Förmodligen en jäkligt pinsam fråga, men wattafakk: jag har just flyttat in i ett AF-boende, och jag ser att alla har såna där fina, standardiserade namnlappar på sin brevlåda. Jag har själv skrivit en temporär lapp, men det håller ju inte i längden. Varifrån har alla fått sina namnskyltar? Från AFB direkt, eller?
Förmodligen en jäkligt pinsam fråga, men wattafakk: jag har just flyttat in i ett AF-boende, och jag ser att alla har såna där fina, standardiserade namnlappar på sin brevlåda. Jag har själv skrivit en temporär lapp, men det håller ju inte i längden. Varifrån har alla fått sina namnskyltar? Från AFB direkt, eller?
upptäckte att AFB har redan satt upp en vit laminatlapp med mitt namn på min brevlåda.
Min erfarenhet från andra boendeföretag är att de dyker upp av sig själva inom en vecka eller två.
Nej då. Inneboende hos en polare i dennes lägenhet.
Guld! Då vet jag vem jag ska ringa på måndag.
Shit vad jag har legat av mig i tråden. Ja, ring din vaktmästare! Min sambo gjorde samma sak och han stavade fel två gånger på hennes namn och det är inget obskyrt svårstavat namn... :P
Trodde att stekar-modet var ute men när man går förbi Juridium & Lundagård så kryllar det av sådana där.
Det kan bero på att en inte alltför marginell andel av dem alltid klätt sig så. De bryr sig inte om rådande mode. Sen så finns det ju en hel del wannabes på Juridicum.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!