2007-07-08, 07:25
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Inget annat lag har fått ha en egen tråd tidigare så då bör även denna slängas i Papperskorgen och debatten kan fortgå i denna tråd http://www.flashback.org/showthread.php?t=489685

Lite av min poäng. Härligt att en fattade
Citera
2007-07-08, 07:33
Medlem
Hylands avatar
Ett lag som röfvknullat sina supportrar så hårt som Manchester United har gjort förtjänar inga framgångar. Men förmodligen så vinner de PL igen, till priset af sin egna själ.
Citera
2007-07-08, 10:17
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Inget annat lag har fått ha en egen tråd tidigare så då bör även denna slängas i Papperskorgen och debatten kan fortgå i denna tråd http://www.flashback.org/showthread.php?t=489685

Sammanfogat trådar/Mod
Citera
2007-07-08, 13:27
Medlem
hazard simpsons avatar
Nu kan man vara seriös ett tag. Någon frågade om Man U tidigare

Jag tror dom blir ruggigt starka denna säsong. En klar favorit till titeln. Sämst tvåa. Hur länge ska Ferguson sitta kvar?
Citera
2007-07-09, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Nu kan man vara seriös ett tag. Någon frågade om Man U tidigare

Jag tror dom blir ruggigt starka denna säsong. En klar favorit till titeln. Sämst tvåa. Hur länge ska Ferguson sitta kvar?
Tror som dig, deras nyförvärv imponerar stort samtidigt som de har en komplett trupp med många vinnarskallar och en säker manager. Själv hoppas jag att "The Reds" kan knipa andraplatsen, de har verkligen kapacitet men förlorar ofta mot skitgäng. Torres kan göra underverk.
Citera
2007-07-09, 13:42
Medlem
Quorthons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Tror som dig, deras nyförvärv imponerar stort samtidigt som de har en komplett trupp med många vinnarskallar och en säker manager. Själv hoppas jag att "The Reds" kan knipa andraplatsen, de har verkligen kapacitet men förlorar ofta mot skitgäng. Torres kan göra underverk.
Nja, förra året var man duktiga på att ta poäng mot de sämre lagen. Däremot förlorade man poäng mot topplagen. Chelsea eller United kommer att vinna och det kommer nog bli mycket jämnt. Jag tror att Owen Hargreaves kommer bli en succé och att åtminstone Anderson kommer visa sig bli en mycket viktig spelare. Arsenal kan överraska tror jag, det känns som om snacket runt laget är överdrivet negativt.
Citera
2007-07-09, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Nja, förra året var man duktiga på att ta poäng mot de sämre lagen. Däremot förlorade man poäng mot topplagen. Chelsea eller United kommer att vinna och det kommer nog bli mycket jämnt. Jag tror att Owen Hargreaves kommer bli en succé och att åtminstone Anderson kommer visa sig bli en mycket viktig spelare. Arsenal kan överraska tror jag, det känns som om snacket runt laget är överdrivet negativt.
Tycker Arsenal saknar ledargestalter. Ska man förlita sig på en 87:a? De måste värva någon av absoluta toppklass kvickt annars vetefan om de kommer topp-6. Iochförsig har de världens intressantaste lag på gång enligt mig men denna säsong känns som ett riktigt skitår för "The Gunners".
Citera
2007-07-09, 13:56
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Iochförsig har de världens intressantaste lag på gång enligt mig

Eller hur?
Citera
2007-07-09, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Eller hur?
Ja.
Citera
2007-07-09, 14:58
Medlem
Sa har ar det, mina herrar. Manchster vinner ligan i ar, Van der saar gor ett par tavlor och haller pa att riskera titeln, Chelsea blir god 2:a tack vare oflyt och halvtaskigt spel. Tjuvarna floppar med sitt toppforvarv Torres och kommer 3:a. Han blir utskrattad efter sina flygturer och missade straffsparkar. Tottenham kommer 4:a, om de gor sig av med Paul Robinson vill saga, han som slapper in allt som gar innanfor stolparna. Arsenal kommer sakna Henry. Och, nu, vad alla vantat pa. Newcastle floppar forhoppningsvis sa Sunderlandaren far sparken! Men med tanke pa hur lange Souness satt sa ar val de bara en onskedrom.

1 Manchster
2 Chelsea
3 Tjuvarna
4 Spurs
5 Arsenal
17 Newcastle och en sparkad Allardyce.

Dromtabellen

1 Newcastle
20 Sunderland

Citera
2007-07-09, 15:28
Medlem
Quorthons avatar
Hur kan man hoppas att favoritlaget floppar bara för att man inte gillar tränaren?
Citera
2007-07-09, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Hur kan man hoppas att favoritlaget floppar bara för att man inte gillar tränaren?

For att han tillhort de varsta ASEN som vandrat pa denna jord - han ar ett Mackem as i kropp och sjal, alltsa hor han inte hemma i Newcastle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in