stått sen novischutlottningen till HT11 men fick en pisstid då?
Citera
2011-12-12, 01:03
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ginger-arab
när kan man förvänta sig få något om man stått sen novischutlottningen till HT11 men fick en pisstid då?
Till sommaren eller, om du har tur, till slutet av våren skulle jag tro.
Citera
2011-12-12, 03:36
Medlem
Någon som är insatt vad som "klassas" som en bra tid i novisch lottingen nu i vår? Min kompis fick ett rum med inflyttning oktober månad med 16:00.

Min flickvän har fått 03:50, vilket känns spontant som en bra tid för att få ett boende. Däremot är det vårtermin nu och de släpper säkert färre korridorrum/lägenheter nu än i höstas, någon som har någon uppfattning om hur många rum de släpper till våren? I höstas var det väl ca 600 om jag inte minns fel.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in