2008-03-31, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Reina, Agger, Torres och Mascherano ser nog de flesta som riktigt bra spelare.

Spelare för framtiden: Babel, Lucas och Skrtel.

Sen har även bänkaltnerativen blivit mycket bättre än förr.

Reina suger kuk, Agger är skadad hela tiden. Torres och Mascherano är bra spelare, glömde just Mascherano, men med tanke på de summorna på de två spelarna så är det skandal ifall de inte presterar. Skrtel kan väl bli bra (erat dyraste backköp någonsin, och ändå har han inte varit bra) svårt att säga nu. Babel lär väl bli bra, han har iaf sett bra ut. Lucas är inte bra nu, visar inga tecken på att bli bra heller men jag är säker på att han kommer att utvecklas.

Man kan fortfarande dra in 100 namn som presterat bajs av era inköp.
Citera
2008-03-31, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
eh, ja.. öh.. grattis? vad vill du att vi ska säga?

Det var ett svar på ett påstående. Det handlar väll helt enkelt om pratet om att Liverpool har slösat bort summor i närheten av vad Chelsea samt United har spenderat de senaste åren.
Citera
2008-03-31, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Reina suger kuk, Agger är skadad hela tiden. Torres och Mascherano är bra spelare, glömde just Mascherano, men med tanke på de summorna på de två spelarna så är det skandal ifall de inte presterar. Skrtel kan väl bli bra (erat dyraste backköp någonsin, och ändå har han inte varit bra) svårt att säga nu. Babel lär väl bli bra, han har iaf sett bra ut. Lucas är inte bra nu, visar inga tecken på att bli bra heller men jag är säker på att han kommer att utvecklas.

Man kan fortfarande dra in 100 namn som presterat bajs av era inköp.

Jo det har inhandlats mycket skit det håller jag med om men det handlar ju om att Rafa har fått vridit och vänt på varenda krona. Oftast har spelarna skickats vidare direkt om de ej håller måttet med en vinst.
Citera
2008-03-31, 22:27
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Reina suger kuk,

Oj, den känns det som om du är GANSKA ensam om att tycka?
Citera
2008-03-31, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe

Bra på linjen åså, men vad spelar det för roll när han inte ens kan plocka ner en hörna?
Citera
2008-03-31, 22:52
Medlem
Citat:

Nja, Reina är väl med topp5 i PL (VDS/Cech/Green och sen två till) Men bästa målisen i PL är han inte. Gör alldeles för många enkla misstag och kan inte dominera sitt luftrum.
Citera
2008-03-31, 23:19
Medlem
torrenttobbes avatar
Ja jag menar inte att han är BÄST men ingen kan väl seriöst tycka att han suger kuk?
Citera
2008-03-31, 23:26
Medlem
Citat:
Ja jag menar inte att han är BÄST men ingen kan väl seriöst tycka att han suger kuk?

Jag håller med. Det är synd att Reina inte är aningens längre, eller kanske lite spentsigare. Reina gör ett bra jobb.
Citera
2008-03-31, 23:34
Bannlyst
Cudicini är inte heller helt säker på hörnor, men hans reflexräddningar räddar honom ordentligt (kanske bäst i PL på närspel?), men inte suger han kuk...?!?
Citera
2008-04-01, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Cudicini är inte heller helt säker på hörnor, men hans reflexräddningar räddar honom ordentligt (kanske bäst i PL på närspel?), men inte suger han kuk...?!?

Cudicini är väl inte förstemålvakt i sitt lag? Där har du en stor och viktig skillnad.
Citera
2008-04-01, 07:57
Medlem
Reina är ungefär som Barthez var i United... Blandar idioträddningar med dundertabbar och har inget luftspel...
Citera
2008-04-01, 10:31
Medlem
suddass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Rent objektivt så har Portugisfittan varit den absolut bästa spelaren den här säsongen men jag hoppas han klappar igenom totalt i EM så man slipper se detta arroganta as stå och hånle med denna utmärkelsen. Alla vet att för att få sånna här utmärkelser måste man prestera i CL-finaler och EM/VM slutspel.

Nu lever han upp till hypen vilket han inte gjorde 2004.

Vad jag kan minnas, så var väl Ronaldo en av Portugals bättre spelare om inte den bästa och tog dem till final? Och i finalen var det väl typ bara han som hade/skapade lägen, sen att det inte blev mål.. ja.. det lyckades inte nåt lag och nån spelare med mot grekerna. Och en grej till; Hur gammal var han 2004? 17-18? Värdelös människa och spelare att inte prestera bättre i sitt första stora mästerskap.

Varför har du Ryan Renolds som avatar Kenta?

Om CR gör 4 mål på de återstående matcherna så tangerar han Henrys (som är anfallare, inte mittfältare) bästa säsong i Arsenal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in