2011-05-27, 15:10
Medlem
Azchateros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Håller bara med dig på alla nivåer. Jag fuckade ur oavbrutet, stod inte still en enda sekund, jag var genomblöt med svett efter typ en timme.. Så vi tog vattenkannorna och hällde vatten över hela oss och alla andra haha, riktigt skönt blev det . Kan säga att det är det bästa jag gått på också någonsin och jag har gått på en hel del rave/konserter/whatever. Men detta tar fan allt .

Jag sket verkligen i allt, jag är lite tjock men jag drog av mig tröjan och körde med resten av grabbarna hahaha, jag orkade fan inte bry mig jag bara körde min grej från 10 till 3. Så jävla glad att en tjejpolare berättade typ 4 timmar innan att shit det är aod med flux och doctor p ikväll. Tveka inte en sekund !

Bland dem bästa och mest minnesvärda kvällarna någonsin . Synd för er som missa det men ändå bor i Stockholm .

Haha, det gjorde jag med! Stod på den 'högre' nivån i mitten av allt och röjde utan tröja, helt dyngsur! Kläderna är inte torra än.

Träffade för övrigt herr Flux 40 min innan han gick upp, han var riktigt trevlig och besvarade mina frågor angående vad han producerar med och så vidare.
Citera
2011-05-27, 15:43
Medlem
ztlohnierbs avatar
L-Wiz - Malmömixen

http://www.alloutdubstep.com/l-wiz-pres-malmomixen-vol-5/

Tracklist:
Citera
2011-05-27, 17:23
Medlem
paltmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztlohnierb
L-Wiz - Malmömixen

http://www.alloutdubstep.com/l-wiz-pres-malmomixen-vol-5/

Tracklist:

ty! älskar l-wiz =)
Citera
2011-05-27, 18:16
Medlem
ztlohnierbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paltmos
ty! älskar l-wiz =)

Den var riktigt härlig ja!

ont:

http://www.wimp.com/louderdubstep/

Kreativt!
Citera
2011-05-27, 18:16
Medlem
HAIHAI. Håller på att göra en mixtape till mitt student flak.
Så här låter det hittills :
http://www.youtube.com/watch?v=qOMOCUmhwdI
(ja det är inte helt dubstep och många "mainstream" brostep låtar men det är som sagt till många personer)
Någon som kan komma med lite förslag angående kommande låtar som bör läggas in eller övergångar/mixning osv. Har gjort allting i FL 10.
Ps. bare with me, det här är mitt första försök i FL så ha inte så höga förväntningar hehe.
Senast redigerad av enbe92 2011-05-27 kl. 18:24.
Citera
2011-05-27, 18:19
Medlem
Gillar denna grovt mycket
http://www.youtube.com/watch?v=zG1gmTKVyRQ
Citera
2011-05-28, 01:05
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azchatero
Kan väl ta och ge en review på hur det var ikväll på All Out Dubstep.

I början så var volymen väldigt låg, bara för att testa hur högt man kunde få upp volymen till, men lovar er (som missade denna otroligt jävla grymma kväll), att ni missade någon spektakulärt.

Först så började en tjej mixa, genom sin dator, började med lite 'avslappnad' Dubstep, det var inte det som vi var ute efter. Fick veta av Bratkilla att hon bara värmde upp. Lovar er att när hon väl kom igång så bröt helvetet loss. Hon var helt galen, hennes låtval var brutala, kunde aldrig stå still på grund av just hennes låtval. Helt sinnessjukt.

Sen kom nästa DJ upp, en kille - minns inte vad han heter, men han droppade jävligt bra låtar, samma som innan, man kunde inte stå still för en sekund.

Sen, helt plötsligt, så hörde man en MC skrika ut att det var dags för Doctor P att komma upp på scenen. Trodde först att det var han som började, men det var två-tre låtar innan han dök upp. Första låten var (om jag minns rätt) Doctor P - Watch Out, kan inte garantera det, så om någon annan minns vilken det var, rätta mig gärna.
Han för för övrigt sinnessjuk, har aldrig dansat så mycket innan, även fast jag har varit på otroligt många ravefester i Stockholm (och även Holland). Galen kväll, ja!

Flux Pavilion var lite sisådär i början, andra låten var Bass Cannon, lät som en remix, kan dock inte styrka det, men lät inte exakt som originalet.

Summering: Hela kvällen var jävligt grym, kan inte säga någonting negativt om kvällen. Kan för övrigt säga att Hardbass och Decibel Outdoor Festival (Holland) inte kommer i närheten av detta.

/Azchatero.
Jag tyckte allt var helt sjukt, stod inte still förens jag behövde pga. syrebrist och svett Hällde vatten på mig för att dämpa hettan. Helvete va bra allt va, aldrig någonsin varit på något liknande! Jag tyckte alla var mega, Flux med Got 2 Know och Guld Dust - shiiiit! Ölflaskorna på borden på balkongen skakade runt haha, sån jävla DRAG!

Citat:
Ursprungligen postat av Nicoo
Håller bara med dig på alla nivåer. Jag fuckade ur oavbrutet, stod inte still en enda sekund, jag var genomblöt med svett efter typ en timme.. Så vi tog vattenkannorna och hällde vatten över hela oss och alla andra haha, riktigt skönt blev det . Kan säga att det är det bästa jag gått på också någonsin och jag har gått på en hel del rave/konserter/whatever. Men detta tar fan allt .

Jag sket verkligen i allt, jag är lite tjock men jag drog av mig tröjan och körde med resten av grabbarna hahaha, jag orkade fan inte bry mig jag bara körde min grej från 10 till 3. Så jävla glad att en tjejpolare berättade typ 4 timmar innan att shit det är aod med flux och doctor p ikväll. Tveka inte en sekund !

Bland dem bästa och mest minnesvärda kvällarna någonsin. Synd för er som missa det men ändå bor i Stockholm .
Bara köra mannen!! Jag va nära med att slita av mig allt och ge JÄRNET, jag fuckade ur totalt. Har så jävla ont i vaderna, axlar, nacke, ben och rygg av allt hoppande ahah!

Citat:
Ursprungligen postat av marrren
Det var verkligen den absolut bästa kvällen på jävligt länge. Musiken, ljushowen, människorna, det var fan svettigt. Jag kände mig konstant hög och i trans fastän jag inte ens fick mig annat än två glas vin, de ni, det är grejer.

Citat:
Ursprungligen postat av Cellulosa
AOD var brutalt! Har aldrig dansat så mycket i hela mitt liv och då var det många spärrar att ta sig över innan jag verkligen kunde släppa loss. Doctor P var otroligt bra. Blev dock lite besviken på Flux Pavilion, men kan varit att jag och sällskapet var helt slut runt 1-2 snåret och att det måste vara jävligt svårt att gå upp efter Dr. P och överträffa honom.

Schysst med lite härligt efter-beeep i öronen också.

Alla verkar ha haft det fett iaf!!
Citera
2011-05-28, 02:04
Medlem
Azchateros avatar
kan vara ärlig och säga att jag fortfarande har ont i HELA kroppen, även fast det är typ två dagar sedan AOD!

är lite smått full igen, men vafan, ett Dubstep-event dödar en mer än någon annan genre.

Blev fan stoppad flera gånger på grund av mitt armband där det står ALL OUT DUBSTEP på, alla frågade om jag var där i Torsdags!

Fy fan! Vill bara tillbaka, så vidrigt jävla underbart! Inget kan slå denna kväll!

Tittar just nu på alla youtubevideos på Flux & Doktorn!
Citera
2011-05-28, 10:05
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azchatero
kan vara ärlig och säga att jag fortfarande har ont i HELA kroppen, även fast det är typ två dagar sedan AOD!

är lite smått full igen, men vafan, ett Dubstep-event dödar en mer än någon annan genre.

Blev fan stoppad flera gånger på grund av mitt armband där det står ALL OUT DUBSTEP på, alla frågade om jag var där i Torsdags!

Fy fan! Vill bara tillbaka, så vidrigt jävla underbart! Inget kan slå denna kväll!

Tittar just nu på alla youtubevideos på Flux & Doktorn!
Agreed, känner mig helt krokig haha! Jag ville ha ett sånt där band, fattade aldrig var man fick det. Hade varit grymt att ha från kvällen, då jag inte lyckades få med mig en enda av de 10st posters jag rev ner för att ta hem..
Citera
2011-05-28, 12:32
Medlem
scmhoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruxillimux
Agreed, känner mig helt krokig haha! Jag ville ha ett sånt där band, fattade aldrig var man fick det. Hade varit grymt att ha från kvällen, då jag inte lyckades få med mig en enda av de 10st posters jag rev ner för att ta hem..
Man fick ett sådant band när man gick ut. Stod en kille där och delade ut.

Förövrigt var AOD i torsdags helt sjukt! Gick ju inte att stå stilla i en sekund!
Men som många säger, så var Flux lite av en besvikelse. Tror nog att Doctor P satte ribban lite för högt.
Citera
2011-05-28, 14:06
Medlem
Azchateros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruxillimux

Haha!

Jag har en affisch hemma, den sitter fint på väggen.
Citera
2011-05-28, 22:13
Medlem
Hkarns avatar
Phon.o - Slavemode
http://www.youtube.com/watch?v=s8XbJd3SM3M

Låter lite som Burial. Borde kanske postat i tråden om engelsk dansmusik men men.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in