Citat:
Det är alltid problem med en ny server och går aldrig helt problemfritt. Sen måste du grinda förbi alla eftersom det är omöjligt att göra quest då alla mobs är tagna i startarean, vilket är jobbigt. Detta måste man hålla igång tills man blir ganska hög level. Dvs ingen rolig upplevelse. Jag tror det räcker med några dagar högst en vecka för att kunna börja levla utan att det flödar över och man slipper stressen.
Hmm okej får se hur hårt jag går in för det

Citat:
De var ju hemskt när man provade nost i helgen
lagg och mycket folk men de är väl oundvikligt men kommer nog bli värre vid fresh start. Just nu kör jag på kronos2 med hunter snart lvl 28 och tycker de är otroligt skoj. Har bra proff och skill samt okej gear, vill nog fortsätta på kronos2 och min hunter men tråkigt att spela själv
om nu hela kronos2 går till fresh? Någon här som också kör kronos2 och har tankar på att stanna och fortsätta? Btw spelar alliance
lagg och mycket folk men de är väl oundvikligt men kommer nog bli värre vid fresh start. Just nu kör jag på kronos2 med hunter snart lvl 28 och tycker de är otroligt skoj. Har bra proff och skill samt okej gear, vill nog fortsätta på kronos2 och min hunter men tråkigt att spela själv
om nu hela kronos2 går till fresh? Någon här som också kör kronos2 och har tankar på att stanna och fortsätta? Btw spelar allianceTror tyvärr de allra flesta lämnar Kronos, inklusive jag :/ Har svårt att motivera mig att spela på en server när nästan alla spelar på en annan. Också bra om hela vanilla communityn hålls på en specifik server

Har dock inte kunnat logga in på över 1h nu, någon med samma problem?
Fan känns som det är lite folk inne nu på morgonen så kanske hade man kunnat questa lite...