2008-02-03, 17:24
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Bra att ha en mittfältare som inte jobbar defensivt.
Bra att ha en mittfältare som gjort 19 (liga)mål samtidigt som laget släpper in minst mål i ligan.
Senast redigerad av Mahou 2008-02-03 kl. 17:43.
Citera
2008-02-03, 17:24
Medlem
Quorthons avatar
När United blev manglat av Bolton så verkade Clattenburg ha glömt korten hemma. Han tillät allt!

Igår haglade korten för en massa struntsaker. Att vara konsekvent är inte hans grej.
Citera
2008-02-03, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mahou
Bra att ha en mittfältare som gjort 19 mål samtidigt som laget släpper in minst mål i ligan.

Fortfarande inte bra att ha en mittfältare som inte jobbar defensivt.
Citera
2008-02-03, 17:30
Medlem
Jockegrillars avatar
Citat:
Har dem någon annan som städar upp efter honom och tar hans ansvar så är det inget fel med det.
Citera
2008-02-03, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mahou
Bra att ha en mittfältare som gjort 19 mål samtidigt som laget släpper in minst mål i ligan.

Ronaldo har gjort 27 mål den här säsongen.
Citera
2008-02-03, 17:41
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Att han inte jobbar defensivt alls får stå för dig. En spelare som inte jobbar defensivt är en som står kvar vid mittlinjen när motståndarna rullar utanför ens eget straffområde.

Sedan får du ta med i din beräkning att alla "mittfältare" inte har samma roll och position. Claude Makelele och Cristiano Ronaldo benämns båda som mittfältare men bidrar väldigt olika till offensiv och defensiv och har mycket olika uppgifter på planen. Sedan är lagen byggda så att andra spelare är mer tongivande i anfallet (i Chelseas fall) och vice versa i United.
Citera
2008-02-03, 17:43
Bannlyst
Citat:

Fattar inte vad du snackar om. United har släppt in minst mål, detta var faktiskt första målet i ligan de släppte in sedan mitten av december. Hade dom velat att Ronaldo skulle jobba hem så hade han gjort det, nu har han en fri roll på planen och springer lite överallt, han är inte anfallare, han kommer bakifrån. Lite Kaka roll.
Citera
2008-02-03, 17:54
Medlem
Trodde att ni förstod att jag jävlades med er. Quhrton sa att han från början va defensiv medan kenta sa att han inte jobbar defensivt. Självklart är han också defensiv även om det såklart kvittar i ett lag som United om han inte alltid jobbar ner.
Citera
2008-02-03, 17:57
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Trodde att ni förstod att jag jävlades med er. Quhrton sa att han från början va defensiv medan kenta sa att han inte jobbar defensivt. Självklart är han också defensiv även om det såklart kvittar i ett lag som United om han inte alltid jobbar ner.
Man blir skadad av att ha diskuterat med allt för många galet enögda supporters genom åren
Citera
2008-02-03, 18:55
Medlem
norados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Jag tycker att Arsenal är en ganska härlig klubb, ingen klubb jag egentligen hatar så där. Men på senare år så stör jag mig mer å mer på deras SUPPORTRAR. En sak (som jag säkert inte är ensam om att tycka) står i det inlägget som jag citerat. Denna arrogans att alltid tro att just Arsenal är dem bästa.

Kommer ihåg innan matchen på Emirates där alla supportar var säkra på vinst bara för att de hade spelat "bländande fotboll nån match innan" sånt spelar inte en jävla roll, det är ny match och Arsenal firade som om de vunnit ligan när dem kvitterade HEMMA mot Man Utd. Sånt stör jag mig på. Sluta tro att ni är bäst, ni leder fucking ligan med två poäng, och alla som varit med förr vet att det inte är avgjort ännu på länge.
Det är förmodligen för att alla trodde att Arsenal skulle vara ett mittenlag innan säsongen för att Henry drog.
Det är inte avgjort än nej, men vi supporters har all rätt att ha huvudena högt uppe eftersom Arsenal har gått emot alla negativa förutsägelser, t.o.m när en mittback som Gallas kvitterar i slutminuten mot ett lag som Manchester United.
Citera
2008-02-03, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norado
Det är förmodligen för att alla trodde att Arsenal skulle vara ett mittenlag innan säsongen för att Henry drog.
Det är inte avgjort än nej, men vi supporters har all rätt att ha huvudena högt uppe eftersom Arsenal har gått emot alla negativa förutsägelser, t.o.m när en mittback som Gallas kvitterar i slutminuten mot ett lag som Manchester United.

Ni ledde ju ligan??????????? Och jag tror inte att någon trodde på att Arsenal skulle bli ett mittenlag.
Citera
2008-02-03, 19:21
Medlem
Citat:
Nä, men United och Chelsea har väl också svåra matcher kvar? Sen så vann ju Arsenal mot Chelsea, en match som Arsenal spelade ut Chelsea i och borde vunnit med iaf 3-0.

Arsenal har ju varit det bästa laget i PL i år hittils och ser inte varför dem inte skulle klara 13 matcher till.

Spelade ut?
Målet som ni gjorde var pga Chechs misstag, och jag garanterar dig han inte kommer göra det igen.
Drogba o Carvalho spelade inte i den matchen.
Sheva spelade på topp, bara det säger allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in