2008-02-02, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bauerczx
Giggs bytet var inte oförväntat enligt mig, han var nog sämst idag.
Vi var verkligen inte värda 1 poäng idag, men bollen är rund

Du som sa att united filma o höll på, ja Rooney la sig men vadfan höll Jenas på med hela matchen då?
Han är arse-supporter de är de sista som ska snacka om filmande spelare..

EDIT: Måste också säga att Spurs backlinje ser riktigt bra ut, Woodgate och Hutton är 2 riktigt bra värvningar.
Senast redigerad av SecondToNone 2008-02-02 kl. 18:14.
Citera
2008-02-02, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecondToNone

Naw, förstår att du är ledsen nu (förmodar att du är United supporter?). Arsenal filmar inte mer än vad United gör och absolut inte så jävla uppenbart.
Citera
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecondToNone
yeah right. Fortfarande typiskt United att få in en boll i slutet. Dock inte lika typiskt som det hade varit om Chelsea hade gjort mål i 94 minuten. Det är kanske det mest typiskaste (?) av allt.

Anyway, vilken underbar dag. Top of the league, en massa presenter och tårta eftersom jag fyller 19 idag och nu fest för att fira (mest serieledningen)!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Typiskt United. Dem gnäller, ska ha rött kort, filmar, spel kasst men gör såklart mål på en onödig hörna när matchen egentligen är slut. Inte alls konstigt.

Ptja, skulle verkligen Arsenals andra mål godkänts, solklar offside där.
Citera
Medlem
Det kunde ha gått hursomhelst mellan Chelsea o Pompy.
Med tanke på att TBH spelade så förväntade jag mig inte mer.
Många missade chanser från båda lagen.
Defoe var riktigt vass idag, har gjort mål i varje debut.

Le Arse kommer inte hålla hela vägen, så länge United är inom räckhåll så är läget ok för mig.
Citera
2008-02-02, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar
yeah right. Fortfarande typiskt United att få in en boll i slutet. Dock inte lika typiskt som det hade varit om Chelsea hade gjort mål i 94 minuten. Det är kanske det mest typiskaste (?) av allt.

Anyway, vilken underbar dag. Top of the league, en massa presenter och tårta eftersom jag fyller 19 idag och nu fest för att fira (mest serieledningen)!
Ehm, erat 2-2-mål i mötet mot oss? Alla lag kan få in bollar i slutet av matcherna, varför bölar ni om sånt? "det är typiskt"
Citera
Medlem
Simaõs avatar
Hur kommer det sig, för övrigt, att i stort sätt alla här håller på något av de fyra största lagen. "Heja den som vinner" var väl nånting som figurerade på dagis?
Har man ingen egentlig koppling till något av lagen/stadsdelarna bör man väl föredra "the underdogs" och förutspråka en jämn liga?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Ptja, skulle verkligen Arsenals andra mål godkänts, solklar offside där.

Solklar?
Kan minnas minst 20 sådana mål som United fått med sig dem senaste 3-4 åren.
Citera
2008-02-02, 18:17
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockegrillar

Att göra mål i 90plus betyder ju bara att man är ett lag som kämpar till the end. Den dagen ni fattar det så kanske ni oxå börjar vinna titlar...
Citera
2008-02-02, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y_geezy
Le Arse kommer inte hålla hela vägen, så länge United är inom räckhåll så är läget ok för mig.

Sädår har folk sagt hela säsongen, Arsenal tappar snart hit & dit, räcker det inte nu?
Citera
2008-02-02, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simaõ
Hur kommer det sig, för övrigt, att i stort sätt alla här håller på något av de fyra största lagen. "Heja den som vinner" var väl nånting som figurerade på dagis?
Har man ingen egentlig koppling till något av lagen/stadsdelarna bör man väl föredra "the underdogs" och förutspråka en jämn liga?

Dem andra vågar inte stå för att deras lag är dåliga?
Dem flesta United-fansen här känns som resten av United-fansen i Sverige, alla kom efter 1999. Säger inte att det inte är samma med Arsenal, dem flesta jag känner som håller på Arsenal gör det för att dem är ett topplag. Själv håller jag på Arsenal genom att min farfar åkte och såg dem för en bra massa år sen.
Citera
2008-02-02, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Att göra mål i 90plus betyder ju bara att man är ett lag som kämpar till the end. Den dagen ni fattar det så kanske ni oxå börjar vinna titlar...

Kunde inte sagt det bättre själv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in