2007-08-19, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Förresten kul att ingen har snackat om Jens groda på Rovers 1-1 mål. Men det är väl mer en självklarhet att han gör en groda varannan match ungefär..
Känns tryggt att man kan lita på Lehmann. (Eller inte lita på, beroende på var man har sina sympatier.)
Citera
2007-08-19, 21:12
Medlem
Jens tid är över...jag vill se Fabianski mot city på lördag !
Citera
2007-08-19, 21:13
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av the head honcho
Förresten kul att ingen har snackat om Jens groda på Rovers 1-1 mål. Men det är väl mer en självklarhet att han gör en groda varannan match ungefär..

Den var rolig, men den förra, passningen, var ännu bättre, vad är hans problem egenligen?
Citera
2007-08-19, 21:23
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Den var rolig, men den förra, passningen, var ännu bättre, vad är hans problem egenligen?

han är känd + tysk målvakt? verkar vara något krav på att man måste vara lite egen då :/

jag menar.. jag skulle inte vilja vara på planen (varken med eller mot) kahn om han var i målet..
Citera
2007-08-19, 22:00
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
han är känd + tysk målvakt? verkar vara något krav på att man måste vara lite egen då :/

jag menar.. jag skulle inte vilja vara på planen (varken med eller mot) kahn om han var i målet..

Nån som har några historier på vad han hittat på? På och utanför planen. Lehmann alltså.
Citera
2007-08-19, 22:11
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Nån som har några historier på vad han hittat på? På och utanför planen. Lehmann alltså.

nae inte precis, men han brukar ju avlösa tavlor med filmningar..
och det var det jag menar.. kahn är galen på planen medans lehmann har valt en annan väg att utmärka sig.. inte att lehmann var galen på planen han också
Citera
2007-08-19, 22:52
Medlem
Rocky69s avatar
Ja ja.

Det som hände i dag var ju lite tragikomiskt. Speciellt var det lite sorgligt att se när den där mannen i svart lite nervöst stod och grävde med båda händerna en decimeter nere i brallorna några minuter efter den andra riktigt stora fadäsen. Rättade han till sedelbundet från Roman?
Osökt kom jag att tänka på Bo Karlsson och hans viftande till fel Nigerian mot Argentina i VM 1994.
Liverpool visade i dag att de blir att räkna med oavsett vad många här på Fb vill tro.
Nu är det bara att bryta ihop och komma igen.

Hursomhelst var det en djävligt bra match i ruskigt högt tempo.
Citera
2007-08-19, 23:21
Medlem
hazard simpsons avatar
Känns ju inte så kul att möta United nästa helg. Laget lär ju vara mer än lovligt taggat. Spurs skulle verkligen behöva ett ordinarie lag med toppform nu.
Citera
2007-08-20, 00:51
Medlem
Nästa gång får gärna domaren vara neutral. Minst en utvisning och en felaktig straff. En poäng mot Chelsea är ändå helt ok med tanke på att de troligtvis kommer att få det tufft när Drogba och kompani drar iväg till ANC eller vad fan det nu heter.
Citera
2007-08-20, 00:58
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Känns ju inte så kul att möta United nästa helg. Laget lär ju vara mer än lovligt taggat. Spurs skulle verkligen behöva ett ordinarie lag med toppform nu.
Hur menar du nu? Det är ju drömläge att möta ett Utd utan såväl Rooney som Ronaldo. Plus att sir Alex bygge är i gungning nu..
Citera
2007-08-20, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson

Newcastle (med större delen av laget borta) fick 2 - 2 mot ett United som hade de flesta med. Och nu är Wayne Rooney borta, Spurs saknar visserligen Berbatov, men Spurs har Keane, Bent och Defoe. Men som sagt, Paul Robinson... han finns ju där.

Hur som helst. Middlesbrough ska få storstryk.

Uppställning: (Förhoppningsvis)

Harper
Carr - Taylor - Rozehnal - Nzogbia
Milner - Smith - Geremi - Butt
Owen - Martins

Aset ska väl dock envisas med att spela Viduka, så det återstår att se hur det kommer se ut.

HOWAY THE LADS!!!
Citera
2007-08-20, 03:01
Bannlyst
Fan synd att city vann matchen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in