2011-12-26, 14:59
Medlem
HejsanHoppsan007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synkop
Vilken server är att rekommendera? Vill spela vanilla och utan en massa free gear och guld. Det gamla vanliga bara!

Här om dagen var det någon snubbe som startade en tråd om en vanilla-server som han själv föredrog, någon som minns serverns namn?

Tack på förhand
Synkop

Håller med här. Finns det någon vanilla server där man inte får 2000k bara man loggar in po den? Det ska vara så nära normalt som möjligt. Inte heller något VIP gear som folk betalar för
Citera
2011-12-27, 22:01
Medlem
Reverentias avatar
Tjena!
Jag söker en WoW-Server som är TBC eller Vanilla och jag vill gärna ha MÅNGA förslag, helst så vill jag lira på en server som har en svensk guild vilket gör det hela mycket roligare.
Har lirat ett tag på Smolderforge, men börjar tröttna på att farma Honor dag in och dag ut...
Vill gärna levla gubben själv, helst att det är kanske lite högre rates så att man kan komma till 60/70 och börja skaffa gearen.
Har testat Feenix också, men det var ingen höjdare...
Börjar bli ganska segt att leta server.
Men som sagt, kom med förslag.

Edit: Efter mycket om och men så testade jag Feenix igen (har en gubbe där sen förut, level 49) och det var helt okej.
Någon annan som spelar där, som kanske vill skapa en guild?
Senast redigerad av Reverentia 2011-12-27 kl. 22:38.
Citera
2011-12-29, 11:43
Medlem
Tror det blir att börja på Feenix här med.. Verkar inte finnas andra bra vanilla servrar..
Citera
2011-12-29, 23:47
Medlem
Reverentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korkhatt
Tror det blir att börja på Feenix här med.. Verkar inte finnas andra bra vanilla servrar..
Nice!
Adda mig in-game Reverentia Alliance.
Citera
2012-01-02, 16:25
Medlem
flippigtkids avatar
några som raidar på hordesidan? jag är ganska sugen på att börja spela igen efter några års uppehåll

hälst 1.12.1
Citera
2012-01-02, 19:40
Medlem
Hej!

Skickade ett inlägg några månader sedan och tänkte nu göra mer reklam igen.

Crusade Gaming!
www.crusadegaming.com

Vi kör med 2 servrar, båda Wotlk 3.3.5:

Malygos: PvE server med de flesta instances fungerande, cap 80 med en stabil spelarbas och regelbundna uppdateringar samt en mycket lojal community.

Nefarian: Pvp med instant 80, utvecklad för att ge en skön pvp upplevelse med alla dess godsaker!
- unikt kill-streak system utvecklat av våra egna dev's
- unikt Bounty-hunter script
- fungerande Arena & BG's

Crusade Gaming teamet består av skaparna från bland annat Scape Gaming och Legacy, Vi har flera mycket duktiga developers varav några är medlemmar av TC-teamet! Dessutom har vi en multinationell GM-team som arbetar regelbundet med in-game support till alla våra spelare!

Vi bjuder på en fin upplevelse av world of warcraft från wotlk tiden!

Fortsättningsvis är regelbundna uppdateringar samt fixande av olika bugs vår högsta prioritering, vi bollar med ideér kring en Cata-realm men vi vill inte aktivera den före vi kan garantera en fungerande server för våra spelare.

Ifall ni har några frågor så PMa mig eller besök vår hemsida www.crusadegaming.com

Kolla även några promo-videon våra spelare bidragit med på youtube!

Nyare:
http://www.youtube.com/watch?v=Vr6Lj7dib40

Lite äldre:
http://www.youtube.com/watch?v=lGD7L878uWM
http://www.youtube.com/watch?v=UH5kIQ4EG-A

Hoppas på att möta er på våra servrar!

Blair
Crusade Gaming Game Master Team
Senast redigerad av Blair123 2012-01-02 kl. 19:42.
Citera
2012-01-02, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpO0KIe
Tjaba guys!

Jag och min polare letar efter en bra server, den ska vara cata och antingen instant 85 PVP eller att man får levla upp sin char från början med ganska hög exp rate. Skulle vara tacksam för svar och helst att servern ska ha många aktiva spelare.

Nån som har nått förslag? Letar också efter en sådan server.
Citera
2012-01-03, 02:12
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverentia
Nice!
Adda mig in-game Reverentia Alliance.

Släng en whisp till mig "Annie" så kan vi kanske dra ihop något.
Citera
2012-01-04, 21:39
Medlem
Är det någon som har testat HellGround (TBC-server)? Är det bara en massa polacker där eller?
Citera
2012-01-05, 16:56
Medlem
filharmonikerns avatar
Någon som vet om det går att fuska till sig mer vote points på Feenix?
Citera
2012-01-05, 19:05
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filharmonikern
Någon som vet om det går att fuska till sig mer vote points på Feenix?
Skaffa flera konton och använd proxys
Citera
2012-01-06, 16:50
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan007
Håller med här. Finns det någon vanilla server där man inte får 2000k bara man loggar in po den? Det ska vara så nära normalt som möjligt. Inte heller något VIP gear som folk betalar för
Tror det blir svårt. Har inte lyckats hitta.. funderar på att starta något men då har man ju varken orken just nu riktigt, och inte heller kunskaperna för c++
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in