2008-04-01, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av suddas
Vad jag kan minnas, så var väl Ronaldo en av Portugals bättre spelare om inte den bästa och tog dem till final? Och i finalen var det väl typ bara han som hade/skapade lägen, sen att det inte blev mål.. ja.. det lyckades inte nåt lag och nån spelare med mot grekerna. Och en grej till; Hur gammal var han 2004? 17-18? Värdelös människa och spelare att inte prestera bättre i sitt första stora mästerskap.

Varför har du Ryan Renolds som avatar Kenta?

Om CR gör 4 mål på de återstående matcherna så tangerar han Henrys (som är anfallare, inte mittfältare) bästa säsong i Arsenal.

Kanske lite offtopic som du borde tagit i PM, men jag har honom som avatar för att han är min favoritskådespelare

Japp, det är sant att Ronaldo var en av de bättre i EM 2004
bra gjort för att vara så ung, men detsamma var ju med Rooney. Han var ju magnifik i EM 2004. Efter det EMet så var jag, och säkert många andr aockså, säker på att Rooney skulle bli världens bästa spelare ett tag.
Citera
2008-04-01, 22:51
Medlem
Rizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Reina suger kuk, Agger är skadad hela tiden. Torres och Mascherano är bra spelare, glömde just Mascherano, men med tanke på de summorna på de två spelarna så är det skandal ifall de inte presterar. Skrtel kan väl bli bra (erat dyraste backköp någonsin, och ändå har han inte varit bra) svårt att säga nu. Babel lär väl bli bra, han har iaf sett bra ut. Lucas är inte bra nu, visar inga tecken på att bli bra heller men jag är säker på att han kommer att utvecklas.

Man kan fortfarande dra in 100 namn som presterat bajs av era inköp.
Reina var inte bra i förra matchen men han är bäst på linjen i hela PL och han har blivit bra mycket bättre i luftrummet. Om man jämför med Liverpools tidigare målvakter så är det ju inte direkt ett nerköp..

Rafa har gått ut och sagt att det är en ny spelare klar som kommer gå in i A-laget direkt. Ska bli intressant att se vem det är. Ryktas om Rafinha.
Citera
2008-04-01, 22:54
Medlem
Jockegrillars avatar
Kan Vidic skada, om den är allvarlig, ställa till det för United så de missar ligasegern?
Citera
2008-04-01, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
Kan Vidic skada, om den är allvarlig, ställa till det för United så de missar ligasegern?

Möjligt, men enda laget som skulle kunna gå ikapp är väl isf Chelsea? Arsenal har tappat allt i ligan, Liverpool är avsågade sedan länge.

Men bara hoppas det inte är allvarligt även om ersättarna är bra så är inte samspelet med Ferdinand lika bra.
Citera
2008-04-01, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar

Nej. Vidic är inte lika viktig för våran defensiv som kanske många tror. Våran viktigaste försvarare heter Rio Ferdinand. Utan honom så tvekar jag inte på att vi skulle kunna förlora ligatiteln. Vidic styrka är huvudspelet och sina briljanta brytningar, men han saknar Ferdinands ledaregenskapr, Ferdinands snabbhet och spelförståelse. Brown, Pique eller O'shea (som för övrigt var mycket bra idag) kan komma in och göra ett bra jobb.

Fast om vi ska vinna Champions League så måste vi nog ha Vidic...
Citera
2008-04-01, 23:44
Medlem
Synd att en av få united spelare jag gillat blir skadad.
Citera
2008-04-02, 00:22
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Nej. Vidic är inte lika viktig för våran defensiv som kanske många tror. Våran viktigaste försvarare heter Rio Ferdinand. Utan honom så tvekar jag inte på att vi skulle kunna förlora ligatiteln. Vidic styrka är huvudspelet och sina briljanta brytningar, men han saknar Ferdinands ledaregenskapr, Ferdinands snabbhet och spelförståelse. Brown, Pique eller O'shea (som för övrigt var mycket bra idag) kan komma in och göra ett bra jobb.

Fast om vi ska vinna Champions League så måste vi nog ha Vidic...
Mm, Chelsea är största utmanaren. Dock så har Arsenal fortarande chansen, men liten sådan. Vi har redan slarvat bort vårat guldläge och får fan skylla oss själva.
Citera
2008-04-02, 00:30
Bannlyst
Första rapporten angående skadan:

Nemanja Vidic went off in the first half after falling awkwardly, but the manager is confident it’s not a serious injury.

“We hope it’s only a nerve in the back of his knee. There’s a little bit of swelling, but we think it’s just a nerve.”
Citera
2008-04-02, 17:30
Medlem
Arsenal gör 40% av sina mål mellan 80-90 minuten plus övertiden.

Intressant statistik.
Citera
2008-04-02, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Arsenal gör 40% av sina mål mellan 80-90 minuten plus övertiden.

Intressant statistik.

Inte förvånad. Känns som att de avgör/kvitterar sent rätt så ofta.
Citera
2008-04-02, 22:12
Medlem
_Jago_s avatar
fel
Senast redigerad av _Jago_ 2008-04-02 kl. 22:25.
Citera
2008-04-02, 22:45
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Inte förvånad. Känns som att de avgör/kvitterar sent rätt så ofta.
Har en teori att det har att göra med att motståndarna helt enkelt inte orkar (borträknat de bästa lagen) eftersom de får jaga mycket boll och så. Det tar på krafterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in