2007-07-09, 15:52
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henry Maske
For att han tillhort de varsta ASEN som vandrat pa denna jord - han ar ett Mackem as i kropp och sjal, alltsa hor han inte hemma i Newcastle.
Ändå är det du som hoppas att klubben skall göra en katastrofsäsong, medan Allardyce arbetar för att föra klubben till framgång.
Citera
2007-07-09, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Ändå är det du som hoppas att klubben skall göra en katastrofsäsong, medan Allardyce arbetar för att föra klubben till framgång.

Haha! Ja, de dar kan vi ju diskutera tills i morgon. Det vore fantastiskt om det gick at helvete i ar, med tanke pa att en Sunderlandare ar boss, en som inte hor hemma pa St James. Sen snacket om att han vill forbattra, ma sa vara, men FAKTUM ar att han ar en Sunderlandare. Sen far du saga vad du vill. Sa javla synd att inte Roeder hade full, frisk trupp. Cheers!
Citera
2007-07-09, 19:26
Medlem
hazard simpsons avatar
Manchester U och Chelsea gör upp om titeln. Tråktips, men så tror jag. När det gäller platserna 3-8 finns det ett koppel av lag som vanligt.

Liverpool är jag inte helt hundra på att dom lyckas. Jag gillar Liverpool, men jag är rädd för att Torres floppar och en reaktion kan komma. Dom finns i toppen i allafall.

Arsenal är lite svårbedömda tycker jag. Mycket snack om Henry vilket är helt naturligt. Får man en bra start kan laget gå bra. Hade mycket bollinnehav och skapade mycket förra säsongen. Men bollen måste ju i mål.

Newcastle kan mycket väl vara laget som slår igenom denna säsong. Man har äntligen släppt Titus Bramble och kan få lite stadga i försvaret.

Everton får en mellansäsong liksom Aston Villa. Här kan jag ha rungande fel(eller hur De Large)

Portsmouth kommer gå bra. Inte lika säker på Blackburn,Bolton och Middlesbrough. Blir tufft för Bolton har jag en känsla av.

Reading hamnar i mitten liksom Manchester City och West Ham

Birmingham klarar sig kvar nätt och jämt.

Lag som får det tufft: Derby,Sunderland och Fulham

Wigan får lämna ligan.

Floppen blir Liverpool

Toppen blir Newcastle

Önskedrömmen är att Tottenham vinner allt dom närmaste 47 åren
Citera
2007-07-09, 19:33
Medlem
Henry Maske: Du verkar lite galen.
Blir du lyckligare om Newcastle slutar 20 vilket ger en sparkad Allerdyce än om Newcastle vinner och Allerdyce blir kvar?
Citera
2007-07-09, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mombeki
Henry Maske: Du verkar lite galen.
Blir du lyckligare om Newcastle slutar 20 vilket ger en sparkad Allerdyce än om Newcastle vinner och Allerdyce blir kvar?

Mycket svår fråga... skämt å sido. Så här är det. "Sunderlandare göre sig icke besvär..." och om det då ska krävas att bli nedflyttade så är det så. Nya tag med tränare som har sitt hjärta i laget - inte Sam Sunderland Allardyce.

Mer riktigt svar.

Allt eller inget så blir det ju såklart allt. Men att "allt" skulle ske med ett Mackem as skulle ju inte kännas allt för bra...

http://www.youtube.com/watch?v=8WFHsSEDiZg
"Dirty Mackem! Dirty Monkey Mackem! Dirty Mackem you from Sunderland!" Vi kommer alltid att hata er.
Citera
2007-07-09, 20:49
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Mycket svår fråga... skämt å sido. Så här är det. "Sunderlandare göre sig icke besvär..." och om det då ska krävas att bli nedflyttade så är det så. Nya tag med tränare som har sitt hjärta i laget - inte Sam Sunderland Allardyce.

Mer riktigt svar.

Allt eller inget så blir det ju såklart allt. Men att "allt" skulle ske med ett Mackem as skulle ju inte kännas allt för bra...

"Dirty Mackem! Dirty Monkey Mackem! Dirty Mackem you from Sunderland!" Vi kommer alltid att hata er.

Ngn som undrar varför det går så dåligt för Newcastle kan bara läsa igenom denne persons inlägg och förstå att mentaliteten i klubben är helt åt helvete...
Citera
2007-07-09, 22:42
Medlem
Ruskpricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson

Floppen blir Liverpool

Nej nej, inte en chans. Även om Torres skulle floppa så finns alltid Kuyt och Crouch på topp. Dessutom kretsar knappast pool runt honom. Vinna ligan lär dock bli svårt det är riktigt kämpligt att konkurera med ManYoo och Chelski i nuläget

Floppen blir nog som vanligt Newcastle.

Ska bli intressant att se vad Svennis och Thai muppen kan göra med Man C, tvivlar dock på att det kommer ske några under.

Flippen (?) tror att West Ham kan överraska positivt i år faktiskt. Återstår väll dock att se hur deras trupp ser ut vid ligastarten.
Citera
2007-07-09, 23:03
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskprick
Nej nej, inte en chans. Även om Torres skulle floppa så finns alltid Kuyt och Crouch på topp. Dessutom kretsar knappast pool runt honom. Vinna ligan lär dock bli svårt det är riktigt kämpligt att konkurera med ManYoo och Chelski i nuläget

Floppen blir nog som vanligt Newcastle.

Ska bli intressant att se vad Svennis och Thai muppen kan göra med Man C, tvivlar dock på att det kommer ske några under.

Flippen (?) tror att West Ham kan överraska positivt i år faktiskt. Återstår väll dock att se hur deras trupp ser ut vid ligastarten.

ja, jag hoppas jag har fel om Liverpool.
Citera
2007-07-10, 00:21
Medlem
Man U känns något sjukligt heta med sina nyförvärv, tror dom vinner. Givetvis Chelsea på andra plats.
Liverpool lär väl komma trea.

Sen hoppas jag ju givetvis att Newcastle blir det fjärde laget, men det blir väl flopp som vanligt - även om det känns riktigt bra inför den här säsongen.
Andra utmanare till CL-kvalplatserna är Arsenal, Everton och framförallt Tottenham.

Tror även svennis kan styra upp City rätt bra med nya pengar, tar väl iaf en bra mycket bättre position än förra året.

Oh, glömde nästan, Wigan åker ut. Utan tvekan.

Originellt tippat, no?
Citera
2007-07-10, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxisland
Man U känns något sjukligt heta med sina nyförvärv, tror dom vinner. Givetvis Chelsea på andra plats.
Liverpool lär väl komma trea.

Sen hoppas jag ju givetvis att Newcastle blir det fjärde laget, men det blir väl flopp som vanligt - även om det känns riktigt bra inför den här säsongen.
Andra utmanare till CL-kvalplatserna är Arsenal, Everton och framförallt Tottenham.

Tror även svennis kan styra upp City rätt bra med nya pengar, tar väl iaf en bra mycket bättre position än förra året.

Oh, glömde nästan, Wigan åker ut. Utan tvekan.

Originellt tippat, no?

Du glömde att jojon Sunderland åker ur - plats 20.
Citera
2007-07-10, 00:39
Medlem
TheOne85s avatar
Citat:

Mer riktigt svar.

Ditt hat för Sudnerland kan inte vara nyttigt alltså. Kan nästan förstå att folk i det området runt Sunderland och Newcastle hatar varandra i fotbollssammanhang. Det kanske beror på flera olika saker och bla på historia och något som förs vidare av föräldrar osv, men jag tvivlar på att du är född där eller bor där.
Du verkar hata sunderland mer än vad du älskar newcastle verkar det som om.
Jag som Unitedsupporter hade skitit i allt annat än lagets bästa och hade laget vunnit PL under en tränare som har varit i City innan tex så hade det inte gjort så mycket. Menmen folk är ju olika.
Citera
2007-07-10, 02:03
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOne85
Ditt hat för Sudnerland kan inte vara nyttigt alltså. Kan nästan förstå att folk i det området runt Sunderland och Newcastle hatar varandra i fotbollssammanhang. Det kanske beror på flera olika saker och bla på historia och något som förs vidare av föräldrar osv, men jag tvivlar på att du är född där eller bor där.
Du verkar hata sunderland mer än vad du älskar newcastle verkar det som om.
Jag som Unitedsupporter hade skitit i allt annat än lagets bästa och hade laget vunnit PL under en tränare som har varit i City innan tex så hade det inte gjort så mycket. Menmen folk är ju olika.

..om en tränare från city skulle ta över united så skulle jorden gå under, utan tvekan!

tack vare dig så har jag förstått hur sjukt svårt det är att sätta sig in i någons avsky om man inte tänker sig in i situationen.. city, nej tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in