2008-02-02, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Jasså du säger det?

Du som som har ägt folk med den här listan du ständigt påpekat, och nu inser du att den har sina brister....

Kul att se att du blir ägd av flera olika inlägg.

Och dessutom har dom inte ens mätt hur krävande trav är men fiske finns med.

1. Du, de enda personerna här på FB som jag ÄGT är du och shibbinator.

2. Vem är det som äger mig?

3. Om nu trav ändå ska plats på listan, vilken plats förtjänar anorektikerna då?

4. Fundera på varför just DU (men också shubbinator) har skaffat er ett så dåligt rykte som ni nu faktiskt har här på FB?

5. Seså, in i stallet ock gör det du brukar
Citera
2008-02-02, 13:40
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misonbos

3. Om nu trav ändå ska plats på listan, vilken plats förtjänar anorektikerna då?

4. Fundera på varför just DU (men också shubbinator) har skaffat er ett så dåligt rykte som ni nu faktiskt har här på FB?

1. Nej inte det minsta.

2. Simao, Urban cyckelkedja samt Diferece.

3. Kan göra en egen lista om du vill baserad på min kunskap men då får du avvakta lite, men skulle gissa på plats 5-8.

4. Vadå dåligt rykte? Jag behöver inte komma med smörinlägg för att folk ska hålla med mig. Antingen gör man det eller inte, beror på hur kunnig personen är.

5. Redan gjort.
Citera
2008-02-02, 13:53
Medlem
muneys avatar
Citat:
3. Kan göra en egen lista om du vill baserad på min kunskap men då får du avvakta lite, men skulle gissa på plats 5-8.
Gör gärna det. Skulle vara ganska intressant.
Citera
2008-02-02, 15:47
Medlem
Citat:
1. Nej inte det minsta.

2. Simao, Urban cyckelkedja samt Diferece.

4. Vadå dåligt rykte? Jag behöver inte komma med smörinlägg för att folk ska hålla med mig. Antingen gör man det eller inte, beror på hur kunnig personen är.

5. Redan gjort.

1. Jo, det har jag!

2. På vilket sätt har dem ägt mig?

3. Ska bli kul att se.

4. Alla på flashback! Hur många tycker att gigant superman gjorde bort sig i tråden om anorektiska travkuskar?

5. Jag syftade på att du skulle in och pulla dina hästar, kanske utföra lite tidelag också, men du erkänner ju. Det kan jag inte förneka

6. Den här tråden handlar om "den hårdaste sporten" . Du har själv erkännt att travkuskarna inte är de hårdaste idrottsutövarna, så varför håller du på att argumentera om dessa anorektiker i tråden ?

*** igen!
Citera
2008-02-02, 16:19
Medlem
Citat:

hahahahaha när ägde du mig?
Citera
2008-02-03, 04:23
Medlem
Simas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Ha ha! Det här ser ut att bli ett bra test på hur många rena puckoinlägg som kan få plats på på en enda FB-sida!? Och när det gäller att ranka idiot-toppen så ligger Gigant_Superman och Ubbe Cykelkedja sida vid sida i täten som jag ser det, tätt följda av Simaõ och DIFference. Men vi väntar på fler tävlingsdeltagare!

Edit: Räknar inte med mitt eget skitinlägg ovan i tävlingen eftersom jag, till skillnad från er andra, inte var det minsta seriös.

Vafalls? Puckoinlägg kan du vara själv. Jag var inte heller direkt ordagrant seriös, utan menar endast att amerikanera ofta tror sina egna sporter är mycket häftigare och hårdare än de egentligen är (i jämförelse med andra). Hela cheerleaderkulturen adderar även till en stark känsla av töntighet.
Citera
2008-02-03, 08:35
Bannlyst
Citat:
4. Alla på flashback! Hur många tycker att gigant superman gjorde bort sig i tråden om anorektiska travkuskar?

Jag skriver under på den, får man skriva under på shubbi också i denna tråden?
Citera
2008-02-03, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greger12
Jag skriver under på den, får man skriva under på shubbi också i denna tråden?

Gärna med en motivering
Citera
2008-02-03, 10:48
Bannlyst
Citat:
Gärna med en motivering

haha det finns inte ord før en motivering av dom två, laser man denna tråd plus gigantens tråd får man motivering nog om man har ja, iaf 5% av hjarncellerna kvar
Citera
2008-02-03, 11:14
Bannlyst
Alla sporter här! Skulle inte våga gå in i duschen efteråt.

http://www.gaygames.com/en/
Citera
2008-02-04, 00:39
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Ha ha! Det här ser ut att bli ett bra test på hur många rena puckoinlägg som kan få plats på på en enda FB-sida!? Och när det gäller att ranka idiot-toppen så ligger Gigant_Superman och Ubbe Cykelkedja sida vid sida i täten som jag ser det, tätt följda av Simaõ och DIFference. Men vi väntar på fler tävlingsdeltagare!

Edit: Räknar inte med mitt eget skitinlägg ovan i tävlingen eftersom jag, till skillnad från er andra, inte var det minsta seriös.
Kasta inte sten i glashus. Du kan komma ut ur garderoben och erkänna hur du avgudar wrestling nu och få det överstökat. Det gjorde iofs jag också när jag gick på mellanstadiet, eller kanske inte avgudade, men tyckte om att titta på. Och låt mig gissa, du tycker wrestling är en riktig sport och Pet Detective är en av de bästa filmer som gjorts?

Snälla, förklara för mig vad wrestling har på den där idrottslistan att göra.
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2008-02-04 kl. 01:01.
Citera
2008-02-06, 08:53
Medlem
Gigant_Supermans avatar
man kan rösta om den hårdaste sporten på rockklassiker nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in