2008-04-21, 17:07
Moderator
Gromguttens avatar
Rensade ut lite ot. Tillsägelser hänger i luften...

/mod
Citera
2008-04-21, 17:32
Medlem
KillLovelyPonys avatar
Är det ingen mer än jag som är sugen på att veta vilka det är Rafa skrivit kontrakt med?..
Citera
2008-04-21, 19:15
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony
Är det ingen mer än jag som är sugen på att veta vilka det är Rafa skrivit kontrakt med?..

Prova att kolla på svenskafans/liverpool dom kanske vet bättre.
Citera
2008-04-21, 22:05
Medlem
olllies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillLovelyPony

Luktar Rafinha
Citera
2008-04-21, 22:11
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
"Jag tänker inte berätta när jag började supporta CFC" -Jole25

Kommer bli ett klassisk mobbcitat.

Ska jag bli ledssen nu eller? Jag är bara trött på att återupprepa när och hur jag började gilla det blå laget. Varför skulle jag behöva säga det jämnt och ständigt? Får du den frågan varje gång du berättar om att du supportar Everton?
Citera
2008-04-21, 22:29
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Ska jag bli ledssen nu eller? Jag är bara trött på att återupprepa när och hur jag började gilla det blå laget. Varför skulle jag behöva säga det jämnt och ständigt? Får du den frågan varje gång du berättar om att du supportar Everton?

Nej, jag får ist höra från kaxiga som håller på en av the big whore att everton inte vunnit något och inte har någon historia.

Förresten, varför är den ni som håller på en av dom fyra stora lagen som är dom som är mest lättretade?

Ni verkar inte vara som oss vanliga fans som fattar att det ibland går dåligt.

Mycket vill ha mer, men när det går dåligt så blir ni som småbarn.

Skulle du fortfarande hålla stenhårt på ditt lag och ha dom som avatar om dom nästa säsong skulle ligga 16e under hela säsongen?

Skulle du heja på dom om dom åkte ur?

Tror nog Chelsea, Arsenal, Man U och Liverpool skulle förlora väldigt mycket supportrar om dom t.ex inte var med och slogs om europacupplatserna.

Det är det som jag menar med själ, att hålla på sitt lag fast det åker jojo i tabellen och kanske i seriesystemet.

Nu kommer ni bli sura men det bevisar ju bara det jag skriver här.
Senast redigerad av De Large 2008-04-21 kl. 22:37.
Citera
2008-04-21, 22:49
Bannlyst
Citat:
Nej, jag får ist höra från kaxiga som håller på en av the big whore att everton inte vunnit något och inte har någon historia.

Förresten, varför är den ni som håller på en av dom fyra stora lagen som är dom som är mest lättretade?

Skulle du fortfarande hålla stenhårt på ditt lag och ha dom som avatar om dom nästa säsong skulle ligga 16e under hela säsongen?

Tror nog Chelsea, Arsenal, Man U och Liverpool skulle förlora väldigt mycket supportrar om dom t.ex inte var med och slogs om europacupplatserna.

Det är det som jag menar med själ, att hålla på sitt lag fast det åker jojo i tabellen och kanske i seriesystemet.

Ja, United skulle tappa fans om laget blev bland de sämre lagen, helt klart.
Citera
2008-04-22, 02:19
Medlem
Jole25s avatar
Citat:

Det där med historia känner jag igen... Folk tror att titlar och historia är samma sak. Alla lag har en historia...

CFC skulle säkert förlora en del fans om vi åkte ner. Om dom skulle förlora mig vet jag inte. Svårt att veta hur man reagerar på vissa situationer som aldrig hänt en. En sak vet jag i allla fall... Blåa laget är laget i mitt hjärta. Jag har personligen aldrig varit med om en sämre placering än 6:a så det är kanske därför man ibland är som ett bortskämt barn. Vi har haft TSO i 3 år och då vänjer man sig vid vinster...

För mig spelar resultaten självklart roll men samtidigt så känns det just nu som att utvecklingen oxå spelar roll. Att ha ngt man tror på är viktigt. Även om CFC gör en av sina bästa säsonger i historien så känns det för mig lite avtrubbat.
Citera
2008-04-22, 08:24
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mufc
Ja, United skulle tappa fans om laget blev bland de sämre lagen, helt klart.

Självklart, men det tror jag gäller alla lag oavsett land, sport eller division.
Citera
2008-04-22, 09:13
Medlem
slayer73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Självklart, men det tror jag gäller alla lag oavsett land, sport eller division.

År dessa så kallade fans i så fall någonting att ha? Om man väl har fattat tycke för ett lag så överger man väl det inte om det börjar gå dåligt?
Citera
2008-04-22, 10:25
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slayer73
År dessa så kallade fans i så fall någonting att ha? Om man väl har fattat tycke för ett lag så överger man väl det inte om det börjar gå dåligt?
Helt rätt, medgångsupportar borde skjutas!
Citera
2008-04-22, 16:21
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Helt rätt, medgångsupportar borde skjutas!
Yes, men dem är ändå oundvikliga för framgångsrika klubbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in