2017-01-07, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Hade varit jävligt kul om de som börjar på Elysium PvP fresh, oavsett faction, hade anslutit sig till en discord-server eller dylikt. Chatta om progression/frågor/råd eller snacka med voice för de som vill.
Agreed! Behöver man hosta dem själva eller hur gör man? Aldrig använt discord
Citera
2017-01-07, 09:17
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipsterSomFan
Agreed! Behöver man hosta dem själva eller hur gör man? Aldrig använt discord

Tror att det är gratis att hosta en server, man skapar exempelvis "Elysium Flashback" som man sedan connectar till.

Ska inte säga alltför mycket, men när jag kopplat upp datorn i nya boningen idag så kan jag ta en titt!
Citera
2017-01-07, 14:29
Medlem
Tjena boys! Försöker skapa ett account på Elysium-Hemsidan men fyller i allt, klickar i rutan att jag godkänner the terms och sedan rutan för att säkerställa att man inte är en robot. Efter det händer inget? Är det så att man måste vänta till 18:00 för att kunna skapa ett account?

Tacksam för svar!
Citera
2017-01-07, 14:42
Medlem
glorups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dailydijon
Tjena boys! Försöker skapa ett account på Elysium-Hemsidan men fyller i allt, klickar i rutan att jag godkänner the terms och sedan rutan för att säkerställa att man inte är en robot. Efter det händer inget? Är det så att man måste vänta till 18:00 för att kunna skapa ett account?

Tacksam för svar!

jag gjorde ett konto igår och det funkade för mig. Håller på att installera spelet nu.

btw en bra video inför ikväll: https://www.youtube.com/watch?v=iWURgURZd00
Citera
2017-01-07, 14:56
Medlem
glorups avatar
BESLUTS ÅNGEST

samtidigt som jag vill vara med och tävla på den nya fräsha servern som släpps klockan 6 ikväll vet jag inte hur jag ska göra. Dilemmat för mig är att det är en pvp server som släpps och inte en pve. Jag brinner verkligen för pve men älskar samtidigt world pvp för att det är endel av spelet. Drömmen att finnas med bland truppen när vi downar Ragnaros eller onyxia på elysium fresh kan jag nästan se framför mig. Att vara med och vara en av de första vore oerhört stort!!

Men orkar jag med att stå i queue bara för att eller att vänta i 2 veckor för att kunna glida igenom start zonerna ?

JAG ORKAR INTE!!

någon får bestämma åt mig, ska jag börja på Nostalrius (pve) eller ska jag kriga på som alla andra på elysium fresh (pvp) ?
Citera
2017-01-07, 14:58
Medlem
Citat:

Tacksam för svar!

Samma här, har säkert stängt ner funktionen då för många konton skapas.

Servern som släpps ikväll är alltså en helt ny pvp server eller har jag fattat detta fel?
Senast redigerad av ASAPROCKY 2017-01-07 kl. 15:22.
Citera
2017-01-07, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
BESLUTS ÅNGEST

samtidigt som jag vill vara med och tävla på den nya fräsha servern som släpps klockan 6 ikväll vet jag inte hur jag ska göra. Dilemmat för mig är att det är en pvp server som släpps och inte en pve. Jag brinner verkligen för pve men älskar samtidigt world pvp för att det är endel av spelet. Drömmen att finnas med bland truppen när vi downar Ragnaros eller onyxia på elysium fresh kan jag nästan se framför mig. Att vara med och vara en av de första vore oerhört stort!!

Men orkar jag med att stå i queue bara för att eller att vänta i 2 veckor för att kunna glida igenom start zonerna ?

JAG ORKAR INTE!!

någon får bestämma åt mig, ska jag börja på Nostalrius (pve) eller ska jag kriga på som alla andra på elysium fresh (pvp) ?

Det är gött att inte bli gankad på PvE men samtidigt så är det jobbigt när det springer runt fiender och man kan inget göra. Blir heller ingen spänning ute i världen. Ungefär som att spela ett skräckspel fast det finns inget som kan döda dig, inte särskillt spännande längre. Eller som när TBC dök upp med flying mounts, tog också bort spänningen/risken med att bege sig någonstans.
Citera
2017-01-07, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
BESLUTS ÅNGEST

JAG ORKAR INTE!!

Självklart ska du spela på Elysium PVP. Mitt tips är att inte fokusera på quests utan grinda djur istället.
Citera
2017-01-07, 16:09
Medlem
Sokools avatar
Citat:

Tacksam för svar!

Testa att använda en annan webläsare och se om det hjälper
Citera
2017-01-07, 16:19
Medlem
glorups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bozzot
Det är gött att inte bli gankad på PvE men samtidigt så är det jobbigt när det springer runt fiender och man kan inget göra. Blir heller ingen spänning ute i världen. Ungefär som att spela ett skräckspel fast det finns inget som kan döda dig, inte särskillt spännande längre. Eller som när TBC dök upp med flying mounts, tog också bort spänningen/risken med att bege sig någonstans.

Jag kör på som alla andra, kommer Paladins kunna göra Reckoning Bombs i början ?
Citera
2017-01-07, 16:24
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaade
Självklart ska du spela på Elysium PVP. Mitt tips är att inte fokusera på quests utan grinda djur istället.

Sämsta tipset jag sett för denna. Det är questen som ger lvls, ska du grinda ''djur'' på en nyöppnad server bör du ha tålamod till max. Springa utanför start zonen för att döda de högre mobsen kommer det ta tid + att du får dricka/äta efter varje mob.
Citera
2017-01-07, 16:33
Medlem
glorups avatar
jag har tankat ner clienten och ändrat realmlist. Behöver jag inte patcha och installera spelet PÅ datorn ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in