Tju, jag bojas imorgon, och så här är det för mig iaf.
(Tillägger även att ja fick 3 månader fängelse för narkotikasmuggling,
vilket blir 2 månader eftersom du bara behöver göra 2/3 av ditt straff i Sverige.
Döms du till fängelse upp till 6 månader så kan du ansöka om boja)
Jag får 1 timma på valfri vardag och 2 timmar lördag och 2 timmar söndag fritid.
Tiderna att befinna sig på plats i dagens läge eller för mig är +-10 minuter iaf,
så ska ja vara hemma kl 15:00 så har jag från 14:50 till 15:10 att komma innanför dörren.
Samt varje onsdag ska måste ja ta mig till närmaste frivård o ha samtal en timma typ
som med en psykolog. Tvätt tider kunde ja bestämma själv och då verkar dom inte ha nån
större koll vad man gör egentligen.
Jag fick betala 50 spänn om dagen för bojan med, sammanlagt 3000 spänn
det sög rätt hårt, jag förklara att ja hade det kasst med cash o fick skita i min hyra o allt,
men dom sa bara att det inte fanns nått o göra åt saken.
Du ska även veta att ditt straff börjar inte förrens du bojas, så du kan va pissfull när dom kommer
om du vill

även om du tagit droger innan straffet så kan dom inte göra nått eftersom det
inte hände under bojans gång. Så det första pisseprovet och utandningstestet du gör är posetivt
så ser dom bara det som en grund för att sedan se att värderna reduceras när dom kommer nästa
gång. Listerine o annat munsjölj ger utslag på deras utrustning, men då väntar dom 10 minuter
som trådskaparen sa och gör ett till test då det försvinner snabbt.
Du som snacka om nätdroger, torskar du för att du är påverkad av nån drog så blir det bara
ringa narkotika brott och nåra tusen i böter, tar oftast över ett år innan domen slås fast också.