2012-02-05, 21:30
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Det var väl drygt 100 som var online senast jag loggade in för någon vecka sen om jag inte missminner mig.

Skön tid du kollar på. Var 2400 när jag kollade för någon timme sen.
Citera
2012-02-06, 02:36
Medlem
ZyreX_86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Det var väl drygt 100 som var online senast jag loggade in för någon vecka sen om jag inte missminner mig.

Just nu halv 3 på natten är det fortvarnade över 2000pers online så jag undrar vart du fick dom där 100 ifrån igentligen.
Citera
2012-02-07, 10:55
Medlem
Telefonladdares avatar
Tänkte bara fråga er som lirar på Feenix hur man ens ska kunna levla om man inte känner någon som ger en guld? Har bara blivit level 20 men har ju minst 10 spells jag inte kan lära mig då jag inte har tillräckligt med pengar...
Citera
2012-02-07, 11:10
Medlem
ViciousDeliciouzs avatar
Är det bara jag som saknar Burning fusion? Den ligger väl nere om jag inte missminner mig?
Citera
2012-02-07, 12:08
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telefonladdare
Tänkte bara fråga er som lirar på Feenix hur man ens ska kunna levla om man inte känner någon som ger en guld? Har bara blivit level 20 men har ju minst 10 spells jag inte kan lära mig då jag inte har tillräckligt med pengar...

Jag levlade själv med min rogue och de var ett helvete, men det gick. Håll dig till gröna quests typ. Ta alla tillfällen i akt att försöka hitta billigt grön-gear.
Citera
2012-02-07, 13:04
Medlem
Telefonladdares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Jag levlade själv med min rogue och de var ett helvete, men det gick. Håll dig till gröna quests typ. Ta alla tillfällen i akt att försöka hitta billigt grön-gear.

Får ju göra det som det känns. Men hur gick det med mount för dig då? Måste ju varit helt åt helvete där också. Vad lirar folket på Flashback för faction förresten? Någon guild som man kanske skulle kunna joina?
Senast redigerad av Telefonladdare 2012-02-07 kl. 13:06.
Citera
2012-02-07, 16:41
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds

Tyckte det var lätt. Dock körde jag feral druid så skadan var inte superb men nog klarade jag mig alltid.
Citera
2012-02-07, 17:26
Medlem
http://wow-tbc.com är en ny blizzlike TBC server (2.4.3) den är även hostad i sverige någon som kanske är intresserad av att kasta ihop en svensk guild ?
Citera
2012-02-07, 18:03
Medlem
Telefonladdares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pitbullx4
http://wow-tbc.com är en ny blizzlike TBC server (2.4.3) den är även hostad i sverige någon som kanske är intresserad av att kasta ihop en svensk guild ?

Din server eller? "Most Online Ever: 4". Verkar inte vara så populär må jag säga.
Citera
2012-02-07, 18:28
Medlem
Citat:
Din server eller? "Most Online Ever: 4". Verkar inte vara så populär må jag säga.

Om du läser så står det att servern är ny, den kom upp igår
Citera
2012-02-07, 18:37
Bannlyst
Någon som känner till någon bra server med cata och senaste patchen 4.3,2 eller vilken d nu va?

Hittade en server men blir bara disconnectad,,, Jag använder mitt "original" wow ändrar bara i realmlist.

Jävla krångel med patchar hit och dit!! Nu köper jag speltid istället..
Senast redigerad av Nr77 2012-02-07 kl. 19:24.
Citera
2012-02-07, 20:26
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Får ju göra det som det känns. Men hur gick det med mount för dig då? Måste ju varit helt åt helvete där också. Vad lirar folket på Flashback för faction förresten? Någon guild som man kanske skulle kunna joina?
Mount var enkelt. Votar du på hemsidan var 12e timme? Du får 4 VP (Vote Points) varje gång du kan vota om du votar på alla 4 knapparna. När du har 20 VP kan du byta in dessa emot ett item som skickas till din mail in-game på vald karaktär. Detta item säljer du till en vendor och du får 100g.

Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Tyckte det var lätt. Dock körde jag feral druid så skadan var inte superb men nog klarade jag mig alltid.
Du heala dig inte emellanåt då? Sen beror det på hur tur man har med gear osv också. Mycket som spelar in.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in