2008-02-09, 00:01
Medlem
Helt värdelöst att spela på privat server. Inte kul att sitta där som en jävla fattiglapp
Citera
2008-02-09, 18:33
Medlem
FuskandeTalibans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qurry
Helt värdelöst att spela på privat server. Inte kul att sitta där som en jävla fattiglapp
Det handlar ju inte direkt om pengarna ... Det är roligt. Det är roligt att inte behöva spela månader för att ha en lvl 70 med bra gear. Det är roligt att kunna köra solo i raids.
Citera
2008-02-10, 20:54
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuskandeTaliban
Det handlar ju inte direkt om pengarna ... Det är roligt. Det är roligt att inte behöva spela månader för att ha en lvl 70 med bra gear. Det är roligt att kunna köra solo i raids.

hehe eller hur solade BT last night, var rätt så schysst på retail wow så kommer jag aldrig komma dit - så nu har jag fått uppleva det med
Citera
2008-02-27, 23:44
Medlem
psyk-os avatar
crackade privat servrar

Någon som kan ge mig info om detta ?
PM går också bra.
Hur "lägger jag mig in" i en crackad privat server och vad behövs?
Citera
2008-02-29, 02:16
Medlem
Tyngastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Någon som spelar på Toxic WoW kanske? I så fall får ni gärna skriva, så kan man fixa någon raid på något.

Japp, heter Krok på EU-servern, bara /w om du vill lira nångång
Citera
2008-02-29, 03:31
Medlem
Svejsares avatar
Jag lirar också på Toxicwow. Kör alliance och heter Trollkarlen och Slakt!

Nu har de dessutom öppnat en BG realm som bara är WSG/AV/AB så får du pengar per kill och kan köpa gear för det! Skit skojj!

På BG servern heter jag Magen
Citera
2008-03-02, 02:15
Medlem
Att bli disconnectad från crackade servrar

Tjaa ! jag lirade från www.splashgame.org´s servrar och jag blev disconnected rätt så ofta , ibland efter 30 min , ibland efter 50 min , för att sedan starta spelet och se min gubbe död =)

Jävligt jobbigt att bli disconnected alltså. Vad beror det på ?`

Btw, vore fett om någon kunde tipsa mig om att gå med i någon crackad server som inte disconnectar folk! för jag behöver bara ändra min realmlist då väl ... eller måste jag skaffa ett nytt konto på den nya sidan jag blir tipsad om ?

tacksam för svar!
Yours..!!
Citera
2008-03-02, 19:51
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimisul
Tjaa ! jag lirade från www.splashgame.org´s servrar och jag blev disconnected rätt så ofta , ibland efter 30 min , ibland efter 50 min , för att sedan starta spelet och se min gubbe död =)

Jävligt jobbigt att bli disconnected alltså. Vad beror det på ?`

Btw, vore fett om någon kunde tipsa mig om att gå med i någon crackad server som inte disconnectar folk! för jag behöver bara ändra min realmlist då väl ... eller måste jag skaffa ett nytt konto på den nya sidan jag blir tipsad om ?

tacksam för svar!
Yours..!!

läs lite tidigare i denna tråd så hittar du bra servrar, och att du blir DC'ad hänger oftast på servern och inte dig(?).

Du byter ip i realmlist och reggar dig på serverns hemsida så får du ett nytt account att logga in med (Allt detta hittar du tidigare i tråden, 1-2 sidor tillbaka för de mest uppdaterade).
Citera
2008-03-02, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notN
läs lite tidigare i denna tråd så hittar du bra servrar, och att du blir DC'ad hänger oftast på servern och inte dig(?).

Du byter ip i realmlist och reggar dig på serverns hemsida så får du ett nytt account att logga in med (Allt detta hittar du tidigare i tråden, 1-2 sidor tillbaka för de mest uppdaterade).

E lite ny med wow så hajade inte riktigt allt du sa !
reggar = ?

räcker det inte med att bara bli medlem på serverns hemsida samt ändrar min realmlist till det namnet som står på hemsidans !?
Citera
2008-03-02, 21:12
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dimisul
E lite ny med wow så hajade inte riktigt allt du sa !
reggar = ?

räcker det inte med att bara bli medlem på serverns hemsida samt ändrar min realmlist till det namnet som står på hemsidans !?

Jo exakt så ska du göra

reggar = registera = att bli medlem på serverns hemsida
Citera
2008-03-02, 21:52
Medlem
psyk-os avatar
Ett par frågor om Wow/crackade servrar

Svar på dessa uppskattas stort =)

1. Kan man "bara" ha 10 abilities (?) (syftar på dom 10 tomma/fulla fälten längst ner åt vänster på skärmen.

2. Vad ska man tänka på när man joinar en server ? (för och nackdelar)

3. Varför blir man disconnected från en server ?

4. kan man förlora attribut / kan attributen sjunka ? (isåfall hur)

5. kan man förlora XP ? På vilket sätt kan man isåfall förlora XP ?

6. Vad händer om jag som tex orc går till andra sidan världen och går till en human town( när det är normal mode och inte pvp)

Som sagt , jävligt schysst om någon kunde svara på dessa frågor !
Mvh
Citera
2008-03-02, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notN
Jo exakt så ska du göra

reggar = registera = att bli medlem på serverns hemsida

Kunde inte logga in efter att jag blev medlem på en sida (syftar på toxic wow).
Kan detta bero på att jag är medlem (med min hotmail) på splashgames?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in