2007-12-17, 15:27
Medlem
bolie11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
såg inte matchen (julbord.. fick veta att jag hade lovat att följa med flickvännens familj 2 timmar före match ) så jag antog från bilden att det var en rörelse bakom hela gerrards huvudplatsering.. och isof så ser inte situationen lika "harmlös" ut längre..

..måtte jag hitta någon som har spelat in matchen idag.. hoppas hoppas

Det var lite gnabb dem emellan ett tag och situation där de båda fick gult, uppfattade aldrig vad som egentligen hände men det kanske någon annan gjorde...
Citera
2007-12-17, 16:06
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Hur FAN kan man tycka att Ronaldo gnällde mot Pool?!! Han hade ju för tusan knappt bollen. En gång såg jag att han skulle haft frispark, men det fick han inte bara för att det var Ronaldo, hann vek in från kanten in mot straffområdet och högerbacken drog dit benet. Men då var det mest Giggs som gnällde.

Trots att han inte hade bollen så mkt så lyckades han ändå filma två ggr.
Dels den gången vid straffområdet när han låg i luften redan innan han var framme vid Liverpoolbacken. Sedan så låg han ner i nästan en minut i andra halvlek och hade såååååååååå ont för att sedan resa sig upp när bollen var i spel och trippa på som om ingenting hade hänt.
Ronaldo är en grym spelare när han är på humör, men han är också en djävla primadonna och filmare.
Thats it!
Citera
2007-12-17, 16:23
Medlem
Nahibos avatar
någon som kan hjälpa mig med en sida där man kan hitta united - pool och arsenal - chelsea så jag kan se dom såhär..efteråt?

Citera
2007-12-17, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nahibo
någon som kan hjälpa mig med en sida där man kan hitta united - pool och arsenal - chelsea så jag kan se dom såhär..efteråt?

http://www.sendspace.com/file/1awjs7 1a halvlek.

http://www.sendspace.com/file/886utq 2a halvlek.
Citera
2007-12-17, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Trots att han inte hade bollen så mkt så lyckades han ändå filma två ggr.
Dels den gången vid straffområdet när han låg i luften redan innan han var framme vid Liverpoolbacken. Sedan så låg han ner i nästan en minut i andra halvlek och hade såååååååååå ont för att sedan resa sig upp när bollen var i spel och trippa på som om ingenting hade hänt.
Ronaldo är en grym spelare när han är på humör, men han är också en djävla primadonna och filmare.
Thats it!

Du ska väl inte säga något när Crouch spenderade lika mycket tid liggande på marken som Ronaldo, trots en begränsad speltid. Och en Gerrard som klivit in i frysen lagom till ligan kommer avgöras. Inte mycket talar för Liverpool i PL detta år.

Och om vi nu ska gnälla lite på att Pool har tumme med FA. Hur i hela friden kunde Kuyt få vara kvar på planen efter sitt utfall mot vem det nu var tidigare i år. Vilket annat lag som helst hade fått en lång avstängning på spelaren, men inte Pool, och man får vara med i CL trots att man slutat femma i ligan. Dags att vinna CL och bli degraderade och ändå spela CL...
Citera
2007-12-17, 16:53
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henrik21
Du ska väl inte säga något när Crouch spenderade lika mycket tid liggande på marken som Ronaldo, trots en begränsad speltid. Och en Gerrard som klivit in i frysen lagom till ligan kommer avgöras. Inte mycket talar för Liverpool i PL detta år.

Och om vi nu ska gnälla lite på att Pool har tumme med FA. Hur i hela friden kunde Kuyt få vara kvar på planen efter sitt utfall mot vem det nu var tidigare i år. Vilket annat lag som helst hade fått en lång avstängning på spelaren, men inte Pool, och man får vara med i CL trots att man slutat femma i ligan. Dags att vinna CL och bli degraderade och ändå spela CL...

Konspirationsteorier tar vi där de hör hemma, i italienska serie A-forumet.
Citera
2007-12-17, 17:11
Medlem
Killswitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KexxeT
...p.g.a "skada", så ont gjorde det nog inte.

Nej det var nog inte så farligt. Inte mer än att han riskerar 3 månaders frånvaro med ett brutet ben i foten.

(Uppgifterna är inte bekräftade av Chelsea)
Citera
2007-12-17, 17:23
Medlem
Dugarrys avatar
Citat:
Hur FAN kan man tycka att Ronaldo gnällde mot Pool?!! Han hade ju för tusan knappt bollen. En gång såg jag att han skulle haft frispark, men det fick han inte bara för att det var Ronaldo, hann vek in från kanten in mot straffområdet och högerbacken drog dit benet. Men då var det mest Giggs som gnällde.
Kommer väl ihåg den situationen. Tycker faktiskt domaren skulle blåst frispark åt honom där, försvararen rycker ut benet framför honom. Men anledningen till att han inte blåser är ju för att Ronaldo lägger sig ner precis innan. Han hade inte kunnat hålla sig på fötter om han inte lagt sig precis innan, för han ahde blivit kapad i alla fall. Men jag får en känsla av att han ser benet, men istället för att chansa och ta sig runt och kanske bara bli av med bollen så lägger han sig ner för att kapningen ska se än mer brutal ut. Frispark för att benet var där, men inte för att Ronaldo föll.
Citera
2007-12-17, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocky69
Konspirationsteorier tar vi där de hör hemma, i italienska serie A-forumet.

Konspiration att konstatera faktiska händelser? Men det kommer nog dröja än längre till nästa titel för Pool.
Citera
2007-12-17, 17:49
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
http://www.sendspace.com/file/1awjs7 1a halvlek.

http://www.sendspace.com/file/886utq 2a halvlek.

jag är dig väldigt tacksam vad skulle jag göra utan flashback
Citera
2007-12-17, 18:12
Bannlyst
Så kommer det alltid att vara.

Från Liverpools matchrapport på SF:

"Ronaldo forstätter på sin inslagna linje och lägger sig teatraliskt, vilket gör Javier Mascherano så upprörd att han kastar bollen hårt i marken. Gult kort till argentinaren i den 64:e minuten."

Den här situationen var ju solklar frispark men man ser vad man vill se. Ronaldo filmar oavsett hur han blir nerdragen hos vissa och så kommer det troligen alltid att vara.
Citera
2007-12-17, 18:56
Medlem
Killswitchs avatar
Chelseafc.com:

Citat:
Mon, 17th Dec 2007
Scans today have revealed that John Terry has fractured three bones in his right foot, including his third metatarsal. The initial diagnosis suggests he may be out for six weeks.

Chelsea FC doctor Bryan English told Chelsea TV: 'An x-ray taken in the Arsenal medical room straight after John left the field didn't show the injury.

'However as is usual with mid-foot injuries the fractures were revealed following scans, which were performed this afternoon. John will start his rehabilitation immediately with the Chelsea medical team and we will continue to monitor the injury.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in