2010-08-24, 20:33
Medlem
Ozstrikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AncientAzeroth
Vi vill inte "ge" folk items så därför är det högt. Vi kör på blizzlike och om man verkligen vill ha devirse saker så får man ge det lite tid.
Det som finns uppe är saker som inte gör din character bättre än andra, hur kul är det att nå 60 med 1x och sedan är det någon som payar en viss summa och får maxlevel och bästa gear? Ne, blizzlike med vote/rewards som är lite mindre "awesome".
Snackar inte om att man ska få lvl 60 som vote reward med värsta gearet. Men fan typ 1 vote point=1g eller något sånt.. För det skulle ta 125 dagar att få ett vote reward för 500 vote points.. Och det är väl lite för mycket. Om ni tycker 1vp=1g är för mycke så kan ni ta typ 2vp=1g eller 5vp.
Citera
2010-08-24, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozstriker
Snackar inte om att man ska få lvl 60 som vote reward med värsta gearet. Men fan typ 1 vote point=1g eller något sånt.. För det skulle ta 125 dagar att få ett vote reward för 500 vote points.. Och det är väl lite för mycket. Om ni tycker 1vp=1g är för mycke så kan ni ta typ 2vp=1g eller 5vp.

Gold kan man redan få genom donate:ing. Och som jag sa, vill man ha saker "gratis" får man kämpa lite för det, så det är så det ligger till
Kan dock diskutera vidare detta med Nos, förslag ska alltid diskuteras!
Citera
2010-08-25, 09:19
Bannlyst
Wow Private server !

Hej tänkte hur många är det som spelar Wow privat server på fb ? tänkte om någon eller några hade lust att dra ihop en guild och börja lira på någon av servrarna ''stavning ? här är några av mina alternativ ! ni får gärna själv komma med invändningar. Vill gärna spela på en server som är så likt blizzards vanliga , fast ändå inte typ en mid-rate server .

http://www.worldofimmortality.com/

http://www.hellowow.org/

http://truewow.org/

Vill gärna hitta en server som var så lik den gammla hedliga toxic-wow servern , ifall någon spelade på den? ifall någon är sugen att dra ihop ett Fb gäng på nån server är det bara att skriva Mvh
Citera
2010-08-25, 09:27
Medlem
Sergantnords avatar
Visst, jag är arbetslös och bannad från vanliga wow, jag är på
Citera
2010-08-25, 09:35
Medlem
Hört om tjejen som fick betala 87 miljoner dollar för att hon hostade en privat server? Hon hade dock tjänat 3 miljoner dollar på det, men nu är hon ganska körd :-)
Citera
2010-08-25, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sergantnord
Visst, jag är arbetslös och bannad från vanliga wow, jag är på
okej låter riktigt bra ! nu måste vi bara hitta en bra server också .
Citera
2010-08-25, 09:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Teipii
Hört om tjejen som fick betala 87 miljoner dollar för att hon hostade en privat server? Hon hade dock tjänat 3 miljoner dollar på det, men nu är hon ganska körd :-)
har inte hört om henne men tror inte det ska vara några problem . spelade på en privat server i 1år och ingeting hände !
Citera
2010-08-25, 12:16
Bannlyst
Hej alla ni som har spelat den gammla hedliga servern Toxic-wow för något år sedan . Vet ni om det finns någon liknande server ? med samma rates inte för enkel eller för svår Mvh Aman
Citera
2010-08-25, 13:04
Medlem
Ozstrikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivenmotkuken.
World of warcraft fy fan world of warcraft fy fan. Ni sitter bara inne och spelar cp wow!
Gött! Ännu ett inlägg som bidrar med hur mycket som helst!

OnT: Någon som har startart en FB guild på AA?
Citera
2010-08-25, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ozstriker
Gött! Ännu ett inlägg som bidrar med hur mycket som helst!

OnT: Någon som har startart en FB guild på AA?

Vilken server är AA ?
Citera
2010-08-25, 16:41
Medlem
Ozstrikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anusman
Vilken server är AA ?
Ancient Azeroth
Citera
2010-08-25, 16:56
Medlem
Ingen som sitter på en skön TBC server, det ska vara PvE självklart?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in