Citat:
Ursprungligen postat av bookman
Jo minst sagt! Ett par tre "tune of the year" låtar på den samlingen! Blev på bra humör av den tracklisten! Plus en del jag inte har hört innan, vilket gör den intressant!
Peverelist - Dance til the police comes och TRG - Broken Heart som jag länkade nyligen ligger båda på Hessle Audio, för övrigt, om ni glömde klicka.

Citat:
Ursprungligen postat av gObbo
Hur har du råd med alla dessa LPs? Själv går man bankrutt när man köper skivor =(. Fick hem Dark Sky - Promiscious Gyal här om dagen för typ 85 spänn och så är min gamla pioneer så kass att den inte kan ta 12" singlar och så har den inte någon sub-bas. 
Vad kör du för setup? Ska spara ihop till ett par 1210or snart, har hittat ett par billiga!

Vad kör du för setup? Ska spara ihop till ett par 1210or snart, har hittat ett par billiga!
Tjänar mycket pengar. Har köpt vinyl till och från sen jag var 14, så har ganska mycket genrer samlat. Började med screamo/emoviolence, punk/hc etc. Gick över till mer flummiga grejer inom ambient, noise, psyche, post-rock så även en del hip-hop och black metal, äh, fan, allt möjligt alltså.
Så mycket som jag köper nu och förra året har jag nog aldrig gjort dock. Mycket roligare att kunna dansa till musiken man köper.

Har två skivspelare, en direktdriven Technics Sl-3310 som jag kör med nu. Och en remdriven Pro-ject Xpression III. Men den har typ varit konstig ända sen jag köpte den. Tror nålen är paj eller något, är ingen expert på skivspelare och har inga vänner som är heller. Tror jag får gå tillbaka till affären och be dem kolla på den, är så jävla lat bara. Förstärkare har jag en Denon PMA-700AE och högtalarna är inget speciellt, ett par Proson, har inte ens orkat koppla in ett par riktiga högtalarkablar. Vet inte hur man får bort barnspärren på förstärkaren så att man får in banankontakterna. Någon som vet? Ännu en grej jag måste orka ta mig till en affär för att fråga om.
Min digitala setup är den jag är mest stolt över dock. Cowon J3+FiiO E5+Sennheiser HD555.
Rekommenderar FiiO E5 till alla som kör med lurar istället för plugs, blir ganska stor skillnad i volym faktiskt.
Men ja, helt sjuk line-up, tror dock inte den blir sämre i år. Bra start med Aphex Twin ju.