2007-07-07, 20:25
Medlem
Kyozs avatar
STRECHMARKS PÅ BILD 7 OMFG ;D

Starkt gjort att visa upp den lilla stjärten för världen GaiN
Citera
2007-07-08, 09:44
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willedenstore
Haha, det är inget för Arkomann? Homofobi ftw

Ang skedar; Kan inte smårester av tabben flyga iväg?

Nja, det är nog bara p. g. a. min vana att återanvända verktyg femtioelva gånger, och jag äcklas av tanken på att låta bajsiga pumpar ligga och stinka runt om i kvarten, redo att återanvändas gång på gång. Usch, tacka vet jag IV!

Jo, smårester kan flyga iväg, men risken är ännu större vid användning av två mynt (och eftersom mynten går från hand till hand, så är de ju betydligt smutsigare och inte speciellt lämpliga av den anledningen). Men man får väl hålla sig över något!
Citera
2007-07-10, 21:50
Bannlyst
http://www.flashback.org/showpost.p...65&postcount=5
^^ Det tog 1 år för en bildguide att dyka upp, men jag tror nog Dr.Jekyll är nöjd.
Citera
2007-07-11, 20:44
Medlem
Några frågor:

Är det verkligen bara att gå in på ett apotek och säga "Jag vill ha en pump för rektal administrering av läkemedel och en pillerkrossare!" ?? Det känns lite skumt att göra det :P

Sen undrar jag hur pass noga man måste vara med lösningen? Gör det mkt om den blir lite "grynig" sas?
Citera
2007-07-11, 20:51
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realnick
http://www.flashback.org/showpost.p...65&postcount=5
^^ Det tog 1 år för en bildguide att dyka upp, men jag tror nog Dr.Jekyll är nöjd.

Mjo det finns en del förklaringar tänkte dock att bilder kanske är bättre...

Dessutom, det där med "ställningarna" han skriver om stämmer inte, du kan stå normalt, blir dock lättare om du böjer dig lite framåt. Att ligga på badrumsgolvet med benet i vädret är ju bara löjligt. Men jag hade gärna velat se det.

Citat:
Ursprungligen postat av methodtwist
Några frågor:

Är det verkligen bara att gå in på ett apotek och säga "Jag vill ha en pump för rektal administrering av läkemedel och en pillerkrossare!" ?? Det känns lite skumt att göra det :P

Sen undrar jag hur pass noga man måste vara med lösningen? Gör det mkt om den blir lite "grynig" sas?

Du köper krossaren ena dagen, och pumpen andra. Du säger inte att du ska ha den till att administrera rektalt, utan att du ska ge din katt flytande medicin eller något.

Det gör inte något att den är grynig, nej.
Citera
2007-07-11, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Vissa, mig själv inkluderat gillar att trycka upp saker alternativa vägar, nämligen i anus- för att maximera effekten av t.ex. OxyContin utan att behöva ta det IV, i venen.

Först av allt: Fixa en pump för oralt bruk på apoteket, har den en "sköld" (5mlaren) klipper du bort den och filar ner den så att den inte har vassa kanter, eller så använder du den smala 1mlaren. Sen fixar du olja eller glidmedel, en nödlösning är saliv. Följ sedan dessa steg på ett ungefär:

1: Lägg tabletter i en tablettkrossare, mortel eller mellan två mynt. Se bild 1.

2: Krossa skiten, se bild 2.

3: Häll i en bägare av snapsglasstorlek, se bild 3.

4: Häll på vatten och rör om med en tandpetare eller liknande. Jag brukar ta 2-3ml till en OxyContin 40mg t.ex. Inte så viktigt, bara tills den har löst sig liksom- bättre för mycket än för lite även om du då får pumpa upp mer än en lösning. Se bild 4.

5: Sug upp lösningen i pumpen, se bild 5.

6: På med glidmedel, olja eller i värsta fall saliv, se bild 6.

7: Tryck upp skiten och spruta in långsamt, håll pumpen kvar ett tag och dra sedan ut den långsamt medan du håller ihop skinkorna för att inget ska åka ut, du behöver inte ligga ner, jag har aldrig legat ner och funkar lika bra ändå. Se bild 7.

8: Vänta på effekt och gör samtidigt klar nästa dos, se bild 8.

Ställ gärna frågor här om ni undrar över någonting hehe.

Må väl
GaiN
en undran. är din mamma stolt över dig?
Citera
2007-07-11, 21:37
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wargen

Ja det är hon, har bra jobb, klarat mig bra med mycket. Vad nu det har med denna diskussion att göra vet jag inte? Om du har fler funderingar över mig eller min mor är du välkommen att skicka ett pm.
Citera
2007-07-12, 17:26
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wargen

Syftar du på drogerna eller administrationsmetoden?
Citera
2007-07-14, 13:48
Medlem
Utsatts avatar
Dos?

Va på apoteket idag och tiggde en 5meters för oralt bruk...
Jag brukar dra typ 4x100mg krossade depot på morgonen och fylla på med 200 likadant på eftermiddagen (oralt då)!

Hur mycket ska jag testa o pumpa upp i dajmen då? Samma dos? mindre?

Mvh / mobbo

glömde säga att det är tramadol retard 100mg jag kör på...

Peace!
Citera
2007-07-14, 18:54
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utsatt
Va på apoteket idag och tiggde en 5meters för oralt bruk...
Jag brukar dra typ 4x100mg krossade depot på morgonen och fylla på med 200 likadant på eftermiddagen (oralt då)!

Hur mycket ska jag testa o pumpa upp i dajmen då? Samma dos? mindre?

Mvh / mobbo

glömde säga att det är tramadol retard 100mg jag kör på...

Peace!

Samma dos, tramadol blir inte så mkt skillnad i dajmen barra snabbare påslag och lite kraftigare. Glöm inte glidmedlet.
Citera
2007-07-15, 21:19
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creative27
Om jag bara har en fjärdis sub kvar är det mer värt att trycka upp i rumpen ist för att snorta?? Vill ju ha ut maxeffekt eftersom jag har så lite kvar! För feg för iv!

Ska du köra rektalt så ska du köra en rejäl mängd om du vill ha nån kick. Snorta fjärdedelen ist.
Citera
2007-07-15, 21:22
Medlem
Odessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
jag ska aldri bli utan nål för de där suger. har man pump så e det inte så svårt att fixa nål!

Du kommer i kontakt med din feminina sida när du kör rektalt. Du är bra sugen som läser rövpump guide. . .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in