2017-01-07, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
jag har tankat ner clienten och ändrat realmlist. Behöver jag inte patcha och installera spelet PÅ datorn ?

Ladda ner klienten, ändra realmlist och starta wow.exe filen.
Citera
2017-01-07, 16:59
Medlem
Bara en timme kvar

Vilken sida ska ni lira på?
Citera
2017-01-07, 17:03
Medlem
CougheeBrothas avatar
Alliance!
Citera
2017-01-07, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonsickness
Bara en timme kvar

Vilken sida ska ni lira på?

Alliance, hunter!
Citera
2017-01-07, 17:38
Medlem
Obscuritys avatar
Någon som rollar Orc/Troll som vill teama upp och döda lite högre mobs, om det ens är spelbart?
Citera
2017-01-07, 17:40
Medlem
BlondinBalles avatar
Obscurity, jag har svängt om och kommer nu lira horde. Horde har jag aldrig spelat förut så ska bli spännande.

Warrior blir klassen och 99% säker på undead men jag kan ju snabbt ta zeppelinaren till dig. Jag tror fö. det är snabbaste sättet att få XP i början, att upptäcka nya zoner.
Citera
2017-01-07, 17:42
Medlem
Någon som kan logga in på deras andra servers? Är fast på authentication
Citera
2017-01-07, 17:42
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlondinBalle
Obscurity, jag har svängt om och kommer nu lira horde. Horde har jag aldrig spelat förut så ska bli spännande.

Warrior blir klassen och 99% säker på undead men jag kan ju snabbt ta zeppelinaren till dig. Jag tror fö. det är snabbaste sättet att få XP i början, att upptäcka nya zoner.

Gött... Men fan, kan inte connecta till någon server alls, blir disconnected i kön!?

... Sedan tror jag det är bättre att jag kommer till dig, finns ju scarlet snubbar vid pumpkin farm man kanske kunde slaktat?
Citera
2017-01-07, 17:45
Medlem
glorups avatar
Citat:

man får alltså XP när man upptäcker nya zoner ?
Citera
2017-01-07, 17:45
Medlem
BlondinBalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Gött... Men fan, kan inte connecta till någon server alls, blir disconnected i kön!?

... Sedan tror jag det är bättre att jag kommer till dig, finns ju scarlet snubbar vid pumpkin farm man kanske kunde slaktat?

Är väl ännu mer folk på "min sida" än din? Brukar inte undeads population överstiga orc+troll ihop?edit: lirar Tauren istället

Jag funderar helt seriöst att corpse runna + smarta spirit healer ress och bara upptäcka massa FP & områden första timmarna. Jag har sett en guide hur man gör det på alliancesidan och blev inspirerad att göra något liknande som horde. Dock kommer det inte bli lika effektivt för jag kan såklart inte följa den guiden men själva tillvägagångssättet att skaffa XP på en overcrowded server är intressant.

Samma fel för mig som för dig vid inloggning. Skulle inte förvåna mig om det blir DDOS nu till serverstart Sidan nere för mig https://elysium-project.org/

Citat:
Ursprungligen postat av glorup
man får alltså XP när man upptäcker nya zoner ?

Ja, och områden inom zonerna.

Här har ni bra musik att spela när ni spelar WoW https://youtu.be/menjVgV8Oew?list=RDUCFUuobv1SE
Senast redigerad av BlondinBalle 2017-01-07 kl. 17:53.
Citera
2017-01-07, 17:56
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Är väl ännu mer folk på "min sida" än din? Brukar inte undeads population överstiga orc+troll ihop?edit: lirar Tauren istället

Jag funderar helt seriöst att corpse runna + smarta spirit healer ress och bara upptäcka massa FP & områden första timmarna. Jag har sett en guide hur man gör det på alliancesidan och blev inspirerad att göra något liknande som horde. Dock kommer det inte bli lika effektivt för jag kan såklart inte följa den guiden men själva tillvägagångssättet att skaffa XP på en overcrowded server är intressant.

Samma fel för mig som för dig vid inloggning. Skulle inte förvåna mig om det blir DDOS nu till serverstart Sidan nere för mig https://elysium-project.org/

Ja, och områden inom zonerna.

Här har ni bra musik att spela när ni spelar WoW https://youtu.be/menjVgV8Oew?list=RDUCFUuobv1SE

Ingen dum idé, ska nog bara explora, Flightpaths etc, fan ingen mening att "spela" ändå
Citera
2017-01-07, 17:58
Medlem
glorups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurity
Ingen dum idé, ska nog bara explora, Flightpaths etc, fan ingen mening att "spela" ändå

samma här, dock väljer jag alliance. Är det någon som kommer in ? fastnar i authentication
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in