2007-12-23, 16:11
Medlem
Fan att inte Everton kunde hålla oavgjort. Kände på mig att United skulle göra mål och sa det faktiskt i typ 82a minuten, snart får United straff. Straffen var solklar.
Citera
2007-12-23, 16:24
Medlem
Dagens bomb. Derby leder just nu mot Newcastle och pissar mitt tips rakt i ansiktet
Citera
2007-12-23, 16:55
Medlem
De Larges avatar
Känns förjävligt nu efter Pineaars hjärnsläpp, allt gick ju bra, Everton spelade väldigt bra i första halvlek, som för övrigt var väldigt underhållande.

I andra pressade united på och Everton fick nästan bara försvara sig.

Men trors förlusten så kan Everton iaf känna en viss stolthet i att dom inte gav upp, vek ner sig eller åkte på nån storförlust.

Nu ska vi bara plocka Bolton och sen döda Arsenal.
Citera
2007-12-23, 17:48
Medlem
Shuyins avatar
Raderat ot. Som sagt om ni vill diskutera sex-band med spelare så finns Skvaller-forumet.

/Mod.
Citera
2007-12-23, 18:03
Bannlyst
Alltså Chelsea är fan inte bra. Blackburn är 27 gånger bättre i den här matchen, men jag antar att Chelsea kommer hålla sin 1-0 ledning.
Citera
2007-12-23, 18:38
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large

Nu ska vi bara plocka Bolton och sen döda Arsenal.

Ja, kan ni vara vänliga att göra det. Arsenal har nått sin peak nu och kommer inte vara något hinder. Ta Chelsea av bara farten i semin, så möts vi i finalen. Everton-Tottenham i slutet av januari om jag inte minns alldeles fel.
Citera
2007-12-23, 18:45
Medlem
NirvanAs avatar
Alltså vilka kanaler går premier-league matcher på? sunkiga canal+ eller?
Citera
2007-12-23, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Alltså vilka kanaler går premier-league matcher på? sunkiga canal+ eller?

Japp.

Oh Chelsea vet verkligen hur man försvarar. Jag vet inte, men de är inte bra, men lyckas ändå få in en boll sen tråkar dom ut resten av matchen.. Undra om Abromovich blev nöjd med det nya och roliga Chelsea...
Citera
2007-12-23, 19:52
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Japp.

.. Undra om Abromovich blev nöjd med det nya och roliga Chelsea...

haha tror jag knappast. Men Chelsea har ju inte den truppen. Dom behöver bli lite spursiga och släppa till lite enkla mål. Ha en taktik som ger magsår,typ....Men fan vad roligt det kan bli.
Citera
2007-12-23, 22:43
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Japp.

Oh Chelsea vet verkligen hur man försvarar. Jag vet inte, men de är inte bra, men lyckas ändå få in en boll sen tråkar dom ut resten av matchen.. Undra om Abromovich blev nöjd med det nya och roliga Chelsea...
Vad kan man förvänta sig när man har Grant som tränare?
Citera
2007-12-24, 01:03
Medlem
Rizes avatar
Citat:
Varje jävla gång Liverpool åker ut nånting så är det något att skylla på "Benitez ville inte vinna" VAFAN VILL HAN VINNA DÅ?! Kan ni nångång INTE skylla på nåt? Fatta, n i har inte vunnit ligan på 18 jävla år, fatta att ni inte är bättre än så här. Alltid skylla på något, så jävla patetiskt. Mikel är en jävligt bra spelare, JA. Fattar du inte det så är du hjärndöd, men Mikel är en jävla cunt, JA det är han. Dock inte samma sak. Sammanfattning: Han är en jävligt bra spelare, men han är dum i huvet.
Du kan ju inte vara på riktigt...

Benitez ställde upp med en b-uppställning. Hade Ligacupen betytt något så hade ju de bästa spelat. Så enkelt är det. Ligan betyder mer därför vilade han spelare tills matchen mot P'mouth.
Mikel är ingen bra spelare, men du är inte hjärndöd om du inte fattar det. Förstår att det kan vara svårt för dig att begripa saker så som du skriver.

Få se, vi är inte bättre än så...ne..vi har inte vunnit något alls på 18 år...

Patetiskt att de försöker få Crouch uttalande till något rasistiskt. Fler utlänningar i Engelska ligan har ju helt klart förändrat spelet.
Citera
2007-12-24, 01:47
Medlem
Jockegrillars avatar
Är Premier League-tråden till för ligacupen också eller? Måste fråga för jag har tänkt skrivit ett flertal gånger om ligacupen men inte riktigt vetat var jag skulle ha skrivit. God jul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in