2014-04-28, 14:46
Medlem
Om det är någon som gillar WotLK och skulle vilja spela det igen så kan jag rekommendera Gamer-District...

En mid-rate blizzlike server (7x och dubbel exp på helger), alla raids/dungeons scriptade,
aktiva devs och staff, stabil server (sällan det crashar) och mycket mer...

Något jag kan tillägga är att de gjort en custom transmog feature vilket är hur coolt som helst...

Igår dödade jag LK för första gången, så jävla awesome!

Kan nås på namnet Belden eller PM här!
Citera
2014-05-04, 11:46
Medlem
Tjena tänkte eftersom jag inte längre spelar wow-one Archangel 70 TBC server längre se om nån är intresserad av att köpa min Paladin där .

Den har Fullt Kara och lite heroic gear som både tank och retribution, ligger endel för holy i banken med.
Har epic flying mount och den exalted cenarion expidition mountet.
Den har även Swift Zulian Tiger (ZG tigern)

Jag vet det är gratis o spela på Archangel o det är en privatserver, men det har ändå lagts ned ett otal antal timmar för att vara helt klar att gå med i SSC och The Eye raids. Japp karaktärern står bara o väntar på en spelare att börja spela T5 content

Är inte ute efter några hutlösa priser men kanske en eller 2 månaders speltid på det "riktiga" wow (MoP).

PM för mer vid intresse, ha de.
Senast redigerad av Ganjubas 2014-05-04 kl. 12:03.
Citera
2014-05-04, 12:10
Medlem
Jag är sugen på att börja spela WoW igen och funderar på kanske en privat server istället. Några tips på bra servrar?
Citera
2014-05-05, 18:14
Medlem
Din gnidna människa. Bara för att du lagt ner tid på en sak så ska inte någon annan behöva betala för det! Hoppas ingen köper det!

Citat:
Ursprungligen postat av Ganjubas
Tjena tänkte eftersom jag inte längre spelar wow-one Archangel 70 TBC server längre se om nån är intresserad av att köpa min Paladin där .

Den har Fullt Kara och lite heroic gear som både tank och retribution, ligger endel för holy i banken med.
Har epic flying mount och den exalted cenarion expidition mountet.
Den har även Swift Zulian Tiger (ZG tigern)

Jag vet det är gratis o spela på Archangel o det är en privatserver, men det har ändå lagts ned ett otal antal timmar för att vara helt klar att gå med i SSC och The Eye raids. Japp karaktärern står bara o väntar på en spelare att börja spela T5 content

Är inte ute efter några hutlösa priser men kanske en eller 2 månaders speltid på det "riktiga" wow (MoP).

PM för mer vid intresse, ha de.
Citera
2014-05-06, 10:48
Medlem
RevolutionIsMyNames avatar
Några fler som lirar på Molten-WoW? Kör Ragnaros Wotlk servern horde/ally. För övrigt den bästa WOTLK servern med många spelare, köer under kvällar och helger. PuGs 24/7, instant BG Q's och arena, fullt scriptade raids m.m m.m . Skriv om ni lirar
Citera
2014-05-12, 19:30
Medlem
någon som spelar på emerald dream, alliance?
Citera
2014-05-12, 22:37
Medlem
Finns det någon som spelar / har spelat på Hellgrounds tbc server? Hur är den?
Citera
2014-05-20, 13:08
Medlem
debonairs avatar
Vilken vanillaserver har flest spelare, Feenix eller Vanillagaming?
Citera
2014-05-26, 14:05
Medlem
Nån som spelar på archangel? började där nyss!! är lvl 70 servern på feenix. Är ju ett helvette att få tag i pengar :S
Citera
2014-05-26, 15:44
Medlem
Lirar på horde sidan, nån trevlig själ som kan tänka sig skicka nå pengar? så jag iaf kan träna lite spells osv
Citera
2014-06-12, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yolo1234
Nån som spelar på archangel? började där nyss!! är lvl 70 servern på feenix. Är ju ett helvette att få tag i pengar :S

Det är egentligen inte alls svårt, dra till hand of guldan i shadowmoon valley och farma primal fires i 1 timme så drar du antagligen ihop runt 50 g av items + 200 av primal fires som du säljer. Om det inte finns en kotte som farmar där kan du nog få ihop en del mer.
Citera
2014-06-19, 14:22
Medlem
Turbojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RevolutionIsMyName
Några fler som lirar på Molten-WoW? Kör Ragnaros Wotlk servern horde/ally. För övrigt den bästa WOTLK servern med många spelare, köer under kvällar och helger. PuGs 24/7, instant BG Q's och arena, fullt scriptade raids m.m m.m . Skriv om ni lirar

Jupp, lirar där. Har en 78 warrior som jag börjat twinka, hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in