2008-03-09, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Just nu
JUST NU
JUST NU

Jag skrev ..... just nu

Ronaldo har nog varit grymmast över hela säsongen

Det är f.ö. många som isf varit bäst i världen under en viss period den här säsongen. Absolut inget unikt för Torres.
Citera
2008-03-09, 10:45
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misonbos
Det är f.ö. många som isf varit bäst i världen under en viss period den här säsongen. Absolut inget unikt för Torres.

Det har jag aldrig påstått heller. Det tar heller inte bort det faktum att Torres är grym just nu.
Kan han konservera sin form är det guld värt.
Citera
2008-03-09, 10:49
Medlem
mishimas avatar
Citat:
De har varvat upp rejält nu senaste veckorna. Torres är nog världens just nu bäste forward.

Världens bästa forward just nu? Nja, det finns många bra. Däremot får jag äta upp att jag satte floppvarning på honom. Trodde inte alls att han skulle lyckas i Premier League.
Citera
2008-03-09, 12:54
Medlem
Sen skulle det vara kul och veta hur många spelmål Ronaldo har gjort. Straffar borde aldrig räknas med.
Citera
2008-03-09, 13:22
Medlem
Citat:
Just nu
JUST NU
JUST NU

Jag skrev ..... just nu

Ronaldo har nog varit grymmast över hela säsongen

Vilka tre hemmamatcher i rad har han gjort sju mål, jag hittar bara fyra. Sen att jag bara kollar PL vilket den här tråden ska handla om är en annan sak.

Det är ju ute över mer än en månad också. Och hur är det med formen på bortaplan för Torres?

Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon
Sen skulle det vara kul och veta hur många spelmål Ronaldo har gjort. Straffar borde aldrig räknas med.

Inte så många, har inte hittat någon statistik, men borde väl vara 2-3.
Citera
2008-03-09, 13:50
Medlem
olllies avatar
Vilka tror ni tar hem det då? Arsenal (28m, 65p), Man U (28m, 64p), Chelsea (27m, 58p) eller Liverpool (29m, 56p) får man väl säga att det står emellan.

Liverpool har börjat visa bra form och framförallt Torres är stekhet för tillfället.

Personligen tror jag dock att avståndet till toppen är för långt för Pool, då varken Arsenal eller Man U går dåligt för tillfället.
Citera
2008-03-09, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olllie
Vilka tror ni tar hem det då? Arsenal (28m, 65p), Man U (28m, 64p), Chelsea (27m, 58p) eller Liverpool (29m, 56p) får man väl säga att det står emellan.

Liverpool har börjat visa bra form och framförallt Torres är stekhet för tillfället.

Personligen tror jag dock att avståndet till toppen är för långt för Pool, då varken Arsenal eller Man U går dåligt för tillfället.

Är du helt trög eller? Det står bara mellan 3 lag, egentligen 2 lag, hur som helst - Liverpool är inte ens med i matchen.

Citat:
Ursprungligen postat av Kukilon

17-2, är det siffror som gör att det klingar i ditt lilla huvud lilla Poolsupporter?
Citera
2008-03-09, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
Är du helt trög eller? Det står bara mellan 3 lag, egentligen 2 lag, hur som helst - Liverpool är inte ens med i matchen.

17-2, är det siffror som gör att det klingar i ditt lilla huvud lilla Poolsupporter?

Han må göra många mål, men mot topplagen (Arsenal, Chelsea och Liverpool) gör han nästan inga.
Citera
2008-03-09, 14:08
Medlem
Citat:
Han må göra många mål, men mot topplagen (Arsenal, Chelsea och Liverpool) gör han nästan inga.

Korrekt, men 17-2 syftar på Torres.
Citera
2008-03-09, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
Korrekt, men 17-2 syftar på Torres.

Det var det jag "försökte" visa, men var inte så tydlig. Som sagt. Det står mellan Arsenal, Chelsea och Man U där jag hoppas att the gunners tar hem det hela.
Citera
2008-03-09, 14:14
Medlem
Citat:

Det spelar inte någon roll när Liverpool tog sina första poäng mot något annat av de fyra stora förra matchen mot Chelsea... Way to go Benitez
Citera
2008-03-09, 14:15
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olllie

Liverpool är tyvärr alldeles för ojämna för att blanda sig i striden om ligasegern. Tror Arsenal drar längsta strået.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in