Hur kommer det sig att folk tycker det är så jobbigt och omständigt att ta en buttshot?
Förberedelserna tar ju en minut i princip, och själva "uppskjutandet" tar några sekunder bara.
Har läst lite i olika buttshot-trådar här på FB, och det som flera stycken skriver om och oroar sig över är att de helt plötsligt ska skita på sig!? Varför oroar man sig för det? Det man trycker upp där bak är ju för det första inte ett klyxlavemang(dvs MASSA lösning) utan några droppar som knappt tar sig ut ur stjärten. För det andra så hoppas jag verkligen att man är så pass funtad att man går på toa INNAN man sätter den.
Sen behöver man ju inte välja pump i monstersize heller, menar att folk skriver mycket om att man ska "töjja" stjärthålet ju. Den lilla lilla pump som man stoppar in där bak är ju som en febertemp och me tanke på hur stor en bajs är så är det ju löjligt att bli rädd för en sån liten pryl.
Det är BARA killar som jag har sett skriva att det känns och jättefel att ta där bak. Är det för att dom helt enkelt anser att så fort man pillar upp nånting i stjärten så är det bögvarning?
Tycker det låter så knäppt bara
...och så funderar jag över Apoteksproblemet vissa av er verkar ha.
Ponera att ni är och köper Nezeril på apoteket, måste ni då förklara för kassörskan vad ni ska ha Nezerilen till? "typ - jaa det är så att jag är lite förkyld, och ska ha den här för att spraya i näsborrarna när jag inte kan andas" ..
Det räcker väl för tusan med att gå fram till valfri kassörska, berätta vad ni är ute efter och betala!
Måste man göra en så stor grej av det?
Och bara för att man köper en pump så betyder det inte att personalen stämplar KNARKIS i pannan på en. Pumparna finns ju där för att folk köper dem och använder till olika ändamål, alltså inte bara till knarkande.