2008-03-24, 22:19
Medlem
Rizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
jo.. det är sant, för united fick ju faktiskt den lättaste matchen av dom alla.. trollunge där..

varför är jag inte förvånad över att det är en liverpoolkille som klagar på att domaren är emot dom.. för det är ju bara att inse fakta, domarkåren och FA har alltid varit emot liverpool
Glömde att ironi inte funkar på nätet

Domaren var dålig åt båda hållen. Rooney skulle ha haft straff i början av matchen.

United slapp ett engelskt lag, allt annat är ju lätt.
Citera
2008-03-24, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rize
Glömde att ironi inte funkar på nätet

Domaren var dålig åt båda hållen. Rooney skulle ha haft straff i början av matchen.

United slapp ett engelskt lag, allt annat är ju lätt.

Även ett lag som slog Real Madrid x2?
Citera
2008-03-24, 22:24
Medlem
Rizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Även ett lag som slog Real Madrid x2?
Japp
Citera
2008-03-24, 22:49
Medlem
"– Om en spelare vägrar att lämna planen har vi verktyg för vidare bestraffning, säger FA:s presstalesman Andrin Cooper som dock inte kan säga om mittfältaren får ett längre straff än den obligatoriska avstängningen."

Kan bli intressant det här, vågar FA ta det beslutet?
Citera
2008-03-24, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
"– Om en spelare vägrar att lämna planen har vi verktyg för vidare bestraffning, säger FA:s presstalesman Andrin Cooper som dock inte kan säga om mittfältaren får ett längre straff än den obligatoriska avstängningen."

Kan bli intressant det här, vågar FA ta det beslutet?

Det är ju Liverpool så självklart inte.
Citera
2008-03-24, 23:16
Medlem
Rizes avatar
Vore intressant om de gjorde det. Då kommer nästan varje rött kort (efter 2 gula) att ge mer än 1 matchs avstängning.
Citera
2008-03-24, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rize
Vore intressant om de gjorde det. Då kommer nästan varje rött kort (efter 2 gula) att ge mer än 1 matchs avstängning.

Det var inte de två gula som gav upphov till uttalandet utan Mascheranos ovilja att lämna planen. Det är inte alla som slits därifrån av tre spelare i det egna laget samt manager.

Ett rött är ett rött, och då är det ut från planen så snabbt som möjligt. Inte som Mascherano gör, vill fortsätta käfta.
Citera
2008-03-24, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Och folk säger att Unitedsupportrar inte har någon humor!

Humor har jag gott om. Vi delare uppenbarligen inte samma uppfattning om vad som kännetecknar humor. Dina korkade och kränkande återkommande uttalanden känns endast som om det kommer direkt från sandlådan.

By all means fortsätt att framför statistik och prata fotboll inte hurvida någon med annan åsikt bor i ett handikapps boende eller dylikt.
Citera
2008-03-24, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Det var inte de två gula som gav upphov till uttalandet utan Mascheranos ovilja att lämna planen. Det är inte alla som slits därifrån av tre spelare i det egna laget samt manager.

Ett rött är ett rött, och då är det ut från planen så snabbt som möjligt. Inte som Mascherano gör, vill fortsätta käfta.

Håller med det var nog illa att han tog på sig ett sånt onödigt kort det vart inte bättre av att skämma ut sig vidare. Han framstod mest som en roppad psykotisk 14 årig brud som just insett att hon inte kommer in på det populära innestället trots att hon faktiskt står på gästlistan.

Samma me Ashely Coles uppförande, urlöjligt.
Citera
2008-03-25, 01:27
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solidoz
Håller med det var nog illa att han tog på sig ett sånt onödigt kort det vart inte bättre av att skämma ut sig vidare. Han framstod mest som en roppad psykotisk 14 årig brud som just insett att hon inte kommer in på det populära innestället trots att hon faktiskt står på gästlistan.

Samma me Ashely Coles uppförande, urlöjligt.
Tycker överlag att respekten för domarna är dålig i dagens fotboll. Det tjafsas och gnälls alldeles för mycket på planen. Tycker iaf jag.

Kom direkt att tänka på Chelsea-Arsenal i söndags. Drygt fem minuter in i matchen får Chelsea frispark. Eboue hoppar fram och blockerar frisparken från typ sex meters avstånd. En otroligt solklar varning, men ändå ska han fram och tjafsa, gestikulera och diskutera med domaren. Töntigt.

Fick jag bestämma skulle det vara varning i stort sett direkt för sådant gnäll. Lite som i basket, där det är teknisk foul om man käbblar med domarna. Där är det många avblåsningar men ytterst lite diskussioner. Självklart ska man få prata med domaren, men det känns som att respekten för domarna håller på att tappas bort. Eller är jag helt fel ute?
Citera
2008-03-25, 02:22
Medlem
Jockegrillars avatar
Ja, Eboue är mycket av en pajas. Han håller på med för mycket skit.
Citera
2008-03-25, 04:21
Medlem
torrenttobbes avatar
Usch, man utd var väldigt mycket bättre än mitt älskade Liverpool, bara att gratulera till segern. En sak slog mig dock, undrar hur mycket mer mål Ronaldo skulle göra om han fortsatte kämpa och jaga boll istället för att lägga sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in