Citat:
Ursprungligen postat av Azchatero
Kan väl ta och ge en review på hur det var ikväll på All Out Dubstep.
I början så var volymen väldigt låg, bara för att testa hur högt man kunde få upp volymen till, men lovar er (som missade denna otroligt jävla grymma kväll), att ni missade någon spektakulärt.
Först så började en tjej mixa, genom sin dator, började med lite 'avslappnad' Dubstep, det var inte det som vi var ute efter. Fick veta av Bratkilla att hon bara värmde upp. Lovar er att när hon väl kom igång så bröt helvetet loss. Hon var helt galen, hennes låtval var brutala, kunde aldrig stå still på grund av just hennes låtval. Helt sinnessjukt.
Sen kom nästa DJ upp, en kille - minns inte vad han heter, men han droppade jävligt bra låtar, samma som innan, man kunde inte stå still för en sekund.
Sen, helt plötsligt, så hörde man en MC skrika ut att det var dags för Doctor P att komma upp på scenen. Trodde först att det var han som började, men det var två-tre låtar innan han dök upp. Första låten var (om jag minns rätt) Doctor P - Watch Out, kan inte garantera det, så om någon annan minns vilken det var, rätta mig gärna.
Han för för övrigt sinnessjuk, har aldrig dansat så mycket innan, även fast jag har varit på otroligt många ravefester i Stockholm (och även Holland). Galen kväll, ja!
Flux Pavilion var lite sisådär i början, andra låten var Bass Cannon, lät som en remix, kan dock inte styrka det, men lät inte exakt som originalet.
Summering: Hela kvällen var jävligt grym, kan inte säga någonting negativt om kvällen. Kan för övrigt säga att Hardbass och Decibel Outdoor Festival (Holland) inte kommer i närheten av detta.
/Azchatero.
Håller bara med dig på alla nivåer. Jag fuckade ur oavbrutet, stod inte still en enda sekund, jag var genomblöt med svett efter typ en timme.. Så vi tog vattenkannorna och hällde vatten över hela oss och alla andra haha, riktigt skönt blev det

. Kan säga att det är det bästa jag gått på också någonsin och jag har gått på en hel del rave/konserter/whatever. Men detta tar fan allt

.
Jag sket verkligen i allt, jag är lite tjock men jag drog av mig tröjan och körde med resten av grabbarna hahaha, jag orkade fan inte bry mig jag bara körde min grej från 10 till 3. Så jävla glad att en tjejpolare berättade typ 4 timmar innan att shit det är aod med flux och doctor p ikväll. Tveka inte en sekund

!
Bland dem bästa och mest minnesvärda kvällarna någonsin

. Synd för er som missa det men ändå bor i Stockholm

.