Citat:
Ursprungligen postat av
CougheeBrotha
Vad kommer K3 erbjuda som inte LB erjuder då? Bättre scripting(haha..)? Ingen p2w(seriös?)? Mindre ryssar/kinerser(kom igen..)? Eller har jag missat något?
Vill tillägga att jag inte hatar på K3, tycker givetvis att nya spelare ska dra sig dit, men folk som redan spelar på LB förstår jag inte varför man ska lämna nu?
Vilket fall som helst hoppas jag att K3 får en bra launch or många spelare, är absoulut inget shill för LB/Elysium bara undrar hur folk tänker osv.
Självklart bättre scripting, det har de haft sedan Shenna tog över Nostalrius Core och byggde Anathema.
Ja, man kan inte köpa guld eller karaktärer, sånt som sker på organiserad nivå på LB och dess föregångare sen Nostalrius.
"Kom igen..?" Ja, de har ju bannat VPN och Kina, du får 0 goldwhispers/mail på Kronos, men det kanske är negativt för dig eftersom du verkar föredra att man kan köpa guld? Fråga vem som helst som kör på Kronos. De blev ju ddosade i flera veckor av guldsäljare när de bannade dem för att kunna connectra så Kronos tappade population, men i efterhand var det ju lätt värt det.
Vad är det du inte förstår? Folk gillar fresh och vill hellre spela på en bra server än en dålig, dock vill folk spela på en populerad server främst av allt, och nu har Kronos äntligen det också (verkar det som) - så det finns i princip ingen anledning att köra på LB om man inte köper guld eller är lat så man inte orkar köra om.
När folk har "provat" k3 i några dagar och loggar in på LB och får goldwhisper efter 10 min, tror du att de stannar på LB då?