2007-12-17, 19:32
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Chelseafc.com:
Ofan, att det tog så illa trodde jag inte. Oturligt för Chelsea lämpligt för oss andra.
Citera
2007-12-19, 08:03
Medlem
hazard simpsons avatar
Dags för ett hett Londonderby igen på lördag. Arsenal-Tottenham. Statistiken talar onekligen för Arsenal. Får hoppas på oavgjort som bäst. Vi skulle behöva King i toppform för stadga i försvaret. Det kommer att bli stentufft, men Arsenal vinner nog med uddamålet 2-1 eller 1-0. Wenger har ju kartlagt Spurs och han slarvar inte som vi vet.

Men om Berbatov har en bra dag vet man aldrig, Steed och Lennon har jävligt viktiga uppgifter och får inte misslyckas. Träna inlägg för helvete Lennon!

Känner mig osäker och blygsam och tippar Arsenal-Tottenham 0-4
Citera
2007-12-19, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Dags för ett hett Londonderby igen på lördag. Arsenal-Tottenham. Statistiken talar onekligen för Arsenal. Får hoppas på oavgjort som bäst. Vi skulle behöva King i toppform för stadga i försvaret. Det kommer att bli stentufft, men Arsenal vinner nog med uddamålet 2-1 eller 1-0. Wenger har ju kartlagt Spurs och han slarvar inte som vi vet.

Men om Berbatov har en bra dag vet man aldrig, Steed och Lennon har jävligt viktiga uppgifter och får inte misslyckas. Träna inlägg för helvete Lennon!

Känner mig osäker och blygsam och tippar Arsenal-Tottenham 0-4

Haha, sätt en hundring på det så blir du rik iallafall
Nej Arsenal tar nog hem det, men man vet aldrig, speciellt inte såhär i juletider med hårt schema. Och dessutom är ett derby alltid ett derby
Citera
2007-12-19, 16:18
Medlem
hazard simpsons avatar
Man U ger sig fan på att få Berbatov. Saha+Brown+80 mille vill dom tydligen ge.

Personligen kan jag gå med på Carrick+Ronaldo+300mille, sen kan vi snacka
Citera
2007-12-19, 18:01
Medlem
Jockegrillars avatar
Var samma sak med RvP vill jag minnas. Attention whore alltså, får hoppas det är så.
Citera
2007-12-19, 19:14
Medlem
Manchester City har tecknat en lanedeal med Nery Castillo
Ska bli VALDIGT intressant att se han om han klarar att anpassa sig till Engelska spelet och slutar med sitt javla gnall.
Citera
2007-12-19, 23:24
Medlem
Luffsens avatar
Haha herregud vilken tackling av Crouch idag. Benitez och Crouchs förhållande ska ju tydligen redan innan matchen ha varit ganska ansträngt, känns som han försvinner i Januari va gott folk?.
Citera
2007-12-19, 23:28
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Haha herregud vilken tackling av Crouch idag. Benitez och Crouchs förhållande ska ju tydligen redan innan matchen ha varit ganska ansträngt, känns som han försvinner i Januari va gott folk?.
Viserligen är detta premier league tråden, men Crouch fick en riktig blackout idag! Riktigt skönt också att Chelsea gick vidare
Citera
2007-12-19, 23:47
Medlem
Man City som skulle ha så mycket pengar. Man undrar ju när spelaren själv måste hjälpa till och finansiera sin utlåning:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_2991289,00.html

Avram Grant ska tydligen ha fått något ryck efter Crouchs tackling enligt SVT Text. Jag hoppas någon lägger upp det här så snabbt som möjligt.
Citera
2007-12-20, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
Man City som skulle ha så mycket pengar. Man undrar ju när spelaren själv måste hjälpa till och finansiera sin utlåning:
http://www.skysports.com/story/0,19528,11679_2991289,00.html

Avram Grant ska tydligen ha fått något ryck efter Crouchs tackling enligt SVT Text. Jag hoppas någon lägger upp det här så snabbt som möjligt.

Jepp,upp med skiten Såg inte matchen tyvärr :/. Och angående våldtäktsanklaglserna så läste jag just att Evans blivit fri mot borgen: http://www.sportal.nu/sport/fotboll/premierleague/manchesteru/65561

Van Persie satt väl i finkan nån vecka eller var det inte så, när han var anklagad? Fast om jag inte minns fel var det i Holland..
Citera
2007-12-20, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Viserligen är detta premier league tråden, men Crouch fick en riktig blackout idag! Riktigt skönt också att Chelsea gick vidare

Det Crouch försökte göra var ju bland det värsta jag sätt, tur för Mikel att han inte kunde hålla någon vidare koll på de där tvåmetersstyltorna till ben.

Men grattis till avancemanget, och lycka till mot Everton, hoppas Drogba hinner tillbaks så ni kan köra full startelva då, känns som att Chelsea tar lite hårt på en cupp där de andra lagen luftar reserver, och United visar gång på gång att återväxten kommer säkras genom en massa Dollars istället för egen utveckling av talangerna

Kanske blir en repris av cash vs. kids-finalen, vore underbart!
Citera
2007-12-20, 08:05
Medlem
Vad tror vi, kommer FA ge Crouch en längre avstängning eller räcker det med de 30 minuter han redan fått.

Gissar på att FA kommer peka lite med fingret åt Crouch och säga "gör inte om det där". Och sedan kommer allt vara som tidigare. Keane fick tre matcher för något som var mycket mindre allvarligt. Borde väl rendera 5-7 matcher?

Men med tanke på vad Kuyt fick för sin vansinnestackling så kommer det nog bli bara ett normalt rött kort för Crouch...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in