2007-12-24, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rize
Du kan ju inte vara på riktigt...

Benitez ställde upp med en b-uppställning. Hade Ligacupen betytt något så hade ju de bästa spelat. Så enkelt är det. Ligan betyder mer därför vilade han spelare tills matchen mot P'mouth.
Mikel är ingen bra spelare, men du är inte hjärndöd om du inte fattar det. Förstår att det kan vara svårt för dig att begripa saker så som du skriver.

Få se, vi är inte bättre än så...ne..vi har inte vunnit något alls på 18 år...

Patetiskt att de försöker få Crouch uttalande till något rasistiskt. Fler utlänningar i Engelska ligan har ju helt klart förändrat spelet.

Inte lust att kommentera när Torres lägger sig ner i straffområdet?

Vem pratar om att inte vunnit något alls, ni har ju faktiskt tagit hem CL, men inte en enda seger i PL... Säger väl en del.
Citera
2007-12-25, 22:52
Medlem
rakapparats avatar
Till Upton Park imorogn då för Reading, har ett gott öga till det laget av någon anldning. Känns som ett kryss, kanske 1-1 målskyttar WH: Ashton RE: Kitson Även om Reading är bedrövliga på bortaplan. :/
Citera
2007-12-26, 13:52
Medlem
fjunars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rakapparat
Till Upton Park imorogn då för Reading, har ett gott öga till det laget av någon anldning. Känns som ett kryss, kanske 1-1 målskyttar WH: Ashton RE: Kitson Även om Reading är bedrövliga på bortaplan. :/
Ditt besök på Upton Park/Boylen Ground kommer vara det bästa på länge Att höra West Ham fansen sjunga "I'm forever blowing bubbles" i början av matchen är oslagbart tycker jag som Hammers fan, hoppas du får en trevlig vistelse men du kna nog tyvärr få se Reading förlora

Edit : "Till Upton Park imorgon för Reading" Ja förstog som så att du skulle dit och kolla. men kanske inte med tanke på när du skrev in lägget
Citera
2007-12-26, 15:55
Bannlyst
Sicken jäkla match. Vem sa att Chelsea inte har blivit mer underhållande med Grant?
Citera
2007-12-26, 16:14
Medlem
Eastons avatar
Gah, några reflektioner över Chelsea - Aston Villa? jag själv såg inte matchen, men så att det blev 4-4 och 3 röda kort!
Citera
2007-12-26, 16:28
Medlem
fjunars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easton
Gah, några reflektioner över Chelsea - Aston Villa? jag själv såg inte matchen, men så att det blev 4-4 och 3 röda kort!

haha , målvaktstavlan var inte å leka med. årets match enligt aftonbladet http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article1526167.ab
Citera
2007-12-26, 16:31
Medlem
Eastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjunar
haha , målvaktstavlan var inte å leka med. årets match enligt aftonbladet http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article1526167.ab
Där ser man, enda matchen jag missat och så ska den ha varit så underhållande!
Citera
2007-12-26, 16:56
Medlem
Simaõs avatar
Underhållande tillställning mellan Chelsea och A. Villa idag, riktigt kul att Chelsea inte vann. Två konstiga röda kort tycker jag; att Villa får både straff och utvisning mot sig efter att Knight ruffat lite är ganska löjligt, och jag tyckte inte det såg ut som om Ashley Cole tog med armen i slutet, även om det var väldigt svårt att avgöra. Dock skrek han inte och rullade rundor i protest som han brukar kunna göra, så det kan mycket väl ha varit rätt också. Carvalhos tvåfotare var det, å andra sidan, inte så mycket att snacka om. Cech darrig i målet för en gångs skull samtidigt som Sjevtjenko och Agbonlahor hade bra dagar i respektive lag.

I övrigt är Canal Plus fortfarande efterblivna då de alltid väljer att visa topplagen i sina två största kanaler oavsett vilka de möter. Idag t.ex: Derby - Liverpool och Sunderland - Mancherster U. Spännande värre. Det är detta jag avskyr med engelska ligan; bottenlaget har inte en chans i helvetet mot topplagen. Allsvensk klass på dem. Fan heller att Premiere League är världens bästa liga. Tacka vet jag spanska La Liga, där kan alla lag spela fotboll.

(OBS Jag VET att Canal Plus extra visar Everton - Bolton, men den kanalen är det mycket färre som har tillgång till, däibland jag själv).
Citera
2007-12-26, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simaõ
I övrigt är Canal Plus fortfarande efterblivna då de alltid väljer att visa topplagen i sina två största kanaler oavsett vilka de möter. Idag t.ex: Derby - Liverpool och Sunderland - Mancherster U. Spännande värre. Det är detta jag avskyr med engelska ligan; bottenlaget har inte en chans i helvetet mot topplagen. Allsvensk klass på dem. Fan heller att Premiere League är världens bästa liga. Tacka vet jag spanska La Liga, där kan alla lag spela fotboll.

(OBS Jag VET att Canal Plus extra visar Everton - Bolton, men den kanalen är det mycket färre som har tillgång till, däibland jag själv).

Efterfrågan styr utbudet? Den enda matchen som är given att visa idag -även utifall alla matcher skulle ha startat samtidigt - är Pompey - Arsenal. Bortsett från den är det ju en riktig skitomgång.

Edit: Och Chelsea - Villa givetvis.
Citera
2007-12-26, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simaõ
Underhållande tillställning mellan Chelsea och A. Villa idag, riktigt kul att Chelsea inte vann. Två konstiga röda kort tycker jag; att Villa får både straff och utvisning mot sig efter att Knight ruffat lite är ganska löjligt, och jag tyckte inte det såg ut som om Ashley Cole tog med armen i slutet, även om det var väldigt svårt att avgöra.
Zat Knights utvisning var en frilägesutvisning, ingenting att snacka om. Cole stoppar ett mål med handen, ingenting att snacka om där heller tycker jag. Carvalhos röda var iochförsig mer uppenbart då det såg ut som han hade för avsikt att sätta Abgonlahor i rullstol.

Mycket bra match! Säsongens bästa helt klart. Sheva i gammal god form och Helmut Cech tabbar sig. Matchen hade allt. Abgonlahor och Young hade stundtals riktigt kul med Chelsea-försvaret, och Maloney och Carew gjorde sitt där fram. Kul att Ballack fick sätta en balja också, men sjukt starkt av Villa att komma tillbaks.
Citera
2007-12-26, 17:26
Medlem
Simaõs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Zat Knights utvisning var en frilägesutvisning, ingenting att snacka om. Cole stoppar ett mål med handen, ingenting att snacka om där heller tycker jag. Carvalhos röda var iochförsig mer uppenbart då det såg ut som han hade för avsikt att sätta Abgonlahor i rullstol.

Jag är medveten om att det far frilägesutvisning, jag tycker dock det finns saker att snacka om då jag inte anser att det var ett riktigt friläge. Vad beträffar Coles utvisning så vittnat repriserna, enligt mig, om att han skallade bort den bollen.
Citera
2007-12-26, 17:26
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Ballack filmade vid första straffen och vid den andra så ser det inte ut som om bollen tar på Coles hand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in