Citat:
Ursprungligen postat av battan--
Jag tycker att moderatorerna (i synnerhet feldgrau) borde bli bättre på att kunna hantera kritik, heta diskussioner och tjaffs utan att blanda in sina personliga åsikter om användaren han precis krigade med i framtida trådar. Det gör du alldeles för ofta.
[...]
Kan nog inte ange något exempel där feldgrau har bett medlemmarna (speciellt mig som kan vara gansa hetsig i mina diskussioner) lugna ner sig utan att få en "skriftlig" tillsägelse i PM. Han njuter alltså av att ge mig en tillsägelse för att jag har upprört honom i tidigare trådar.
Jag må tycka att du är en idiot när jag diskuterar med dig som användare, men jag kan försäkra dig om att jag aldrig någonsin haft det i tanke när jag delat ut en tillsägelse till dig. Tre gånger har du fått en tillsägelse av mig, alla tre gånger har även den/dem du tjafsat mot fått en tillsägelse för samma kluster av OT och trams. Jag har delat ut tillsägelser till en jävla massa användare, du står inte ut ur mängden så som du tror.
Att du förväntar dig att vi moderatorer ska dalta med er användare är beklämmande. Ni borde själva kunna inse när ni är helt ute och cyklar, när det är dags att sluta tramsa och när det är dags att återgå till topic, utan att jag ska behöva leka dagisfröken och leda er tillbaka på rätt spår. Jag försöker ibland med det om jag råkar komma in i en sådan tråd när tramset just startat, men ofta upptäcks det senare och då är det redan för sent.
Något njutande av att dela ut tillsägelser har jag heller aldrig märkt av. Det är snarare extra trist och jobbigt är det att dela ut tillsägelser till användare som dig som jag ogillar i diskussionerna som användare, eftersom det alltid finns en risk att det misstolkas, så som du gör i ditt inlägg.
EDIT: Det här kanske är fel ställe att ta den diskussionen dock men du är så klart välkommen att PM:a mig.
/feldgrau