2008-02-05, 09:28
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
Nu är iaf Benjani klar för City, 4,8 miljoner pund alltså ca hälften av vad som bjöds förra veckan.

*edit* BBC skriver 7,6 miljoner pund. The Sun skriver 4,8. Jag tror vi kör på 7,6 så länge

och med det är nu Defoe klar för Portsmouth
Citera
2008-02-05, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
och med det är nu Defoe klar för Portsmouth

Defoe har väl redan debuterat för Portsmouth i förra omgången?

Hur som helst häftigt med Benjani, kan bli bra..
Citera
2008-02-05, 14:26
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o0o
Defoe har väl redan debuterat för Portsmouth i förra omgången?

Hur som helst häftigt med Benjani, kan bli bra..

Jo, men han var inte officiellt klar innan Benjanis övergång.
Citera
2008-02-05, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kelton
Att Arsenal firade en sen kvittering mot en hård konkurrent som ManU är för mig inget annat än själklart. Och speciellt att Gallas gjorde det med tanke på att han orsakade 2-1 målet Vi lät oss inte besegras på hemmaplan. ManU räddade 1 pinne mot Spurs i helgen och tro fan att ni firar. Det borde ni göra med tanke på det spel ni hade i första halvlek.

Innan säsongen såldes Henry för en löjlig summa och de flesta gedigna Arsenal fans hade en mörk dag. Fine, han var borta och vi tog det. Wenger höll sig lugn, köpte en lysande högerback och en potentiell måltjuv. Ferguson pungade ut 1 miljard och gick ut i media direkt: "Detta laget är bättre än laget ifrån 2001". Ni ligger 2a idag efter Arsenal, vem har underpresterat?

Sedan har ju stolpskott som Drogba gått ut och sagt att Arsenal är tyvärr inget utan Henry, vilket resulterade i att Gilberto svarade kyligt: "Vi får se, Drogba pratar väldigt mycket" Klart som fan att man blir glad som Arsenal supporter.

Men vafan, vafan gör du här på FB Kenta? Du borde ju stå jämte Jens Fjellström o grabbarna! Älskar dina analyser.

1-1 först mot B-laget först.. Sen 5-1? Grattis, minns inte när det hände sist???

Pungade United ut 1 miljard på spelare, jag vill gärna ha en vettig källa på det. Och laget är bland det bästa på flera år, ja. Hur kan man ha underpresterat när man har stor chans att vinna ligan och är kvar i CL och FA-cupen???????????
Citera
2008-02-05, 14:43
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Pungade United ut 1 miljard på spelare, jag vill gärna ha en vettig källa på det. Och laget är bland det bästa på flera år, ja. Hur kan man ha underpresterat när man har stor chans att vinna ligan och är kvar i CL och FA-cupen???????????

Nani 17M£, Hargreaves 25M£, Anderson 20,4M£, Kuszczak 4M£, Tevez ?, fler nyförvärv?
Citera
2008-02-05, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Nani 17M£, Hargreaves 25M£, Anderson 20,4M£, Kuszczak 4M£, Tevez ?, fler nyförvärv?

Haha. Du tror ärligt att vi pungade ut 20 mille för Anderson, en 19 åring som aldrig hade presterat.

Nejdu, läs på och kom tillbaka senare. Och 25 för Hargreaves?! Jag börjar undra var du hittar dina källor.
Citera
2008-02-05, 16:41
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Haha. Du tror ärligt att vi pungade ut 20 mille för Anderson, en 19 åring som aldrig hade presterat.

Nejdu, läs på och kom tillbaka senare. Och 25 för Hargreaves?! Jag börjar undra var du hittar dina källor.
Om man ska lita på Wikipedia så såldes Hargreaves till United för 225 miljoner kronor. Och Anderson gick för 17 miljoner Pund. Så du har ju skit bra koll på "ditt" lag.
Citera
2008-02-05, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Om man ska lita på Wikipedia så såldes Hargreaves till United för 225 miljoner kronor. Och Anderson gick för 17 miljoner Pund. Så du har ju skit bra koll på "ditt" lag.
Anderson och Nani köptes för 8miljoner pund. Men därtill kommer diverse klasuler som gör att båda kan hamna på närmre 20 miljoner.
Citera
2008-02-05, 16:48
Medlem
Keltons avatar
Citat:

Var det inte runt 1 miljard? Hur många miljoner var det dårå? Ni hade shoppingspree på sommaren. Admit it.

Sedan borde Manchester dominera ligan, CL och FA cupen. Svårt o säga på de två sistnämnda, men såg man någon dominans mot Tottenham, tro?
Citera
2008-02-05, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Easton

Och du hänvisar till en jävla sida där man kan ändra summorna själv? Du bevisar återigen vilken idiot till människa du är.
Citera
2008-02-05, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boxisland
Anderson och Nani köptes för 8miljoner pund. Men därtill kommer diverse klasuler som gör att båda kan hamna på närmre 20 miljoner.

Korrekt.
Citera
2008-02-05, 16:57
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:

Det är dem summorna som är rapporterade till FA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in