2011-09-16, 10:36
Medlem
alienDNAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZyreX_86
Du får ingen kö för att systemet inte fungerar, du måste göra en 5manna grupp före du kan sätta dig i kö, då poppar det.

eh.. va? jag använder ju random dungeon finder just för att SLIPPA fixa ihop 4 pers..

så du menar alltså att skiten inte funkar. bläh.

tips på server där RDF funkar??
Citera
2011-09-16, 14:21
Medlem
ZyreX_86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienDNA
eh.. va? jag använder ju random dungeon finder just för att SLIPPA fixa ihop 4 pers..

så du menar alltså att skiten inte funkar. bläh.

tips på server där RDF funkar??

Det är precis det jag menar, dom hade den aktiverad så att den fungerade förut men den skapade sanslösa laggspikar så att dom blev tvugna att stänga av funktionen som faktiskt söker efter folk.
Ett tips om du inte hittar någon annan server är att /join world och leta folk där, det kan gå snabbt, sen när du har 5pers så använder du RDF och blir skickat till någon instance.
Citera
2011-09-16, 22:00
Medlem
Kokmästarns avatar
Citat:
hey

blev sugen på wow men orkar fan inte betala pengar längre (spelat otroligt mkt sen 2008)

iaf så kör jag nu på Molten Wow!! väntetiderna för att komma in suger, men sen funkar det bra!!

jag kör Horde på Neltharion servern. (alltid varit alliance i alla år så tänkte omväxla) och är en shaman som kommer att bli resto/enhance.

adda mig heter Lonie

peace

edit: e de många noobs på molten wow? själv har jag spelat sen 2008 och vill helst inte spela med folk som aldrig spelat wow förr :/
spelar folk här för dom e snåla och inte vill betala , eller,
spelar folk här för dom inte spelar så ofta längre så dem vill inte betala, eller
spelar folk här som spelat lääänge men inte vill betala?

vad för typ av folk spelar egentligen på privata servers?

Privatservarna är såpass bra nu så att de är värt att ta en bugg eller två för att slippa betala 1200 om året.
Citera
2011-09-17, 18:56
Medlem
Har letat i något som känns som en evighet efter en privat server som är anpassad efter att spela med en grupp av 2 i alla instancer så som MC, BWL, AQ och naxx. Det enda jag har hittat som är nära det jag söker är en server där man raidar med en 5 manna grupp.

Tack på förhand
Citera
2011-09-18, 11:28
Medlem
Citat:
hey

blev sugen på wow men orkar fan inte betala pengar längre (spelat otroligt mkt sen 2008)

iaf så kör jag nu på Molten Wow!! väntetiderna för att komma in suger, men sen funkar det bra!!

jag kör Horde på Neltharion servern. (alltid varit alliance i alla år så tänkte omväxla) och är en shaman som kommer att bli resto/enhance.

adda mig heter Lonie

peace

edit: e de många noobs på molten wow? själv har jag spelat sen 2008 och vill helst inte spela med folk som aldrig spelat wow förr :/
spelar folk här för dom e snåla och inte vill betala , eller,
spelar folk här för dom inte spelar så ofta längre så dem vill inte betala, eller
spelar folk här som spelat lääänge men inte vill betala?

vad för typ av folk spelar egentligen på privata servers?

Jag spelar på molten, dock på deathwing och alliance

Jag spelar här pga jag inte spelar så himla mycket längre och vill inte betala. + molten har hög kvaltitet på servern. dvs stabil och ganska få buggar
Senast redigerad av Raaze 2011-09-18 kl. 11:32.
Citera
2011-09-18, 14:55
Medlem
alienDNAs avatar
spelar inte på molten längre. hur kul är det när RDF inte funkar?

nä, blir pvp istället, instant 80 på Eternal WoW.
Server: Eternal

ifall nån spelar här så heter jag Lonie, är horde
Citera
2011-09-22, 08:15
Medlem
Beffhoes avatar
Finns det någon bra 2.4.3 server? Pve-inriktad med scriptade raids såklart.

Eller kanske någon 1.12.1 med Naxx öppet? Feenix är uteslutet.
Citera
2011-09-23, 21:34
Medlem
Några som lirar på http://www.archaica.eu/home är en 1.12.1 server funkar mycket bra med BG'S och Raids.

Men det är en 1x server.
Citera
2011-09-24, 00:14
Bannlyst
kan bara rekommendera feenix som skjutit 100% senaste tiden i folk, mångdubblats både 1.1.2 å 2.1.3 server.
http://wow-one.com/
Citera
2011-09-26, 14:47
Medlem
Bigity-Wigitys avatar
tänkte börja lira på feenix igen men när jag ska byta realmlist så står de så här.

Filen C:\Program files\world of warcraft\realmlist.wtf kunde inte skapas

kontrollera att sökväg och filnamn är riktiga

Hjälp uppskattas. (använder vista)
Citera
2011-09-26, 18:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bigity-Wigity
tänkte börja lira på feenix igen men när jag ska byta realmlist så står de så här.

Filen C:\Program files\world of warcraft\realmlist.wtf kunde inte skapas

kontrollera att sökväg och filnamn är riktiga

Hjälp uppskattas. (använder vista)

för ja ska byta ut min realmlist kopierar jag ut den till skrivbordet, ändrar och sparar sen tillbaka in igen.
dock nu senare tid behöver jag itne det O.o men testa.
bara flytta den till skrivbordet sen ändra i den (öppna med anteckningar) sen spara sedan in igen i wow mappen, bör fungera
Citera
2011-09-26, 23:31
Medlem
glorups avatar
i vish two plai PRIVET WOW PRE-TBC. Dom vanligaste sidorna verkar vara nere. Project Phenix - Deras sida verkar vara nere, Någon som vet annat? Q-gaming - går det inte att ladda ner någon torrent på.

Project Phenix - http://www.xtremetop100.com/out.php?site=1132262800

Q-gaming - http://www.q-gaming.org/index.php

Finns det någon annan vanilla privat server?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in