2008-03-25, 11:18
Medlem
Jimmypops avatar
Nu vet jag inte om jag är förblindad av min kärlek till United eller Ronaldo, men tycker att han har ryckt upp sig enormt mycket senaste året och faktiskt slutat lägga sig i var och varannan situation. Visst, det finns även tillfällen då jag tycker att han ska ha gult kort en bit in i matchen då han lagt sig någon gång för mycket.
Men att påstå att han gör det speciellt mycket mer än någon annan världsspelare tycker jag är lite överdrivet.

Klockrent exempel är ju Torres i senaste matchen, han om någon la sig mer än Ronaldo.
Citera
2008-03-25, 12:31
Medlem
sparvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmypop
Nu vet jag inte om jag är förblindad av min kärlek till United eller Ronaldo, men tycker att han har ryckt upp sig enormt mycket senaste året och faktiskt slutat lägga sig i var och varannan situation. Visst, det finns även tillfällen då jag tycker att han ska ha gult kort en bit in i matchen då han lagt sig någon gång för mycket.
Men att påstå att han gör det speciellt mycket mer än någon annan världsspelare tycker jag är lite överdrivet.

Klockrent exempel är ju Torres i senaste matchen, han om någon la sig mer än Ronaldo.

Ja, jag håller med. Eftersom Ronaldo ramlade väldigt lätt när han kom till PL så fick han ju en stenhård stämpel som filmare. Den här stämpeln sitter ju självklart kvar så så fort han ramlar så skriker alla filmning, även fast han idag inte filmar mer än vad andra gör.
Citera
2008-03-25, 13:31
Medlem
Ronaldo filmar när han får chansen, precis som tex Eboue, Adebayor, Gerrard...gör. Nu när det går så bra för både han o United finns det liksom ingen anledning att lägga sig därför ser vi inte det lika mycket.
Citera
2008-03-25, 13:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Ronaldo filmar när han får chansen, precis som tex Eboue, Adebayor, Gerrard...gör. Nu när det går så bra för både han o United finns det liksom ingen anledning att lägga sig därför ser vi inte det lika mycket.

Inte fanns det anledning mot Derby när vi ledde med 3-1 heller i 90e minuten, likförbannat så filmade han ändå. Sen kan jag hålla med övriga, varje gång han ramlar skriker alla "filmning!!!!" även fast det skulle vara världens kapning. Folk blir blinda pga alla rykten.
Citera
2008-03-25, 16:55
Bannlyst
Jag har sett att det finns ett antal Manchester United-fans här. Jag vill inte göra reklam, men det skulle vara kul om vi fick in lite nytt blod till: www.muss.se

det är främst ett Unitedforum, men andra fotbollsälskare är självklart välkomna (det hänger en del Arsenal och Poolfans där också)

Vi är just nu runt 2000 medlemmar, men tyvärr är inte alla aktiva. Jag har sett att det finns potential här, så tveka inte att bli medlem nu.

Angående Liverpoolmatchen som har diskuterats flitigt här så var det ju självklart en fin match för oss som håller på United, men jag tyckte även att det var en ovanligt bra match för att vara "toppmatch i England" där det brukar bli väldigt målsnålt och få målchanser, nu var det betydligt öppnare.
Citera
2008-03-25, 17:55
Medlem
hazard simpsons avatar
Skönt att det finns lag som Tottenham och Everton. Inga jävla filmare där som i era jävla böglag...haha

Eller hur De Large?
Citera
2008-03-25, 18:09
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Skönt att det finns lag som Tottenham och Everton. Inga jävla filmare där som i era jävla böglag...haha

Eller hur De Large?
Hellre ha en filmare i laget, än att ständigt vara en medelmåtta!
Citera
2008-03-25, 18:13
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Hellre ha en filmare i laget, än att ständigt vara en medelmåtta!

haha Så kan man också se på det hela
Citera
2008-03-25, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Inte fanns det anledning mot Derby när vi ledde med 3-1 heller i 90e minuten, likförbannat så filmade han ändå. Sen kan jag hålla med övriga, varje gång han ramlar skriker alla "filmning!!!!" även fast det skulle vara världens kapning. Folk blir blinda pga alla rykten.

Nej, man han fick ju en chans att filma och då tog han den.

Det är ju liksom inte bara Ronaldo som alla skriker på när han filmar, ni Utd-fans bara väntade på att en Arsenal spelare skulle filma när "vi" mötte er, det blev Adebayor och nu ser ni han som en av dem största filmarna. Du har ju oftat klagat på Gerrard precis som många klagar på Ronaldo.
Citera
2008-03-25, 19:31
Medlem
Citat:

Det är ju liksom inte bara Ronaldo som alla skriker på när han filmar, ni Utd-fans bara väntade på att en Arsenal spelare skulle filma när "vi" mötte er, det blev Adebayor och nu ser ni han som en av dem största filmarna. Du har ju oftat klagat på Gerrard precis som många klagar på Ronaldo.
Jag antar att hela grejen med att man klagar på Gerrard är för att han är en sån jävla hycklare.
Citera
2008-03-25, 19:50
Medlem
Citat:

Vi väntade bara på Adebayor/Torres/Gerrard etc, men dessa filmar ju aldrig.

Det verkar som om fans till andra lag är helt blinda och ser bara Ronaldo som en stor filmare, finns ju inga i Arsenal/Liverpool/Chelsea som filmar...
Citera
2008-03-25, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Vi väntade bara på Adebayor/Torres/Gerrard etc, men dessa filmar ju aldrig.

Det verkar som om fans till andra lag är helt blinda och ser bara Ronaldo som en stor filmare, finns ju inga i Arsenal/Liverpool/Chelsea som filmar...

Jag skrev för två inlägg sen att just Adebayor och Gerrard filmade så vad pratar du om?

Oj, vad synd det är om Ronaldo då, alla verkar ju hata han?

Sen så är det mycket oftare som Arsenal/Chelsea och ibland Liverpool-supportrar erkänner fel i sina lag och vilka spelare som filmar än United-fans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in