2012-02-07, 21:31
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Mount var enkelt. Votar du på hemsidan var 12e timme? Du får 4 VP (Vote Points) varje gång du kan vota om du votar på alla 4 knapparna. När du har 20 VP kan du byta in dessa emot ett item som skickas till din mail in-game på vald karaktär. Detta item säljer du till en vendor och du får 100g.

Du heala dig inte emellanåt då? Sen beror det på hur tur man har med gear osv också. Mycket som spelar in.

Var ett tag sen, har gubben kvar dock. Men givetvis healade jag mig mellan fighterna men inte under fighterna vad jag minns.

Kan ha haft tur med drops. Råkade ta bort min vanilla wow map annars hade jag gått in och tittat vad jag har för gear.
Citera
2012-02-07, 23:42
Medlem
Telefonladdares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeds
Mount var enkelt. Votar du på hemsidan var 12e timme? Du får 4 VP (Vote Points) varje gång du kan vota om du votar på alla 4 knapparna. När du har 20 VP kan du byta in dessa emot ett item som skickas till din mail in-game på vald karaktär.

Det visste jag faktiskt inte och kan ju hjälpa mycket med mount och spells m.m. under vägens gång, tack! Råkar inte lira i någon guild som behöver en prälle och en rogue?

Citat:
Ursprungligen postat av pitbullx4
Om du läser så står det att servern är ny, den kom upp igår

Frågade bara om det var din, problem med det eller? Förövrigt vill jag inte spela på någon server som inte har några spelare på.
Citera
2012-02-07, 23:45
Medlem
ZyreX_86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pitbullx4
http://wow-tbc.com är en ny blizzlike TBC server (2.4.3) den är även hostad i sverige någon som kanske är intresserad av att kasta ihop en svensk guild ?

Blir att avvakta ett tag och se om det kommer nå folk till den server, har letar efter en bra 2.4.3 server länge men har inte hittat någon än så länge, antingen är det "fun servers" eller så får man full brutal gear direkt eller så är det våldsamma lagg.
Som sagt, väntar och ser lite vad som kommer hända med det där servern innan man drar igång och levlar något.
Citera
2012-02-08, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telefonladdare
Frågade bara om det var din, problem med det eller? Förövrigt vill jag inte spela på någon server som inte har några spelare på.

Nedå inga problem med det, och ja jag äger servern.
Citera
2012-02-08, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZyreX_86
Blir att avvakta ett tag och se om det kommer nå folk till den server, har letar efter en bra 2.4.3 server länge men har inte hittat någon än så länge, antingen är det "fun servers" eller så får man full brutal gear direkt eller så är det våldsamma lagg.
Som sagt, väntar och ser lite vad som kommer hända med det där servern innan man drar igång och levlar något.

Förhoppningsvis så kommer vi ha spelare innom några veckor vi arbetar för fullt med att annonsera nu
Citera
2012-02-08, 05:14
Bannlyst
Spela inte på molten-wow jävla grötig skitsida med dålig jävla info.. Jag sätter upp en snyggare sida på 2 röda där man se den jävla informationen om realmlist..ska det va så jävla svårt,,fan va ja lackar ur på sidor som inte har ordentlig information. Jag ska se vad sidan har för säkerhet, kommer jag in raderar jag hela jävla skiten och fuckar upp ordentligt för dom. Eller så bjuder jag dom på en fet jävla DDoS i ett par dagar så dom tappar spelare...
Senast redigerad av Nr77 2012-02-08 kl. 05:17.
Citera
2012-02-08, 11:07
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nr77
Spela inte på molten-wow jävla grötig skitsida med dålig jävla info.. Jag sätter upp en snyggare sida på 2 röda där man se den jävla informationen om realmlist..ska det va så jävla svårt,,fan va ja lackar ur på sidor som inte har ordentlig information. Jag ska se vad sidan har för säkerhet, kommer jag in raderar jag hela jävla skiten och fuckar upp ordentligt för dom. Eller så bjuder jag dom på en fet jävla DDoS i ett par dagar så dom tappar spelare...

Svårt att klicka på features? Sedan har väl sidan deras inte särskilt mycket med ingame materialet att göra.
Lite DDR/soviet stuk på moderatorerna dock. Plockar bort alla trådar i forumet som inte "passar"

Är det själva realmlistan du är ute efter så har dom inte den särskilt synligt då dom antagligen förväntar sig att du laddar ner deras client? Annars är den "logon.molten-wow.com" vilket är jävligt lätt att lista ut.

Bara för att du saknar baskunskaper att navigera runt en sida betyder inte att den är dålig. Du ska veta vilka jävla pappskallar som lyckats ta sig in på servern.
Senast redigerad av hockexx 2012-02-08 kl. 11:15.
Citera
2012-02-14, 20:09
Medlem
hockexxs avatar
Installerade Feenix clienten igen, loggat in men känner mig lite vilse igen. Ska försöka skilla upp min LW och göra lite healing gear till att börja med. Fattig som en kyrkråtta var jag med.
Citera
2012-02-15, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Installerade Feenix clienten igen, loggat in men känner mig lite vilse igen. Ska försöka skilla upp min LW och göra lite healing gear till att börja med. Fattig som en kyrkråtta var jag med.

Feenix server är det sämsta jag någonsin spelat på. Börja inte där. Det finns bara en server för vanilla wow som är rolig, relativt buggfri, bra devs, inga donations eller vote points osv. Den heter World of scriptcraft, bara att googla. Tro mig har spelat på alla 60 servrar som finns tillgängliga och det där är den enda som håller och som verkar ha en lovande framtid.
Citera
2012-02-15, 18:48
Medlem
haiguises avatar
Vill bara passa på att tipsa om Anachronos privatserver, det är TBC, 2.4.3 och snart drar season 1 igång, Kara är helt skriptad och gruul släpptes nyligen, den är jävligt skön faktiskt, det enda som saknas är mer spelare. Xprates är kraftigt ökade (8x tror jag) men drops beter sig som vanligt utöver att world drops är kraftigt ökade i Azeroth, INTE outland.

Väldigt få buggar vad jag har upplevt, det värsta jag har varit med om är när jag som level 66 i Sethekk Halls lyckades aggroa mobs från ett annat rum genom väggen. Populationen börjar bli rätt bra på hordesidan men tydligen är ally sidan ganska öde. Så joina, googla bara Anachronos.

Dessutom finns det en Fragbite guild som behöver tryckas ner i skorna lite

Edit: Du startar dessutom (bekvämt som fan) på level 45 med lite blått gear som är relevant för leveln + att du får alla skills upp till level 45 gratis. Tror även det x2 snabbare att skilla professions, och vapenskills behöver du inte bry dig om alls då de maxas varje gång du levlar.
Senast redigerad av haiguise 2012-02-15 kl. 18:50.
Citera
2012-02-15, 23:48
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lidana
Feenix server är det sämsta jag någonsin spelat på. Börja inte där. Det finns bara en server för vanilla wow som är rolig, relativt buggfri, bra devs, inga donations eller vote points osv. Den heter World of scriptcraft, bara att googla. Tro mig har spelat på alla 60 servrar som finns tillgängliga och det där är den enda som håller och som verkar ha en lovande framtid.

Jag har ju redan en level 60. Verkar rätt aktiv på både PVP och PVE fronten. Dock är det klart fler buggar än på Molten WoW, men något som spelar stor roll är populationen och där ligger tyvärr servern du rekommenderar för dåligt till just nu. Buggar kan jag dras med, det gör alla andra med och hitills har den varit relativt buggfri och latencyn är kanon och av vad jag forskat fram hitills så verkar raidsen vara relativt tuffa.

Att den skulle vara den sämsta du någonsin spelar på är en kraftig överdrift eller så har du helt enkelt inte provat särskilt många alls. Den minst buggiga servern jag testar är Molten, men jag stör mig enormt på väldigt många saker på WOTLK och det är helt enkelt inte lika roligt som vanilla.
Citera
2012-02-16, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Vill bara passa på att tipsa om Anachronos privatserver, det är TBC, 2.4.3 och snart drar season 1 igång, Kara är helt skriptad och gruul släpptes nyligen, den är jävligt skön faktiskt, det enda som saknas är mer spelare. Xprates är kraftigt ökade (8x tror jag) men drops beter sig som vanligt utöver att world drops är kraftigt ökade i Azeroth, INTE outland.

Väldigt få buggar vad jag har upplevt, det värsta jag har varit med om är när jag som level 66 i Sethekk Halls lyckades aggroa mobs från ett annat rum genom väggen. Populationen börjar bli rätt bra på hordesidan men tydligen är ally sidan ganska öde. Så joina, googla bara Anachronos.

Dessutom finns det en Fragbite guild som behöver tryckas ner i skorna lite

Edit: Du startar dessutom (bekvämt som fan) på level 45 med lite blått gear som är relevant för leveln + att du får alla skills upp till level 45 gratis. Tror även det x2 snabbare att skilla professions, och vapenskills behöver du inte bry dig om alls då de maxas varje gång du levlar.

Spelar också på den servern som ally och det är inte helt öde :P Bra server dock!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in