• 4
  • 5
2019-10-01, 23:12
Medlem
Hej. Blir avbojad den 10:de oktober efter att ha haft bojan i 4 månader (fick straff på 6 månaders fängelse). Fick lämna urinprov först när jag fick bojan(thc positiv) och en vecka efter det(svagt thc halt) tills idag blev jag kallad till kriminalvården och fick lämna pissprov(helt clean såklart efter några månader &#128513. Vad tror ni kommer hända ifall jag puffar idag? Blir det nån pisse vid avbojning ? Ifall jag torskar då kommer jag att få skit? (man avtjänar 2/3 delen av straffet ju) tänkte om dom kan sätta bojan på mig igen i två månader. Tacksam för svar
Senast redigerad av vices3ol 2019-10-01 kl. 23:15.
Citera
2019-10-02, 09:24
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vices3ol
Hej. Blir avbojad den 10:de oktober efter att ha haft bojan i 4 månader (fick straff på 6 månaders fängelse). Fick lämna urinprov först när jag fick bojan(thc positiv) och en vecka efter det(svagt thc halt) tills idag blev jag kallad till kriminalvården och fick lämna pissprov(helt clean såklart efter några månader &#128513. Vad tror ni kommer hända ifall jag puffar idag? Blir det nån pisse vid avbojning ? Ifall jag torskar då kommer jag att få skit? (man avtjänar 2/3 delen av straffet ju) tänkte om dom kan sätta bojan på mig igen i två månader. Tacksam för svar

Den enda rätta svaret är "varför inte vänta ut tiden bara?"
Citera
2020-01-17, 00:04
Medlem
Om man är sjukskriven men sjukskrivningen har gått ut och inte gäller för de datum man ska få iöv, men heller inte blivit avskedad. Vad gäller? Vill arbeta närmre hemma eftersom jag inte har bil och hört att det finns olika samhällstjänster att söka? Eller tvingas man gå till sin arbetsplats man är anställd i detta fallet?

Har alltså ingen sjukskrivning men heller inte blivit avskedad.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in