2008-03-29, 23:03
Bannlyst
Här är alla mål från United-Villa

http://rossobianco.blogg.se/1206827489_vid_of_the_day__villa.html
Citera
2008-03-29, 23:04
Medlem
simmarn_2004s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Här är alla mål från United-Villa

http://rossobianco.blogg.se/1206827489_vid_of_the_day__villa.html

Fyfan vilken entusiastisk sportkommentator
Senast redigerad av simmarn_2004 2008-03-29 kl. 23:06.
Citera
2008-03-29, 23:07
Medlem
simmarn_2004s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deak
Jo precis, tacklingen var ju värre än Taylors måste jag säga, bara att i den sitationen fanns det ett par andra faktorer vilket gjorde att den ena bröt benet, och den andra inte gjorde det. Personligen så tycker jag att det ser ut som att han medvetet går efter att träffa, i och med att han har chansen att gå på bollen men ändå tar benet (precis det Fjällström sa i halvtidspausen).

Situationen är ju i sig ganska lustig, om man tänker på Wengers tidigare uttalande då Eduardo brutit benet. Diaby är ett jävla stolpskott i sig, vad gör han ens på en fotbollsplan?

Jag undrar vad Wenger kommer säga om han får en fråga om Diabys tackling...
Citera
2008-03-29, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av simmarn_2004
Jag undrar vad Wenger kommer säga om han får en fråga om Diabys tackling...

"I have no complaints about the red card. I feel it was not an aggressive desire - but it was a fraction high."

tror dock att han hade uttryckt sig på ett annat sätt ifall Arsenal hade förlorat.
Citera
2008-03-30, 00:43
Medlem
Quorthons avatar
Fotbollsporr av United stundtals. Ronaldo visar återigen att han är världens bäste fotbollsspelare för tillfället. Ett vackert mål och tre assist blev det och fint spel i övrigt. Tycker dock att Fergie borde bytt ut åtminstone en av Ronaldo eller Rooney i andra halvlek med tanke på veckans match.
Citera
2008-03-30, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Fotbollsporr av United stundtals. Ronaldo visar återigen att han är världens bäste fotbollsspelare för tillfället. Ett vackert mål och tre assist blev det och fint spel i övrigt. Tycker dock att Fergie borde bytt ut åtminstone en av Ronaldo eller Rooney i andra halvlek med tanke på veckans match.

Carrick, Rio och Evra hade känningar av skador och kan eventuellt missa matchen mot Roma, men jag är säker på att han skulle tagit ut Rooney eller Ronaldo om man fick göra mer än tre byten. Giggs och VDS är för övrigt också skadade, även Ronaldo fick smällar...

Så i värsta fall missar alla dessa matchen mot Roma:

Ronaldo, Nani, VDS, Carrick, Fletcher, Rio, Saha och Giggs. Missar Rio matchen så är vi körda.

Notera att det är i värsta fall, det kanske är så att alla är tillbaka (ja förutom Saha, Nani och Fletcher som definivt missar, även stor risk att VDS missar)
Citera
2008-03-30, 01:22
Medlem
Jole25s avatar
Wenger om det röda för Diaby: ""It was not destined to hit. I think it was more a protective tackle, but it was a fraction high and we cannot complain about the red card.

Protective tackle? Ny fotbollsterm införs av Wanker...
Citera
2008-03-30, 01:38
Bannlyst
Nja, kan tänka mig att det lät ungefär så här:

J - What can you say about Diaby?

AW - I zidn't zee ze zackle.

J - It looked very nasty on the replay. Same as Taylor on Eduardo.

AW - I zidn't zee ze zackle

J - If it was would you call for lifetime ban on Diaby?

AW - No, We play very good. We good zeam. We playz beutifle.
Citera
2008-03-30, 01:53
Medlem
jaochss avatar
Jag förväntade mig att Ronaldos klack skulle vara något utöver det vanliga när jag läste kommentarerna. För att vara ett klackmål var det inte speciellt vackert.
Citera
2008-03-30, 03:59
Medlem
JAg brukar hata Ronaldo för hans egoism och styvikorken-aktikhet. Men nu går det fan inte att hålla emot längre. Vilken jävla spelare han är. Att får sån kraft i den där klacken är makalöst, och passningarna till Rooneyx2 samt Tevez är geniala. Världens överlägset bäste spelare medan Messi är skadad, bara att erkänna. Och riktiigt kul att se United leka, med min favo Rooney i spetsen. Ok,detta är ett fylleinlägg, men fyfan vad man måste erkänna att det laget är grymt. Sen ritktigt pinsam insats av villa,som ska va ett sk lag för europa. Visar på PL:s brist på bredd. Startar med Harewood på topp. Tyder på klass. Råffel. Tipset när ni är på smålands nation i lund, ta en red bull vodka, bara 25 spänn. Så jävla gott. Aja nu måste jag sova. Gud låt everton vinna imorrn. Ha d folk och fä.
Citera
2008-03-30, 10:01
Medlem
Riquelme, visst Messi när han är hel är väl bra, men han har inte nått upp till Ronaldos nivå, långt ifrån. Enstaka prestationer har varit otroliga men saknar jämnhet.
Citera
2008-03-30, 10:40
Medlem
Det roliga med alla här är kommentarerna om att Diaby gjorde det med flit, att han borde få en lång avstängning plus jätteböter m.m. när många här har inställningen att Eduardo borde fått böta för att han var ivägen för taylor. Taylor satsade på bollen, men det gjorde Diaby helt klart. Jo, tjena. Dubbelmoral?!?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in