Citat:
Ursprungligen postat av Danjl
JAPP!
Än en gång överväldigar du mig med dina grymma argument.
Citat:
Ursprungligen postat av ElakBlatte
Kan du inte höra skillnad på reversade hi hats och kackerlacks ljud?
Tystnad? Har du ingen subwoofer, känner du inte att testiklarna flyger i luften av basen? Eller vänta, du hade ju inget system :/,skrillex fanboy.
Vet du ens varför det heter dubstep?
Märkte du inte att hela inlägget skrevs med rätt så märkbar överdrift på det mesta? Nej jag hörde inte den massiva basen, för jag satt med hörlurar som inte möjligtvis är de bästa när jag hörde låten. Men fortfarande, vad är bra med en halvminut bara bas?
Jag föredrar att musiken jag lyssnar på är musikalisk på något sätt, det är inte låtarna han länkade, enligt min åsikt iallafall. Men vissa tycker Anal Cunt är ett bra band så..
Förklara för mig elakblatte, varför heter det dubstep? Jag menar jag uppskattar inte nio minuter tortyr i ljudform, så upplys mig.
Det roliga är att ni oldschool-fags som har skygglapparna på 24/7 skriver skrillex-fans som att det vore en diss, han är en bra artist och gör många bra låtar. Varför skulle jag skämmas att lyssna på honom? Eller gilla honom som artist?
Citat:
Ursprungligen postat av Deficio
Och för er Spotifyfags så finns hela albumet ute där nu!
http://open.spotify.com/album/02Zb13fM8k04tRwTfMUhe9
Har lyssnat igenom halva skivan nu, favoriter hittills:
1.
Doomsday
2.
My eyes
3.
Guilt (gammal men ändå riktigt bra)
edit: Tänkte inte på det riktigt, men länkarna ovan är väl inte direkt renodlad dubstep, mest electro. Men diskussionen var hans album så därför jag länkade dem.