Vissa, mig själv inkluderat gillar att trycka upp saker alternativa vägar, nämligen i anus- för att maximera effekten av t.ex. OxyContin utan att behöva ta det IV, i venen.
Först av allt: Fixa en pump för oralt bruk på apoteket, har den en "sköld" (5mlaren) klipper du bort den och filar ner den så att den inte har vassa kanter, eller så använder du den smala 1mlaren. Sen fixar du olja eller glidmedel, en nödlösning är saliv. Följ sedan dessa steg på ett ungefär:
1: Lägg tabletter i en tablettkrossare, mortel eller mellan två mynt. Se bild 1.
2: Krossa skiten, se bild 2.
3: Häll i en bägare av snapsglasstorlek, se bild 3.
4: Häll på vatten och rör om med en tandpetare eller liknande. Jag brukar ta 2-3ml till en OxyContin 40mg t.ex. Inte så viktigt, bara tills den har löst sig liksom- bättre för mycket än för lite även om du då får pumpa upp mer än en lösning. Se bild 4.
5: Sug upp lösningen i pumpen, se bild 5.
6: På med glidmedel, olja eller i värsta fall saliv, se bild 6.
7: Tryck upp skiten och spruta in långsamt, håll pumpen kvar ett tag och dra sedan ut den långsamt medan du håller ihop skinkorna för att inget ska åka ut, du behöver inte ligga ner, jag har aldrig legat ner och funkar lika bra ändå. Se bild 7.
8: Vänta på effekt och gör samtidigt klar nästa dos, se bild 8.
Ställ gärna frågor här om ni undrar över någonting hehe.
Må väl
GaiN